Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00277713/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy i Miasta Lwówek Śląski – etap I – postępowanie V
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Lwówek Śląski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000530643
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 25A
1.5.2.) Miejscowość: Lwówek Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-600
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 756477888
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lwowekslaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowekslaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c817dd7e-4b1b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy i Miasta Lwówek Śląski – etap I – postępowanie V2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c817dd7e-4b1b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043492
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004084/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Remont budynku Urzędu Gminy i Miasta Lwówek Śląski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277713/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.89.2021.NP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest etap I remontu pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy i Miasta Lwówek Śląski w oparciu o dokumentację projektową, decyzję nr 2356/19 z dnia 30.12.2019 r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu oraz decyzję pozwolenia na budowę nr 33/2020 z dnia 12.02.2020 r.
Budynek Urzędu Gminy i Miasta Lwówek Śląski zlokalizowany jest przy Alei Wojska Polskiego 25, na działce nr 284 w obrębie 0002 Lwówek Śląski. Obiekt podzielony jest na trzy segmenty A, B, C. Segment „A” – segment środkowy – to budynek wpisany do rejestru zabytków pod numerem A/5941 z dnia 15 maja 2015 r., natomiast segmenty „B” i „C” wpisane są do Gminnej Ewidencji Zabytków. Budynek posiada kondygnację piwniczną, parter, I piętro, II piętro oraz poddasze nieużytkowe.
Zakres prac w ramach etapu I obejmuje:
- remont pomieszczeń sanitarnych, tj. toalet: pomieszczenia A 0.21 i A 0.20 na parterze w segmencie „A”, pomieszczenia A 1.15 i A 1.14 na I piętrze w segmencie „A”, pomieszczenie A 2.6 na II piętrze w segmencie „A”, pomieszczenie C 2.7 na II piętrze w segmencie „C”;
- remont instalacji wodno-kanalizacyjnych, wentylacji oraz instalacji elektrycznych w obrębie remontowanych sanitariatów oraz w pomieszczeniach poza wymienionymi powyżej, przez które będą przechodziły wyszczególnione instalacje w segmentach „A” i „C” wraz z wykonaniem w tych pomieszczeniach niezbędnych prac przygotowawczych i odtworzeniowych;
- remont wydzielonej części korytarza A 0.29 na parterze w segmencie „A”;
- zabezpieczenie wraz z uporządkowaniem balkonu przy pomieszczeniu C 2.7 na II piętrze w segmencie „C”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 555000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 555000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 555000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO BUD Waldemar Wasiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 230872377
7.3.4) Miejscowość: Płóczki Dolne
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 555000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI LWÓWEK ŚLĄSKI
- Modernizacja pokrycia dachowego na budynku Sali sportowej Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Lwówku Śląskim
- Odnowa oznakowania poziomego dróg publicznych położonych na terenie powiatu lwóweckiego z podziałem na części
- Świadczenie usług schronienia w schronisku dla osób bezdomnych lub w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi - III postępowanie
- System sygnalizacji pożaru - Realizacja 1 etapu inwestycji - Termomodernizacja budynków Szpitala w Gryfowie Śląskim - II postępowanie.
więcej: przetargi LWÓWEK ŚLĄSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Remont stadionu w miejscowości Falęcice - wymiana nawierzchni trawiastej.
- Termomodernizacja budynku Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych - etap II
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Modernizacja układu sterowania oczyszczalni ścieków w Międzyrzecu Podlaskim
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.