eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zakup i dostawy leków z programów lekowych, cytostatyków, produktu leczniczego stosowanego w retinopatii wcześniaczej



Ogłoszenie z dnia 2021-04-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00043485 z dnia 2021-04-29

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawy leków z programów lekowych, cytostatyków, produktu leczniczego stosowanego w retinopatii wcześniaczej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KLINICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI NR 2 IM. ŚW.JADWIGI KRÓLOWEJ W RZESZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690697529

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 60

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-301

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 86 64 701

1.5.8.) Numer faksu: 17 86 64 702

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital2.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawy leków z programów lekowych, cytostatyków, produktu leczniczego stosowanego w retinopatii wcześniaczej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-423e6eac-a8ca-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043485

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005272/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.60 Zakup i dostawa leków z programów lekowych, cytostatyków, produktu leczniczego stosowanego w retinopatii wczesniaczej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami,wszczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środkówkomunikacjielektronicznej zapewnionych przez system obsługujący proces udzielania zamówieńpublicznych zapośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem.2. Systemjest dostępnypod adresem: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow3. Przeglądanie i pobieraniepublicznej treścidokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowaniado Systemu.4.Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego odbywasiękomunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności:przekazywaniedokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania5.Oferta musi byćpodpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lubpodpisem osobistymprzez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.Po prawidłowymprzekazaniu plików oferty wyświetlana jest informacja o pozytywnym przyjęciu ofertyprzez System.6.W celu złożenia oferty przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest założyć wSystemie kontoużytkownika, jednocześnie wprowadzając do systemu swój podmiot. Ten użytkownikbędzie pełnić rolęadministratora podmiotu Wykonawcy. Rejestracja w Systemie dostępna jest pokliknięciu przycisku„Załóż konto”. Szczegółowa instrukcja dotycząca tworzenia konta Wykonawcy, orazzłożenia ofertydostępna jest w Systemie w zakładce E-learning7. Zgodnie z wymaganiami określonymiwrozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzaniaiprzekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych orazśrodkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursie oraz wrozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. wsprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich możeżądaćzamawiający od wykonawcy 8. Wszystkie niezbędne informacje określono w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 􀀁􀀁 administratorem Pani/Pana danychosobowych jestKliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, ul. Lwowska60, 35-301Rzeszów􀀁􀀁 Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest za pośrednictwem pocztyelektronicznej naadres: iod@szpital2.rzeszow.pl, telefonicznie nr tel. 17 86 64 500, listownie na adresKliniczny SzpitalWojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, ul. Lwowska 60, 35-301Rzeszów, kontaktosobisty w siedzibie Szpitala􀀁􀀁 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą napodstawie art. 6 ust. 1lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego prowadzonymw trybie przetargu nieograniczonego;􀀁􀀁 odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 18 oraz art. 74ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U.z 2019 r. poz.2019), dalej„ustawa Pzp”; 􀀁􀀁 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodniez art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czastrwania umowy;􀀁􀀁 obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałemw postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawyPzp; 􀀁􀀁 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;􀀁􀀁 posiada Pani/Pan:− napodstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawieart. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODOprawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do PrezesaUrzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowychPani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;􀀁􀀁 nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowychjest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP250/008/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Baricitinibum

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ixekizumabum

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ranibizumab

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Crisantaspazum

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie, licencję, lub koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tejsamejgrupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji ikonsumentów(t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertęczęściową lubwniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia oprzynależności do tej samejgrupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymiprzygotowanie oferty, ofertyczęściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniuniezależnie od innego wykonawcynależącego do tej samej grupy kapitałowej – (wzór stanowi Załączniknr 3C do SWZ);2) Odpis lubinformacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji iInformacji o DziałalnościGospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych niewcześniej niż 3 miesiąceprzed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lubewidencji;3) Jeźeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RzeczypospolitejPolskiej: zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione wkraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nieotwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, niezawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się onw innej tegorodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejscawszczęcia tejprocedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniejniż 3 miesiąceprzed upływem terminu składania ofert.4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca masiedzibę lub miejscezamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje sięje odpowiednio wcałości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenieWykonawcy, zewskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenieosoby, którejdokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawcama siedzibęlub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przedorganemsądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lubgospodarczego,właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce .

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zezwolenie, licencja lub koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Oświadczenie, że zaoferowane produkty lecznicze posiadają aktualne na dzień składania oferty pozwolenia na dopuszczenie do obrotu na terenie RP wydane przez Ministra Zdrowia lub pozwolenie na dopuszczenie do obrotu wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Oświadczenie, że zaoferowane produkty lecznicze posiadają aktualne na dzień składania oferty pozwolenia na dopuszczenie do obrotu na terenie RP wydane przez Ministra Zdrowia lub pozwolenie na dopuszczenie do obrotu wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym (Załącznik nr 1 do SWZ). 2) Formularz cenowy – opis przedmiotu zamówienia Załącznik Nr 2 (dla każdego zaoferowanego pakietu).3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3A, 3B do SWZ. 4) Oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia).5) Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XV ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy).6) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z właściwych rejestrów. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu Zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. Pełnomocnictwo powinno posiadać taką samą formę jak oferta, tj. w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 7) Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie zgodnie z zapisami rozdziału XVI pkt 1. SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzieleniezamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniualbo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (np. liderkonsorcjum). 2.Pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia jestWykonawca, który zaloguje się na swoim profilu Wykonawcy i składając ofertę wzakładce„Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane.3. Pełnomocnictwo, októrymmowa powyżej, powinno być w formie elektronicznej (czyli opatrzoną podpisemkwalifikowanym)lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym osóbupoważnionych do reprezentowania Wykonawców oraz zostać przekazane wofercie wspólnejWykonawców. 4. Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakciez Zamawiającymw toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje,korespondencję itp. Wszelkieoświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dlawszystkich Wykonawcówskładających ofertę wspólną. 5. Nie dopuszcza się uczestniczeniaktóregokolwiek zWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niżjednej grupieWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Niedopuszczalnym jestrównież złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielniezamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramachgrupy Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia.6. Wspólnicy spółkicywilnej są traktowani jakWykonawcy składający ofertę wspólną. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w RozdzialeXIV ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstawwykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawcówwykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.8. Oświadczenia i dokumentypotwierdzające brak podstaw dowykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ - Projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-14 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

2021-04-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.