eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i ryb dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8



Ogłoszenie z dnia 2021-04-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00043044 z dnia 2021-04-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i ryb dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W STRZELCACH OPOLSKICH Z FILIĄ W SZYMISZOWIE I Z FILIĄ W LEŚNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310491

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 8

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: +48774613480

1.5.8.) Numer faksu: +48774613480

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dps.strzelceop.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.strzelceop.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i ryb dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7767d164-8310-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016245/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i ryb dla Domu Pomocy Społecznej z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017281/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS.587.87.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 122278,52 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – załącznik nr 1 : artykuły spożywcze w ilościach: budyń o różnych smakach np. śmietankowy, waniliowy, wiśniowy – 150kg, chrzan tarty słoik 180g – 74szt, cukier 1kg – 4400kg, cukier puder 400g – 100szt, cukier waniliowy 16g – 600szt, cynamon 20g – 200szt czosnek granulowany 20g – 1150szt, dżem bez cukru słoik 240g różne smaki np. wiśnia, czarna porzeczka, truskawka - 1300szt, dżem niskosłodzony słoik 260g różne smaki np. Łowicz lub inny o podobnej konsystencji i smaku -2300szt, fasola Jaś pakowany po 5kg – 150kg, fasolka czerwona konserwowa puszka 400g- 70szt, galaretka owocowa różne smaki np. truskawkowa, agrestowa – 80kg, groch łuskany połówki 400g – 210szt, groszek konserwowy puszka 400g – 100szt, herbata ekspresowa czarna 50szt w paczce np. Lipton lub inna o podobnych właściwościach smakowych – 200paczek, herbata granulowana 80g – 1000paczek, herbata granulowana 100g – 2000paczek, herbata miętowa ekspresowa 50szt w opak. – 60opak. herbata owocowa ekspresowa 50szt w opak. – 90opak. kakao ciemne 100g – 230szt, kasza jęczmienna 1kg – 400kg, kasza gryczana – 150kg, kminek 100g – 50szt, kasza manna błyskawiczna 500g – 530szt, kawa zbożowa rozpuszczalna 150g np. inka lub inna nie gorsza jakościowo i smakowo – 300szt, kawa naturalna 250g np. Jacobs lub inna o podobnym smaku i aromacie – 80szt, kawa naturalna rozpuszczalna 100g np. Jacobs lub inna o podobnym smaku i aromacie – 60szt, kisiel różne smaki 1kg np. cytrynowy, wiśniowy, truskawkowy – 120kg, koncentrat pomidorowy 30%200g np. Pudliszki lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo- 150szt,koncentrat pomidorowy 30% 870-900g np. Pudliszki lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo- 516szt, kukurydza konserwowa w puszkach 400szt – 170szt, kwasek cytrynowy 25g – 1300szt, liść laurowy 10g – 180szt, mak 200g – 75szt, Maggi 1l – 150szt, majeranek 7g – 500szt, majonez 300g słoik np. Winiary lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo – 346szt, majonez 400g słoik np. Winiary lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo – 150szt, marmolada słoik 260g – 40szt, mąka pszenna 1kg typ 500np. wrocławska lub inna o podobnych parametrach – 2300kg, mąka ziemniaczana – 400kg, miód naturalny słoik 370g – 35szt, musztarda 210g – 180szt, musztarda 900g – 150szt, ocet spirytusowy 10% 1l butelka – 205l, olej spożywczy 0,9l butelka plastikowa – 1350l, papryka słodka mielona 20g 700szt, pasztet drobiowy 130g w foremkach np. herby lub inny nie gorszy jakościowo – 300szt, pasztet drobiowy 200g słoik np. herby lub inny nie gorszy jakościowo 500szt, pieprz czarny mielony 50g – 700szt, płatki owsiane błyskawiczne 400g – 370szt, proszek do pieczenia 18g – 300szt, przyprawa do flaków 20g – 55szt, przyprawa do pierników 20g – 40szt, rodzynki 200g – 50szt, ryż 1kg – 600kg, seler konserwowy słoik 300g – 100szt, soda oczyszczona 40g – 150szt, sok owocowy nie niej niż 0,30l różne smaki np. Kubuś lub inny nie gorszy jakościowo -3380szt, sok owocowy gęsty malinowy nie mniej niż 430ml – 110szt, sól spożywcza 1kg – 1000kg, suchary bezcukrowe 285g – 200szt , szynka konserwowa mielona 120g foremka jednorazowa – 400szt, śmietana 54g np. śnieżka na mleku w proszku – 100szt, kucharek – 150kg, wiórki kokosowe 200g – 53szt woda mineralna niegazowana 1,5l – 600szt, woda mineralna niegazowana 1,5l (bhp) – 2898szt, woda mineralna gazowana 1,5l (bhp) – 2400szt, ziele angielskie 15g – 300szt, Żelatyna spożywcza 50g – 350szt, suszony lubczyk liść 10g – 150szt, oregano suszone 10g – 150szt, tymianek suszony 10g – 150szt, bazylia suszona 10g – 150szt. 2.Realizacja zamówienia dla części I - załącznik nr 2 artykuły spożywcze będzie następować zgodnie z zasadami:a) wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sukcesywnie artykuły spożywcze własnym transportem i na swój koszt, do magazynu w budynku DPS Filia Szymiszów ul. Strzelecka 2 w godz. 800- 1400. Pojazdy do przewozu żywności muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. (Dz. U. 21/2003 poz. 179 z późn. zm. ) w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności.b) dostawy artykułów spożywczych odbywać się będą co najmniej trzy razy w miesiącu,c) asortyment zamawianej dostawy będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie co najmniej na dwa dni przed dostawą,d) dostawy na niedzielę lub święto powinny następować w dniu poprzedzającymniedzielę lub święto,e)dostarczany sukcesywnie przedmiot zamówienia musi mieć aktualną w dniu dostawy co najmniej 6 miesięczną gwarancję do spożycia (data przydatności do spożycia),f)wykonawca wydaje dostarczane artykuły spożywcze przedstawicielowi odbiorcy, który je przelicza, sprawdza jakość i świeżość oraz zgodność z zamówieniem,g) wykonawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy,h)zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości,i)wykonawca gwarantuje spełnić wymagane normy jakościowe oraz dostarczyć artykuły spożywcze w początkowym okresie gwarancji. Wszystkie zamawiane artykuły na dany dzień muszą być dostarczone w stanie świeżym, nie kruszące się, objawów pleśnienia, psucia i zawilgocenia, odpowiednio oznakowane. j) fakturowanie odbywać się będzie fakturami częściowymi dostarczanymi po każdorazowej dostawie. k) zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości niewykorzystania ilości objętej umową oraz możliwości zmiany wybranych pozycji w ramach niewykorzystanego asortymentu objętego umową i wartością umowy, powiadamianie o zmianie asortymentu następować będzie telefonicznie ( za pisemnym potwierdzeniem ), DPS złoży dostawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem i zwiększeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy. l)zamawiający dopuszcza zmianę warunków realizacji umowy jedynie w zakresie zmiany ilości dostaw - poprzez ich zmniejszenia, bądź zwiększenia poszczególnych rodzajów artykułów spożywczych przy uwzględnieniu bieżących potrzeb zamawiającego:1) w przypadku zwiększenia ilości asortymentu do 20% zamówienia, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu, oraz ilość tegoż asortymentu, która będzie objęta zwiększeniem – zmiana warunków dochodzi do skutku w wypadku, gdy dostawca w terminie do pięciu dni potwierdzi dostawę zwiększonej ilości asortymentu po cenach określonych w umowie. 2) w przypadku konieczności zmniejszenia ilości asortymentu, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy

15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania

15612100-2 - Mąka pszenna

15612300-4 - Mąka i mączka warzywna

15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż

15614100-6 - Ryż długoziarnisty

15831200-4 - Cukier biały

15863200-7 - Herbata czarna

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15871273-8 - Majonez

15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 76441,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – załącznik nr 2: ryby w ilościach : filet z miruny bez lodu – 720kg, karp świeży – 150kg, kostka panierowana z dorsza – 100kg, kostka panierowana z mintaja – 100kg, kostka panierowana z miruny – 80kg, kostka panierowana z morszczuka – 80kg, makrela wędzona – 478kg, matyjas solony – 270kg, puszka filet z makreli w oleju 170g -200szt, puszka filet z makreli w pomidorach 170g – 200szt, śledź kwaśny – 404kg. Realizacja zamówienia dla części II–ryby- załącznik nr 3 będzie następować zgodnie z zasadami:1)Wykonawca zobowiązuje się sukcesywnie dostarczać filety rybne i inne przetwory rybne co najmniej dwa razy w miesiącu własnym transportem i na swój koszt do magazynu budynku DPS Filia Szymiszów ul. Strzelecka 2, w godz. 800 -1400,2) asortyment zamawianej dostawy będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie lub drogą elektroniczną co najmniej na dwa dni przed dostawą,3) wykonawca wydaje dostarczane filety rybne i inne przetwory rybne przedstawicielowi odbiorcy, który je przelicza, waży sprawdza jakość, termin przydatności do spożycia oraz zgodność zamówieniem,4) wykonawca gwarantuje spełnić wymagane normy jakościowe oraz dostarczyćasortyment w stanie świeżym i w początkowym okresie gwarancji, odpowiednio oznakowany,5) dostarczane filety rybne i inne przetwory rybne powinny być pierwszego gatunku, świeże, mieć co najmniej dwudniowy okres gwarancji, liczony od dnia dostarczenia do odbiorcy, 6) dostarczone puszki powinny mieć gwarancję nie krótszą niż pół roku od dnia dostarczenia wyrobu, 7) wykonawca zapewnia dobrą jakość asortymentu obejmującą min. braki uszkodzeń, 8) wykonawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy. 9) Zamawiający dopuszcza zmianę warunków realizacji umowy jedynie w zakresie zmiany ilości dostaw - poprzez ich zmniejszenia, bądź zwiększenia poszczególnych rodzajów artykułów rybnych przy uwzględnieniu bieżących potrzeb wykonawcy:a) w przypadku zwiększenia ilości asortymentu do 20% zamówienia, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu, oraz ilość tegoż asortymentu, która będzie objęta zwiększeniem – zmiana warunków dochodzi do skutku w wypadku, gdy dostawca w terminie do pięciu dni potwierdzi dostawę zwiększonej ilości asortymentu po cenach określonych w umowie. b) w przypadku konieczności zmniejszenia ilości asortymentu, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy. 10)zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości, 11)faktury będą wystawiane po każdorazowej dostawie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

15241500-4 - Makrela

4.5.5.) Wartość części: 45837,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90609,10

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107205,08

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90609,10

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH POLARIS Małgorzata Gruszczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068

7.3.3) Ulica: Żołnierska 20a

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90609,10

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49120,89

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49120,89

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49120,89

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BESTER Łukasz Bloch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542826881

7.3.3) Ulica: Światowida 2

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-325

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49120,89

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31
2021-04-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.