Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00308644/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Tarnowskie Góry do/z ośrodków wsparcia/WTZ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003453972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Janasa 9
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-612
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mopstg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mopstg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
bip.mopstg.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Tarnowskie Góry do/z ośrodków wsparcia/WTZ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fdba6c6-592e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042924
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000807/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Transport osób niepełnosprawnych z terenu gminy Tarnowskie Góry do/z ośrodków wsparcia/WTZ w 2022r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Centrum Aktywności Seniorów - CAS2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308644/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS/ZP/341/8/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa transportu osób niepełnosprawnych polegająca na zorganizowaniu i przewozie osób z niepełnosprawnościami, w tym z niepełnosprawnością ruchową (bez osób poruszających się na wózkach inwalidzkich), od poniedziałku do piątku w dni robocze, z miejsca zamieszkania do ośrodka wsparcia/WTZ oraz z powrotem, z wyłączeniem okresów, w których ośrodki wsparcia/WTZ są zamknięte (np. przerwa wakacyjna).
Zamówienie będzie realizowane przez okres 362 dni od dnia 03.01.2022 r.
Wykonawca zobowiązany jest dowieźć i zabrać transportowane osoby z ośrodków wsparcia/WTZ w godzinach i okresach podanych w Wykazie lokalizacji (Załącznik nr 4), przy czym podróż pasażera nie powinna trwać dłużej niż 1 godzinę.
Zamawiający dopuszcza wykonanie usługi więcej niż dwoma pojazdami umożliwiającymi przewóz osób niepełnosprawnych z zastrzeżeniem, że przewóz osób wymagających opieki musi odbywać się w pojeździe z opiekunem osób niepełnosprawnych. Zamawiający przewiduje uczestnictwo w realizacji zamówienia dwóch opiekunów osób niepełnosprawnych.
Zamawiający zastrzega, iż kursami objętymi niniejszym zamówieniem nie może być realizowany przewóz osób w ramach realizacji innych umów Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265658,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265658,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265658,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz osób "MINI BUS" Andrzej Kot
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241287259
7.3.3) Ulica: Hlonda 115/9
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-933
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEWÓZ OSÓB "MINI BUS" KOT ANDRZEJ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEWÓZ OSÓB "MINI BUS" KOT ANDRZEJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265658,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 362 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU II
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO WIELORAZOWEGO UŻYTKU
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń BRD na drogach zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia szkolne wraz z ich przebudową w SP nr 6 przy ul. Słowackiego 34 w Tarnowskich Górach - I etap
- "Budowa układu drogowego w ciągu ulic Królowej Jadwigi i Kazimierza Jagiellończyka w Tarnowskich Górach" - dokumentacja projektowa
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przewozu uczestników Dziennego Domu Pomocy "Akademia Bieszczadzkiego Seniora" w Ustrzykach Dolnych w okresie od lipca do grudnia 2024 r.
- Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie międzynarodowego transportu wystawy "Przyjemności katastematyczne" na potrzeby jej prezentacji w Polskim Pawilonie w Gwangju Biennale, w Korei Południowej
- Świadczenie usługi transportowej dla uczestników projektu pn "Dziś uczeń-jutro student"
- Zakup biletów miesięcznych na przewóz uczniów dojeżdżających do szkół na terenie gminy Dąbrowa Białostocka w okresie od 01.09.2024 r. do 26.06.2026 r. w dni nauki szkolnej
- Dowóz dzieci z terenu gminy Kunów do PSP im. Antoniego Hedy "Szarego" w Kunowie, Publicznego Przedszkola w Kunowie, Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Janiku, PSP w Wymysłowie
- Świadczenie usługi dowozu uczniów do szkół na terenie Miasta i Gminy Czarny Dunajec w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.