eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Remont hali na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont hali na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870485618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 28/30

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwio@mwio.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwio.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont hali na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49f3b09c-406e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042755

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260360/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP19/PBN/BL/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych związanych z przywróceniem
do pełnej funkcjonalności po pożarze, obiektu Hali sortowania odpadów, zlokalizowanej na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza.
W sierpniu 2021 obiekt został objęty pożarem. Stan techniczny, zakres szkód oraz niezbędnych napraw określono w Ekspertyzie technicznej 15/2021 z dnia 30.09.2021r. – Załącznik nr 9 do SWZ.
1) W zakres robót wchodzi m. in.:
a) Częściowe wykonanie robót rozbiórkowych pokrycia dachu hali (membrana dachowa PCV, izolacja, blacha trapezowa),
b) Częściowe wykonanie robót rozbiórkowych obróbek blacharskich, rynien,
c) Wykonanie nowego pokrycia dachu z blachy trapezowej w miejscu zdemontowanej blachy,
d) Wzmocnienie płatwi dachowych i wykonanie nowych stężeń,
e) Wykonanie nowych warstw izolacji dachu (folia, wełna mineralna, membrana PCV 1,5 mm),
f) Wykonanie obróbek blacharskich i orynnowania dachu,
g) Częściowe wykonanie robót rozbiórkowych płyt warstwowych ściennych,
h) Demontaż stolarki okiennej O1 – 2 szt.,
i) Montaż nowej stolarki okiennej O1 – 2 szt.,
j) Wykonanie nowej obudowy ścian z płyt warstwowych wraz z obróbkami blacharskimi,
k) Utylizację materiałów z rozbiórki,
l) Wykonanie prac porządkowych,
m) Organizację, utrzymanie terenu i obiektu, na którym prowadzone będą prace remontowe oraz zaplecza Wykonawcy,
n) Zabezpieczenie obiektu (hali) oraz urządzeń, instalacji, znajdujących się w obrębie prowadzonych prac remontowych.
2) W zakres robót nie wchodzą:
- Prace branży elektrycznej (za wyjątkiem wymiany wieszaków korytek kablowych podwieszonych do blachy trapezowej podlegającej wymianie),
- Wymiana/naprawa i uruchomienie klap oddymiających, wentylatorów dachu,
- Wymiana elementów związanych z technologią takich jak: urządzenia, maszyny, przenośniki, balustrady linii sortowniczej,
- Czyszczenie konstrukcji stalowej z zabrudzeń powstałych na skutek pożaru.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
- Opis techniczny do robót remontowanych hali (załącznik nr 10 do SWZ),
- Ekspertyza techniczna (załącznik nr 9 do SWZ),
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 11 do SWZ),
- Przedmiary robót (Załącznik nr 8 do SWZ).
Dodatkowo Zamawiający dołącza do SWZ pierwotny Projekt budowlany hali, stanowiący załącznik nr 6 do SWZ oraz pierwotny Projekt wykonawczy hali, stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 504300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 504300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 504300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany RECO Rafał Łysakowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762232859

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 504300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.