eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzydnik Duży › Dostawa i montaż wyposażenia świetlicy wiejskiej w Łychowie Gościeradowskim



Ogłoszenie z dnia 2021-04-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00042883 z dnia 2021-04-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia świetlicy wiejskiej w Łychowie Gościeradowskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRZYDNIK DUŻY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409672

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzydnik Duży 59A

1.5.2.) Miejscowość: Trzydnik Duży

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-230

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 / 873 18 79

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@trzydnikduzy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.trzydnikduzy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugtrzydnikduzy.bip.lubelskie.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż wyposażenia świetlicy wiejskiej w Łychowie Gościeradowskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67ce8b82-86a4-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042883

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016936/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaż wyposażenia w budynku świetlicy w Łychowie Gościeradowskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Utworzenie świetlicy wiejskiej poprzez rozbudowę i przebudowę budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Łychowie” współfinansowanego ze środków UE w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, Poddziałanie: wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszenie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019053/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.7013.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 340685,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 92185,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż wyposażenia elektronicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ oraz w załączniku nr 5 – wzorze umowy. 1. Dostarczony sprzęt/wyposażenie ma być zmontowany/ne i gotowy/e do użycia. Wykonawca ma obowiązek zapewnić protokołu uruchomienia i przeszkolenia użytkowników. 2. Zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary (materiały i urządzenia) określone w opisie przedmiotu zamówienia pochodzące od konkretnych producentów są określone minimalnymi parametrami technicznymi i użytko­wymi, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiają­cego. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i urzą­dzeń) równoważnych opisywanych w specyfikacji warunków zamówienia, składając określo­ny Wykaz to­warów (materiałów i urządzeń) równoważnych wraz z dowodami – dokumenta­mi, o których mowa w pkt 3. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia), spełniają określone przez Zama­wiającego wymagania (kryteria równoważ­ności).3. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towa­rowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie ma­teriałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację dostaw oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za­łożonych w wyżej wymienionych dokumentach, tj. w szczególności:3.1.Jeśli materiały lub urządzenia wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pocho­dzą od konkretnych producentów oznacza to, że określają one minimalne pa­rametry jako­ściowe, cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać materiały i urządzenia oferowane przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować materiały i urządzenia, które spełniają co naj­mniej wszystkie minimalne parametry jakościowe, cechy użyt­kowe. Pod pojęciem „minimal­ne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiają­cy rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie do­stępnych źródłach, katalogach, stronach in­ternetowych producentów.3.2.Jeśli materiały lub urządzenia wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pocho­dzą od konkretnych producentów oznacza to, że stanowią one wyłącznie wzo­rzec jakościo­wy przedmiotu zamówienia. Wykonawca zawsze może zaoferować ma­teriały lub urządze­nia, które są jakościowo tożsame z opisanym materiałem lub urzą­dzeniem lub są jakościo­wo lepsze.3.3. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowa­nie po­ziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Po­sługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykłado­wy. Zamawiający, wska­zując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie pro­dukty równoważne o parametrach ja­kościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego pro­duktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

4.5.5.) Wartość części: 32182,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż wyposażenia meblowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ oraz w załączniku nr 5 – wzorze umowy. 1. Dostarczony sprzęt/wyposażenie ma być zmontowany/ne i gotowy/e do użycia. Wykonawca ma obowiązek zapewnić protokołu uruchomienia i przeszkolenia użytkowników. 2. Zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary (materiały i urządzenia) określone w opisie przedmiotu zamówienia pochodzące od konkretnych producentów są określone minimalnymi parametrami technicznymi i użytko­wymi, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiają­cego. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i urzą­dzeń) równoważnych opisywanych w specyfikacji warunków zamówienia, składając określo­ny Wykaz to­warów (materiałów i urządzeń) równoważnych wraz z dowodami – dokumenta­mi, o których mowa w pkt 3. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia), spełniają określone przez Zama­wiającego wymagania (kryteria równoważ­ności).3. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towa­rowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie ma­teriałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację dostaw oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za­łożonych w wyżej wymienionych dokumentach, tj. w szczególności:3.1.Jeśli materiały lub urządzenia wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pocho­dzą od konkretnych producentów oznacza to, że określają one minimalne pa­rametry jako­ściowe, cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać materiały i urządzenia oferowane przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować materiały i urządzenia, które spełniają co naj­mniej wszystkie minimalne parametry jakościowe, cechy użyt­kowe. Pod pojęciem „minimal­ne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiają­cy rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie do­stępnych źródłach, katalogach, stronach in­ternetowych producentów.3.2.Jeśli materiały lub urządzenia wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pocho­dzą od konkretnych producentów oznacza to, że stanowią one wyłącznie wzo­rzec jakościo­wy przedmiotu zamówienia. Wykonawca zawsze może zaoferować ma­teriały lub urządze­nia, które są jakościowo tożsame z opisanym materiałem lub urzą­dzeniem lub są jakościo­wo lepsze.3.3. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowa­nie po­ziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Po­sługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykłado­wy. Zamawiający, wska­zując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie pro­dukty równoważne o parametrach ja­kościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego pro­duktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 36897,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż wyposażenia kuchni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ oraz w załączniku nr 5 – wzorze umowy. 1. Dostarczony sprzęt/wyposażenie ma być zmontowany/ne i gotowy/e do użycia. Wykonawca ma obowiązek zapewnić protokołu uruchomienia i przeszkolenia użytkowników. 2. Zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary (materiały i urządzenia) określone w opisie przedmiotu zamówienia pochodzące od konkretnych producentów są określone minimalnymi parametrami technicznymi i użytko­wymi, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiają­cego. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i urzą­dzeń) równoważnych opisywanych w specyfikacji warunków zamówienia, składając określo­ny Wykaz to­warów (materiałów i urządzeń) równoważnych wraz z dowodami – dokumenta­mi, o których mowa w pkt 3. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia), spełniają określone przez Zama­wiającego wymagania (kryteria równoważ­ności).3. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towa­rowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie ma­teriałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację dostaw oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za­łożonych w wyżej wymienionych dokumentach, tj. w szczególności:3.1.Jeśli materiały lub urządzenia wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pocho­dzą od konkretnych producentów oznacza to, że określają one minimalne pa­rametry jako­ściowe, cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać materiały i urządzenia oferowane przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować materiały i urządzenia, które spełniają co naj­mniej wszystkie minimalne parametry jakościowe, cechy użyt­kowe. Pod pojęciem „minimal­ne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiają­cy rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie do­stępnych źródłach, katalogach, stronach in­ternetowych producentów.3.2.Jeśli materiały lub urządzenia wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pocho­dzą od konkretnych producentów oznacza to, że stanowią one wyłącznie wzo­rzec jakościo­wy przedmiotu zamówienia. Wykonawca zawsze może zaoferować ma­teriały lub urządze­nia, które są jakościowo tożsame z opisanym materiałem lub urzą­dzeniem lub są jakościo­wo lepsze.3.3. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowa­nie po­ziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Po­sługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykłado­wy. Zamawiający, wska­zując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie pro­dukty równoważne o parametrach ja­kościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego pro­duktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39141400-6 - Kuchnie do zabudowy

4.5.5.) Wartość części: 23106,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30729,09

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64267,50

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30729,09

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5811172950

7.3.3) Ulica: Staszica 22

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30729,09

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 18

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 18

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44271,39

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 818134,50

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44271,39

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WAM Wojciech Smolak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 9181692873

7.3.3) Ulica: Świlcza nr 147K

7.3.4) Miejscowość: Świlcza

7.3.5) Kod pocztowy: 36-072

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44271,39

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25606,03

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62730,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25606,03

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7342947479

7.3.3) Ulica: Zawiszy Czarnego 24

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25606,03

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

2021-04-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.