Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00544430/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Nadleśnictwa Ustka w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Ustka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528271
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słupska
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ustka@szczecinek.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ustka.szczecinek.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_ustka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Nadleśnictwa Ustka w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fab0f6db-9824-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00043277
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044061/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup energii elektrycznej na potrzeby Nadleśnictwa Ustka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00544430
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa energii elektrycznej do Nadleśnictwa Ustka w 2024 roku.
2. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Przedmiot zamówienia ma ustalone parametry jakościowe, które określa ustawa Prawo energetyczne. Przedmiot zamówienia z powodów ekonomicznych nie został podzielony na części. Dokonując podziału przedmiotowego zamówienia na części uzyskanie wskazanego powyżej efektu nie byłoby możliwe z uwagi na brak efektu skali, który dla potencjalnego wykonawcy skutkuje zapewnieniem sprzedaży w okresie realizacji przedmiotu zamówienia atrakcyjnego, stosunkowo dużego wolumenu energii w ramach stabilnego, bezpiecznego kontraktu. Ponadto, kolejną przesłanką braku podziału niniejszego zamówienia na części jest jego tożsamość przedmiotowa, tożsamość czasowa i możliwość realizacji zamówienia przez jednego wykonawcę. Podział zamówienia na części spowodowałby nadmierne trudności techniczne. Należy dodatkowo stwierdzić, że konieczność skoordynowania działań w przypadku podziału na części zagrażałaby prawidłowej realizacji całości zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w niżej wymienionych regulacjach prawnych: ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.) zwana dalej „ustawą Prawo energetyczne", rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. nr 93 z dnia 29.05.2007 r. ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 29 listopada 2022 r. w sprawie sposobu kształtowania i kalkulacji taryf oraz sposobu rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz.U. 2022 poz. 2505) i Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 13 listopada 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. 2020, poz. 2053 ze zm.) a także w Ustawie z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku (Dz.U. 2022 poz. 2243).
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: dostawę energii elektrycznej do punktów poboru wskazanych w Załączniku nr 5a do SWZ – wykaz punktów poboru energii obiekty
5. Zamawiający wskazuje, że posiada instalacje wytwórcze, które powiązane są z punktami poboru energii wymienionymi w załączniku nr 5b do SWZ. Wykonawca zobowiązuje się do bilansowania i odkupu energii elektrycznej wytworzonej przez Zamawiającego na podstawie umowy stosowanej przez Wykonawcę. Rozliczenia energii elektrycznej wytworzonej prowadzone będą wg średnioważonej miesięcznej ceny BASE dla Rynku Dnia Następnego publikowanej na www.tge.pl w „Raport Miesięczny” przez Towarową Giełdę Energii (TGE) dla cyklu rozliczeniowego.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ,
b) wykaz punktów poboru energii (obiekty) – załącznik nr 5A i 5B do SWZ
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9 do SWZ
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233973,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256935,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233973,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010379536
7.3.3) Ulica: Skierniewicka 10A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233973,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z USTKI
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA I DYSTRYBUCJA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA TEATRU MUZYCZNEGO ROMA W WARSZAWIE.
- Dostawa energii elektrycznej dla Miasta Szczecinek w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2025 r.
- 107/2024 Dostawa energii elektrycznej na okres od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r.
- "ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OBIEKTÓW ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH BABORÓW SP. Z O.O. W ROKU 2025"
- Zakup energii elektrycznej dla Urzędu Miasta Przasnysz i placówek miejskich Gminy Miasta Przasnysz na potrzeby eksploatacji budynków lokali, obiektów użytkowych oraz do zasilania oświetlenia ulicz.
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.