eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bodzentyn › Rewitalizacja Miasta Bodzentyn - etap II - przebudowa 4 stawów biskupich wraz z wycinką drzew



Ogłoszenie z dnia 2022-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja Miasta Bodzentyn – etap II – przebudowa 4 stawów biskupich wraz z wycinką drzew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bodzentyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009700

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Suchedniowska 3

1.5.2.) Miejscowość: Bodzentyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-010

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413115511

1.5.8.) Numer faksu: 413115114

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bodzentyn@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bodzentyn.bip.jur.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bodzentyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja Miasta Bodzentyn – etap II – przebudowa 4 stawów biskupich wraz z wycinką drzew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce133759-5cbe-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042846

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003337/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 „Rewitalizacja Miasta Bodzentyn – etap II – przebudowa 4 stawów biskupich wraz z wycinką drzew”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Świetokrzyskiego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313775/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.67.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 841053,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na przebudowie 4 stawów biskupicho łącznej powierzchni zwierciadła wody – 4000 m2 i średniej głębokości 1,0 m na działceo nr 688/8 położonej w msc. Bodzentyn, wycinka drzew na działkach o nr 688/8, 689/3,2932/25,3029/3, wykonanie drogi dojazdowej oraz ogrodzenia.
1) W ramach inwestycji należy wykonać następujące zadania:
a) przebudowa stawów w tym m.in.:
- ustabilizowanie zwierciadła wody w przekroju ujęcia wody do stawów za pomocą stalowej
ścianki,
- ujęcie i doprowadzenie wody z rzeki Psarki do stawów za pomocą doprowadzalnika,
- pogłębienie stawów średnio o ok. 1 m,
- wybudowanie przepustów w zniszczonych groblach,
-nadbudowanie istniejących odgroblowań,
- zabezpieczenie dna doprowadzalnika i odprowadzalnika narzutem kamiennym,
b) wycinka drzew oraz zabiegi pielęgnacyjne na istniejącym drzewostanie, na działkach o nr
688/8, 689/3, 2932/25,3029/3 obręb Bodzentyn, w zakresie ujętym w inwentaryzacji drzew i
krzewów oraz zgodnie z decyzją Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach Nr 20/2021 z dnia 26.02.2021 r. oraz decyzją nr 21/2022 z dnia 26.02.2021 r., decyzją z dnia 08.12.2021 r. nr 207/2021 - termin wykonania wycinki do dnia 28.02.2023 r.).
Szczegółowe informacje dotyczące wycinki zawiera Inwentaryzacja drzew i krzewów oraz projekt gospodarki istniejącym drzewostanem stanowiąca załącznik do SWZ.
UWAGA! Drewno pochodzące z wycinki będzie stanowiło własność Wykonawcy i należy ten fakt uwzględnić przy kalkulacji ceny ofertowej.
c) wykonanie drogi umożliwiającej zjazd i dojazd do miejsca realizacji inwestycji,
d) wykonanie ogrodzenia od strony projektowanego zjazdu z działki o nr 688/5 – droga gminna,
e) dostawa tablic informacyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45244000-9 - Wodne roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 871311,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1259062,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 871311,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Wodno-Melioracyjnych i Rekultywacji Sp.J. Mieczysław Siemaszek, Antoni Gancarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641080250

7.3.3) Ulica: Portowa 14

7.3.4) Miejscowość: Sandomierz

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 871311,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.