eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › Utrzymanie cmentarzy, miejsc pamięci oraz wybranych terenów zielonych i rekreacyjnowypoczynkowych na terenie gminy Wolsztyn w okresie do 31 marca 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2021-04-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00043119 z dnia 2021-04-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie cmentarzy, miejsc pamięci oraz wybranych terenów zielonych i rekreacyjnowypoczynkowychna terenie gminy Wolsztyn w okresie do 31 marca 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLSZTYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770706

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 68 347 45 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@wolsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wolsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.wolsztyn.pl/m,115,przetargi.html?page=1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie cmentarzy, miejsc pamięci oraz wybranych terenów zielonych i rekreacyjnowypoczynkowychna terenie gminy Wolsztyn w okresie do 31 marca 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bc1ff44-91e9-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043119

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002613/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Utrzymanie cmentarzy, miejsc pamięci oraz wybranych terenów zielonych i rekreacyjno-wypoczynkowych na terenie gminy Wolsztyn w okresie do 31 marca 2022 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KOS.271.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 834169,19 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 627909,42 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Zadanie nr 1 – Utrzymanie cmentarzy i miejsc pamięci na terenie gminy Wolsztyn. Zakres zadania nr 1 obejmuje utrzymanie cmentarzy, miejsc pamięci terenie gminy Wolsztyn, w ramach których należy wykonać m.in. takie czynności jak: - sadzenie roślin jednorocznych, - pielęgnacja drzew, krzewów, roślin wieloletnich (m.in. różanek) i roślin jednorocznych, -podlewanie drzew,krzewów, roślin wieloletnich (wraz z uwzględnieniem kosztów wody) i roślin jednorocznych, -koszenie terenów zielonych -grabienie liści (w odniesieniu do wyznaczonych zadań – wraz z zebraniem biomasy na składowisko biomasy lub kompostowaniem we własnym zakresie), w - przycinanie żywopłotów (dwukrotne w ciągu roku),-usuwanie chwastów,-opróżnianie koszy ulicznych,-utrzymanie w czystości grobów zasłużonych (groby wskazane przez Urząd Miejski), -zapalenie, ustawienie i uprzątnięcie zniczy oraz złożenie, uprzątnięcie wiązanek na grobach zasłużonych, -bieżące utrzymanie czystości i porządku na całym terenie objętym przetargiem. Szczegółowy opis przedmiotu zadania, w tym poszczególnych podzadań, zawarty jest w załącznikach nr 8.1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

4.5.5.) Wartość części: 130563,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Zadanie nr 2 – Utrzymanie terenów zielonych i rekreacyjno-wypoczynkowych na terenie gminy Wolsztyn. Zakres zadania nr 2 obejmuje utrzymanie wybranych terenów zielonych i rekreacyjnowypoczynkowych na terenie gminy Wolsztyn, w ramach których należy wykonać m.in. takie czynności jak: a) sadzenie roślin jednorocznych, b) pielęgnacja drzew, krzewów, roślinwieloletnich (m.in. różanek) i roślin jednorocznych, c) podlewanie drzew, krzewów, roślin wieloletnich (wraz z uwzględnieniem kosztów wody) i roślin jednorocznych, d) koszenie terenów zielonych e) grabienie liści (w odniesieniu do wyznaczonych zadań – wraz z zebraniem biomasy na składowisko biomasy lub kompostowaniem we własnym zakresie), f) przycinanie żywopłotów(dwukrotne w ciągu roku),g) usuwanie chwastów, h) opróżnianie koszy ulicznych, i) uzupełnianiem dystrybutorów z workami na psie odchody,j) wycięcie, przewiezienie oraz ustawienie drzew przeznaczonych na cele świąteczne, k) bieżące utrzymanie czystości i porządku na całym terenie objętym przetargiem.Szczegółowy opis przedmiotu zadania, w tym poszczególnych podzadań, zawarty jest w załącznikach nr 8.2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

4.5.5.) Wartość części: 497346,01 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140629,33

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140629,33

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140629,33

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlowo Usługowy Przemysław Maraszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9231458749

7.3.3) Ulica: Poznańska

7.3.4) Miejscowość: Wolsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 64-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140629,33

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 548609,05

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 548609,05

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 548609,05

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlowo Usługowy Przemysław Maraszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9231458749

7.3.3) Ulica: Poznańska

7.3.4) Miejscowość: Wolsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 64-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 548609,05

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.