eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Budowa Miejskiego Żłobka w Białogardzie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00043220 z dnia 2021-04-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Miejskiego Żłobka w Białogardzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIAŁOGARD - URZĄD MIASTA BIAŁOGARD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18

1.5.2.) Miejscowość: Białogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943579100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialogard.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.bialogard.info/artykuly/2975/prowadzone-postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Miejskiego Żłobka w Białogardzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1b2514d-8d4b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043220

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003313/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa miejskiego żłobka w Białogardzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022861/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3966426,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, obejmujących budowę Miejskiego Żłobka w Białogardzie (na terenie działki ewid. nr 279/8 obr. 0011 Białogard oraz fragmencie działki nr 31 obręb ewid. 010 m. Białogard) na podstawie dokumentacji projektowej i zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.2. Inwestycja jest dofinansowana z resortowego programu rozwoju Instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+”, organizowanego przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. 3. Zamówienie obejmuje: 1) wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, procedurami wymaganymi dla zamówień publicznych i prawem budowlanym,2) zagospodarowanie terenu,3) dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń placu zabaw wraz z bezpieczną nawierzchnią i ogrodzeniem,4) uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń niezbędnych w trakcie realizacji budynku żłobka, w tym uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie.4. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie robót budowlanych (na koszt Wykonawcy) należy:1) pozyskanie wszystkich niezbędnych materiałów do wykonania robót budowlanych na własny koszt (w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia);2) wykonanie robot budowlanych zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi, normami w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, określonymi w szczególności w:a) wielobranżowej dokumentacji projektowej pn. „Żłobek miejski w Białogardzie, ul. Stamma dz. nr 279/8” opracowanej przez Architektoniczną Pracownię Projektową Tomasz Drożdżyński, z siedzibą w Poznaniu ul. Konińska 18; b) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;c) Specyfikacji Warunków Zamówienia;d) ofercie Wykonawcy.3) złożenie w imieniu Zamawiającego do właściwych organów administracji publicznej stosownych zgłoszeń, zawiadomień niezbędnych do wykonania zadania inwestycyjnego.5. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych (na koszt Wykonawcy) należy, w szczególności:1) wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu poprzez stworzenie zieleńca powiązanego z komunikacją i placem zabaw w połączeniu z istniejącą infrastrukturą, wyposażenie obiektu zgodnie z projektem aranżacji wnętrz, ogrodzenie całego terenu oraz wykonanie parkingu, zgodnie z dokumentacją projektową, decyzjami administracyjnymi i obowiązującymi przepisami, wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie;2) wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;3) wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, harmonogramem rzeczowo-finansowym przedłożonym Zamawiającemu oraz oddania przedmiotu zamówienia w terminie,4) zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe;5) przejęcie i organizacja placu budowy;6) budowa zjazdu z drogi publicznej;7) roboty przygotowawcze, w tym uporządkowanie terenu i wycinka zbędnych krzewów;8) roboty rozbiórkowe i demontażowe pozostałości po nieistniejących obiektach, w tym nieczynnych elementach przyłączeń; rozbiórka zdegradowanych nawierzchni w przypadku wystąpienia;9) roboty ziemne – korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;10) uporządkowanie terenu objętego placem budowy, w tym uporządkowanie i wzmocnienie nawierzchni istniejących placów nieutwardzonych w bezpośrednim sąsiedztwie zrealizowanych nawierzchni ulicy Sportowej i ul. Stamma w przypadku pogorszenia ich stanu spowodowanego prowadzeniem robót w ich obrębie ;11) zapewnienie materiałów, energii (i innych mediów), urządzeń i sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia;12) dostarczenie wszelkich niezbędnych fabrycznie nowych, pozbawionych wad, materiałów, elementów wyposażenia wraz z atestami i certyfikatami potwierdzającymi bezpieczeństwo i zgodność z obowiązującymi normami, stanowiących przedmiot zamówienia, w kolorystyce i kształcie uzgodnionym z Zamawiającym;13) ochrona istniejących obiektów naziemnych oraz urządzeń uzbrojenia podziemnego, a w przypadku ich odkrycia zabezpieczenie przed uszkodzeniem i utrzymaniem w należytym stanie technicznym;14) okazanie, na każde żądanie Zamawiającego, certyfikatów zgodności z normami, aprobatami lub specyfikacjami technicznymi, określonymi w SWZ wraz z załącznikami, każdego używanego wyrobu;15) zapewnienie na koszt własny bieżącej obsługi geodezyjnej przez osoby uprawnione;16) wykonanie oznakowania oraz zabezpieczenia terenu budowy i jego zaplecza oraz ochrona terenu budowy;17) zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji,18) przeprowadzenie wszelkich wymaganych przepisami prób, sprawdzeń i odbiorów, koniecznych do uzyskania odbioru robót;19) wykonanie dodatkowych badań, pomiarów lub ekspertyz w porozumieniu z Zamawiającym w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do jakości robót lub stwierdzenia wad oraz poniesienie kosztów w przypadku wyników negatywnych;20) utrzymanie terenu wykonywania przedmiotu zamówienia w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, a w sytuacji powstania tych przeszkód, sporządzenie projektu organizacji ruchu i uzgodnienie go z właściwymi organami; 21) uczestniczenie w czynnościach odbioru częściowego i końcowego;22) opracowanie instrukcji obsługi obiektu i urządzeń wbudowanych;23) w terminie nie późniejszym niż w dniu odbioru końcowego robót uporządkowanie terenu wykonywanych prac, jego zaplecza, jak również sąsiadujących nieruchomości zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenów dróg, nawierzchni lub instalacji;24) uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i decyzji, w tym BHP, p.poż. i sanepidu;25) dostarczenie Zamawiającemu, wraz z wnioskiem o dokonanie końcowego odbioru robót:a) dziennika budowy, oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonania prac z projektem budowlanym, obowiązującymi przepisami i normami, dokumentów potwierdzających dopuszczenie wbudowanych materiałów do obrotu, a także ich powszechnego stosowania w budownictwie;b) kompletu dokumentacji powykonawczej, w szczególności: decyzji, zezwoleń i pozwoleń koniecznych do zrealizowania zamówienia, oraz projektów powykonawczych (z zaznaczeniem ewentualnych zmian w stosunku do projektu) - w dwóch egzemplarzach;c) wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów, kart gwarancyjnych, schematów i instrukcji;26) informowanie Zamawiającego (lub zgłaszanie inspektorom nadzoru inwestorskiego) w terminie 2 dni od powzięcia wiadomości:a) o terminie zakończenia robót podlegających zakryciu oraz robót zanikających; o ile Wykonawca nie dopełni tego obowiązku jest zobowiązany odkryć roboty lub wykonać odpowiednie odkrycia, otwory niezbędne do zbadania wykonanych robót, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na własny koszt,b) o konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych,c) o dostrzeżonych brakach lub błędach w dokumentacji i związanej z tym konieczności dokonania zmiany i uzupełnień tej dokumentacji;27) pełnienie funkcji koordynacyjnych i nadzorczych w stosunku do prac realizowanych przez podwykonawców.6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia, zgodnie z przedłożoną ofertą, (termin gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert) oraz gwarancji na elementy wyposażenia zgodnie z gwarancją producenta nie krótszą niż 24 miesiące, licząc od dnia przekazania całości przedmiotu zamówienia protokołem końcowym odbioru robót. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji znajdują się we wzorze umowy.7. Wykonawca ma obowiązek sporządzić i złożyć u Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót budowlanych, z podziałem na roboty budowlane, zagospodarowanie terenu (w tym wyposażenie i montaż placu zabaw wraz z bezpieczną nawierzchnią), wyposażenie oraz pomoce dydaktyczne zwany dalej „harmonogramem”, w terminie 20 dni od dnia podpisania umowy, w formie pisemnej i elektronicznej (edytowanej), w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego.8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy kosztorysu opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 nr 130 poz. 1389) z podziałem na roboty budowlane, zagospodarowanie terenu (w tym wyposażenie i montaż placu zabaw wraz z bezpieczną nawierzchnią), wyposażenie oraz pomoce dydaktyczne. Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ten będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, a więc w sytuacji, o której mowa w §15 umowy. Będzie on także podstawą do rozliczania dodatkowych robót budowlanych wykraczających poza określenie przedmiotu umowy w sytuacji gdy umowa zostanie zmieniona na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3 Pzp. Szczegółowo zostało to opisane w § 5 ust. 5-7 umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5170000

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5800000

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5170000

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ,, MATEXIM'' HEIDNER I WSPÓLNICY SP.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330318169

7.3.3) Ulica: KRÓLOWEJ JADWIGI 4

7.3.4) Miejscowość: BIAŁOGARD

7.3.5) Kod pocztowy: 78-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. ROBOTY ELEKTRYCZNE- KABELCOM Krzysztof Wańczyk2. PLAC ZABAW - ASTRUS Place Zabaw3. WENTYLACJA I KLIMATYZCJA,ROBOTY INSTALACYJNE- Przedsiębiorstwo Inżynierii Środowiska Ekowodrol Sp. z o.o.4. NAWIERZCHNIA POLIURETANOWA PLACU ZABAW- UNIPLAYGROUNDS Wojciech Myszkowski5. WYKŁADZINY- UNIFLOR Wojciech Radzicki6. STOLARKA OKIENNA- Amberline Sp. z o.o.7. ROBOTY DEKARSKI Usługowy Zakład Ogólnobudowlany Henryk Turek8. ROBOTY INSTALACYJNE- Zakład Instalacyjno Budowlany Tadeusz Sidorczuk9. ROBOTY NAWIERZCHNIOWE - Przedsiębiorstwo-Handlowo-Usługowe Tabaka Emil Tabaka


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5170000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.