eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Blachownia › Przebudowa istniejącego szybu windowego wraz z wymianą dźwigu osobowego oraz dobudową nowego szybu windy wraz z montażem dźwigu dla osób niepełnosprawnych w budynku DPS w Blachowni - etap II



Ogłoszenie z dnia 2023-01-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa istniejącego szybu windowego wraz z wymianą dźwigu osobowego oraz dobudową nowego szybu windy wraz z montażem dźwigu dla osób niepełnosprawnych w budynku DPS w Blachowni - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W BLACHOWNI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000932844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 6

1.5.2.) Miejscowość: Blachownia

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-290

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3270376

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsblachownia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsblachownia.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed84c28f-8c01-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa istniejącego szybu windowego wraz z wymianą dźwigu osobowego oraz dobudową nowego szybu windy wraz z montażem dźwigu dla osób niepełnosprawnych w budynku DPS w Blachowni - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed84c28f-8c01-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00043248

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG.226.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 762716,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje prace budowlane związane z dobudową szybu windowego od strony wschodniej budynku Domu Pomocy Społecznej:
PIWNICA:
a) Powiększenie otworu okiennego w ścianie zewnętrznej w miejscu nowych drzwi do szybu windowego;
b) Wykonanie ściany działowej wydzielającej przestrzeń na korytarz łączący istniejący ciąg komunikacyjny z projektowanym szybem windowym;
c) Usunięcie wszystkich kolizji instalacji elektrycznych, instalacji wod. -kan., c.o. z projektowanym szybem windowym, zgodnie z projektem budowlanym branży elektrycznej i sanitarnej;
d) Wymiana posadzki w pomieszczeniu pralni i korytarza na płytki gresowe;
e) Ułożenie płytek na ścianach w pralni;
f) Ułożenie płytek na ścianach w korytarzu;
g) Malowanie sufitów;
h) Montaż nowej stolarki drzwiowej w pomieszczeniu pralni i korytarza.
PARTER:
a) Powiększenie otworu okiennego na parterze w pomieszczeniu gabinetu lekarskiego;
b) Przearanżowanie gabinetu lekarskiego na ciąg komunikacyjny łączący projektowaną windę z istniejącym korytarzem domu pomocy społecznej;
c) Wykonanie nowej posadzki z płytek gresowych;
d) Przesunięcie drzwi na korytarz;
e) Usunięcie kolizji elektrycznych i sanitarnych zgodnie z projektem branży sanitarnej i elektrycznej;
f) Malowanie ścian i sufitu projektowanego korytarza.
PIĘTRO:
a) Zmniejszenie okna na piętrze nad szybem windowym;
b) Wymiana okna z pcv na pomniejszone okno pcv;
c) Wykonanie prac naprawczych związanych z wymianą okna, tynkowanie ściany pod parapetem, montaż nowego parapetu, gruntowanie i malowanie ściany od strony okna.
PRACE ZEWNĘTRZNE:
a) Wykonanie prac żelbetowych związanych z budową szybu windy;
b) Wykonanie izolacji i dylatacji;
c) Ocieplenie szybu windowego;
d) Wykonanie izolacji płyty stropowej szybu i wylewki spadkowej;
e) Wykonanie pokrycia dachu szybu;
f) Montaż obróbek blacharskich zadaszenia;
g) Wykonanie rozbudowy rampy;
h) Częściowa likwidacja części barierki na rampie;
i) Montaż nowej barierki na fragmencie rozbudowanej rampy;
j) Wykończenie ścian rampy tynkiem mozaikowym;
k) Wykonanie obróbek blacharskich na rampie.
MONTAŻ NOWEGO DŹWIGU:
a) Montaż nowej windy osobowej z napędem elektrycznym, bez maszynowni. Udźwig windy Q=1600 kg (24 osobowa), o prędkości V=1,0 m/s, 2 przystanki, 3 dojścia, kabina przelotowa na poziomie parteru, przystosowana dla osób niepełnosprawnych i przewozu łóżek.
b) Opracowanie dokumentacji technicznej dźwigu;
c) Próby pomontażowe;
d) Rozruch;
e) Odbiór UDT;
f) Certyfikacja dźwigu;
g) Nadanie znaku CE.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przesłanką do unieważnienia jest fakt, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ze względu na brak możliwości zwiększenia tej kwoty, Zamawiający unieważnia postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 762716,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 762716,29 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W postępowaniu wpłynęły wymagane wadia w kwocie 5000zł od trzech firm. W ślad za wpłaconym wadium wpłynęła tylko jedna oferta od firmy Artmed Sp. z o.o. Pozostali dwaj Oferenci nie złożyli ofert w terminie lub złożyli je niepoprawnie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.