eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek Śląski › Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy i Miasta Lwówek Śląski - etap I - postępowanie V



Ogłoszenie z dnia 2022-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy i Miasta Lwówek Śląski – etap I – postępowanie V

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Lwówek Śląski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000530643

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 25A

1.5.2.) Miejscowość: Lwówek Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-600

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 756477888

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lwowekslaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowekslaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c817dd7e-4b1b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy i Miasta Lwówek Śląski – etap I – postępowanie V

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c817dd7e-4b1b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043492

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004084/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont budynku Urzędu Gminy i Miasta Lwówek Śląski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277713/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.89.2021.NP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest etap I remontu pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy i Miasta Lwówek Śląski w oparciu o dokumentację projektową, decyzję nr 2356/19 z dnia 30.12.2019 r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu oraz decyzję pozwolenia na budowę nr 33/2020 z dnia 12.02.2020 r.
Budynek Urzędu Gminy i Miasta Lwówek Śląski zlokalizowany jest przy Alei Wojska Polskiego 25, na działce nr 284 w obrębie 0002 Lwówek Śląski. Obiekt podzielony jest na trzy segmenty A, B, C. Segment „A” – segment środkowy – to budynek wpisany do rejestru zabytków pod numerem A/5941 z dnia 15 maja 2015 r., natomiast segmenty „B” i „C” wpisane są do Gminnej Ewidencji Zabytków. Budynek posiada kondygnację piwniczną, parter, I piętro, II piętro oraz poddasze nieużytkowe.
Zakres prac w ramach etapu I obejmuje:
- remont pomieszczeń sanitarnych, tj. toalet: pomieszczenia A 0.21 i A 0.20 na parterze w segmencie „A”, pomieszczenia A 1.15 i A 1.14 na I piętrze w segmencie „A”, pomieszczenie A 2.6 na II piętrze w segmencie „A”, pomieszczenie C 2.7 na II piętrze w segmencie „C”;
- remont instalacji wodno-kanalizacyjnych, wentylacji oraz instalacji elektrycznych w obrębie remontowanych sanitariatów oraz w pomieszczeniach poza wymienionymi powyżej, przez które będą przechodziły wyszczególnione instalacje w segmentach „A” i „C” wraz z wykonaniem w tych pomieszczeniach niezbędnych prac przygotowawczych i odtworzeniowych;
- remont wydzielonej części korytarza A 0.29 na parterze w segmencie „A”;
- zabezpieczenie wraz z uporządkowaniem balkonu przy pomieszczeniu C 2.7 na II piętrze w segmencie „C”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 555000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 555000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 555000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO BUD Waldemar Wasiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 230872377

7.3.4) Miejscowość: Płóczki Dolne

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 555000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.