eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Budowa systemu do przetwarzania, archiwizacji, udostępniania danych procesowych i technologicznych oraz wizualizowania inteligentnej sieci wodociągowej



Ogłoszenie z dnia 2022-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa systemu do przetwarzania, archiwizacji, udostępniania danych procesowych i technologicznych oraz wizualizowania inteligentnej sieci wodociągowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki

1.2.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001560

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Warszawska 24

1.4.2.) Miejscowość: Kraków

1.4.3.) Kod pocztowy: 31-155

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pk.edu.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043672

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-01

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00320566/04

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 04

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.7. Dodatkowy kod CPV

Przed zmianą:
Komputery wysokowydajne,Komputer biurkowy,Monitory ekranowe,Usługi dostawy oprogramowania

Po zmianie:
Komputery wysokowydajne,Komputer biurkowy,Monitory ekranowe,Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia,Usługi dostawy oprogramowania

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej

Przed zmianą:
Okres realizacji - dni

Po zmianie:
Data do

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni

Przed zmianą:
126

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania

Przed zmianą:

Po zmianie:
2023-05-13

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: maksymalnie do 18 tygodni od daty podpisania umowy.

Po zmianie:
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie:

Pozycje:
A. Dostawa serwera i stacji operatorskiej systemu SCADA i MATLAB wraz z terminalami graficznymi oraz monitorami,
B. Dostawa licencji systemu wizualizacji SCADA w wersji umożliwiającej tworzenie i publikację ekranów wizualizacyjnych – licencja bezterminowa (wielostanowiskowa),
C. Instalacja i konfiguracja serwerów: aplikacji i danych,

Maksymalnie do 18 tygodni od daty podpisania umowy

D. Integracja systemów: SCADA, System Bilingowy - UNISOFT, Izarnet Diehl, Matlab+Simulink,

Pozycje:
 wykonanie inwentaryzacji i analizy dokumentacji AKPiA, schematów torów pomiarowych i sterowania (na potrzeby modeli matematycznych), opisu systemu sterowania i monitoringu, diagramy algorytmów sterowania urządzeniami wykonawczymi dla ZUW SS, ZUW ŚW, SUW Gaboń, hydroforni dla wszystkich obiektów sieci produkcji i dystrybucji wody SW.
 opracowanie schematów blokowych procesów technologicznych wraz z opisem, schematy układów monitoringu i sterowania, schematów blokowych (diagramy) algorytmów sterowania (ze specyfikacją zmiennych sterujących, sterowanych i zakłócających),
 wykonanie schematów logicznych i fizycznych (ze specyfikacją urządzeń sieciowych) architektury zintegrowanego systemu, w tym diagramów przepływu danych, oraz diagramów interakcji między komponentami poszczególnych aplikacji
w uzgodniony sposób (z wykorzystaniem uzgodnionego oprogramowania, języka).
 opracowanie schematów funkcjonalnych torów pomiarowych w ZUW SS, ZUW ŚW, SUW Gaboń i obiektów sieciowych (hydroforni) „BIELOWICKA”, „JANUSZOWA”, “ŁAZY BIEGONICKIE”, HYDROFORNIA KONIUSZOWA SZKOŁA, KORZENNA, BARCICE GÓRNE
 opracowanie schematów blokowych (zamkniętych/otwartych) nowoprojektowanych układów sterowania ze specyfikacją zmiennych sterujących, sterowanych, zakłóceń
 konfiguracja iFIX (narzędzie dedykowane OPC Power Tool) jako serwera OPC UA w celu dostępu klientom OPC UA dostęp do danych i alarmów pochodzących z procesowej bazy danych systemu iFIX z poziomu Matlab Simulink (narzędzie dedykowane OPC Toolbox)
 konfiguracja i zapewnienie dostępu do zmiennych procesowych (Historian)
 konfiguracja serwera i stacji roboczej MATLAB, w tym instalacja oprogramowania Matalb/Simulink (dedykowane narzędzie OPC Toolbox) – oraz konfiguracja tego oprogramowania w kontekście transferu danych z iFIX JAKO SERWERA OPC UA (system iFIX jest serwerem OPC UA) oraz danych historycznych z Historiana,
 konfiguracja 2 stacji klienckich w celu zapewnienia zdalnego, wielosesyjnego dostępu do SCADA – przez "iFIXiClient" W iFIX jako wielosesyjnej wersji klienta systemu iFIX (iClient) uruchamianej na serwerze. konfiguracja serwera do akwizycji danych współdzielonych

Maksymalnie do 18 tygodni od daty podpisania umowy

Pozycja:
– implementacja modeli algorytmów sterowania w sterownikach PLC, w tym kalibracja, walidacja i testowania układów regulacji automatycznej. Modele algorytmów sterowania zostaną dostarczone w kodzie źródłowym języka C++ i kodzie zgodnym z normą IEC 61131-3
API (Application Programming Interface), na potrzeby rozbudowy funkcjonalności SCADA, dostarczana będzie w postaci skompilowanych bibliotek .NET jako pliki (.dll), jako dedykowanych narzędzi dla systemów sterowania nadzorującego procesy technologiczne.

Maksymalnie do 20 tygodni od daty przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego skompilowanych bibliotek .NET na potrzebę rozbudowy funkcjonalności systemu SCADA oraz kodów źródłowych algorytmów sterowania (dot. PLC) zgodnych z IEC 61131-3. Biblioteki .NET zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego nie później niż do 31 grudnia 2022 r.

Tym samym całość zamówienia musi zostać zrealizowana w terminie: maksymalnie do 13.05.2023 r.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 454 i art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455. W takim przypadku stosuje się postanowienie umowne w brzmieniu obowiązującym przed tą zmianą.
4. Zgodnie z treścią art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie, na mocy porozumienia stron w następującym przypadku i na następujących warunkach:
1) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku, jeżeli dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub
w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy
w określonym pierwotnie terminie. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania.
2) zmiany parametrów technicznych dostarczanego sprzętu i/lub oprogramowania, w przypadkach:
a) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu umowy bądź jego elementów,
b) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w razie zaistnienia sytuacji określonych w art. 455 ust. 1 pkt od 2 do 4 oraz ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
6. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę.
7. Warunkiem dokonania zmian w umowie, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian.
8. Wszelkie zmiany umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

Po zmianie:
1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 454 i art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455. W takim przypadku stosuje się postanowienie umowne w brzmieniu obowiązującym przed tą zmianą.
4. Zgodnie z treścią art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie, na mocy porozumienia stron w następującym przypadku i na następujących warunkach:
1) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
2) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku, jeżeli dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego
3) zmiany parametrów technicznych dostarczanego oprogramowania,
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w razie zaistnienia sytuacji określonych w art. 455 ust. 1 pkt od 2 do 4 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
6. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę.
7. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4 pkt 1) lit. b) i c) jest złożenie wniosku wraz z uzasadnieniem zawierającym szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie oraz wskazaniem daty, od której nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumenty, z których wynika, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania umowy, w szczególności:
a) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników wraz z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi ub
b) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników wraz z kwotami składek uiszczanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi
8. W terminie 10 dni od dnia przekazania dokumentów o których mowa w ust. 7 strona, która otrzymała wniosek, przekaże drugiej stronie informację o zakresie, w jakim akceptuje wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informację o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem.
9. W przypadku niewykazania przez Wykonawcę wpływu zmian, o których mowa w ust. 4 pkt 1) na koszt wykonania umowy, Zamawiający odmówi dokonania zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia.
10. Zmiany niniejszej umowy, o których mowa w ust. 4 pkt 1), wymagają zgody stron w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. Przewidziana aneksem zmiana wynagrodzenia, będzie obowiązywać od dnia wejście w życie zmian przepisów stanowiących podstawę tej zmiany.
11. Warunkiem dokonania zmian w umowie, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian.
12. Wszelkie zmiany umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania zawiera projekt umowy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-02-07 09:30

Po zmianie:
2022-02-09 09:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-02-07 10:00

Po zmianie:
2022-02-09 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-03-08

Po zmianie:
2022-03-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.