eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudna › Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 do pojazdów i sprzętu znajdującego się w posiadaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudnej



Ogłoszenie z dnia 2022-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 do pojazdów i sprzętu znajdującego się w posiadaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004058203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl.Zwycięstwa 5

1.5.2.) Miejscowość: Rudna

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-305

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 746 70 84

1.5.8.) Numer faksu: 76 746 70 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgkim@zgkim.rudna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.rudna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgkim.rudna.pl, https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 do pojazdów i sprzętu znajdującego się w posiadaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83e45c1f-737d-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042683

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006748/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 do pojazdów i sprzętu znajdującego się w posiadaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013636/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WUK. 271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia „Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 do pojazdów i sprzętu znajdującego się w posiadaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudnej”
2.Szacunkowa ilość zamówienia; benzyna bezołowiowa 95 - 5 500 litrów
olej napędowy - 42 000 litrów
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości niż podano w pkt.2,bez możliwości roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy
4. Benzyna bezołowiowa 95 i olej napędowy powinny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych(Dz.U.z 2015 r poz.1680) oraz odpowiednio Norm PN-EN 228 i PN-EN 590.Olej napędowy przeznaczony jest do napędu wysokoprężnych silników spalinowych w pojazdach Zamawiającego. Podana ilość będzie obejmowała dostawę oleju
napędowego, którego gatunek będzie odpowiedni do pory roku i panujących warunków temperaturowych w zakresie temperatury mętnienia i temperatury zblokowania zimnego filtra.
5. Przewidywana orientacyjna wielkość zamówienia na olej napędowy o podwyższonych właściwościach niskotemperaturowych w całym okresie objętym zamówieniem – 10 000 litrów.
6. Dostawa polegać będzie na tankowaniu benzyny Pb95 do pojazdów i sprzętu Zamawiającego na wskazanej stacji paliw Wykonawcy ,znajdującej się w odległości do 25 km od bazy sprzętowej Zamawiającego tj. Składowisko Odpadów ul. Witosa 59-309 Rudna (liczoną najkrótszą drogą publiczną) oraz dostawie oleju napędowego do zbiornika znajdującego się u Zamawiającego jw.
7. Tankowanie benzyny Pb95 i odbiór oleju napędowego odbywać się będzie na zasadach zakupu z odroczonym terminem płatności. Należności za dostarczone i zatankowane paliwa będą regulowane przelewem nie wcześniej niż w 30 dniu, od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury
8. Wykonawca każdorazowo będzie wystawiał faktury VAT , która w przypadku tankowania benzyny musi zawierać informacje o dacie ,ilości pobranego paliwa, cenie jednostkowej brutto z uwzględnieniem udzielonego upustu, nr rej. pojazdu lub rodzaju tankowanego sprzętu oraz imię i nazwisko osoby pobierającej. Wykaz pojazdów oraz osób uprawnionych do tankowania
benzyny Pb95 stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
9. Dostawa oleju napędowego odbywać się będzie min.2 razy w miesiącu w przedziale 1000-2200 l do zbiornika naziemnego dwupłaszczowego, maksymalnie do 72 godzin od chwili
zgłoszenia złożonego faxem, telefonicznie lub drogą e-mail w ilości wskazanej przez Zamawiającego.
10.Zamawiający wymaga , aby transport zakupionego paliwa odbywał się cysterną przeznaczoną wyłącznie do przewozu paliw silnikowych spełniającymi wymagania określone w ustawie z dnia 19.08.2011 r .o przewozie towarów niebezpiecznych(Dz. U. z 2021 r .poz.756),wyposażoną
w urządzenie umożliwiające pomiar ilości dostarczonego paliwa.
11. Wykonawca jest odpowiedzialny za zamówione paliwo do chwili jego zrzutu do zbiornika Zamawiającego.
12. Zamawiający ma prawo do przeprowadzenia badania jakości paliwa ,w przypadku odstępstw od przyjętych norm jakości, koszty związane z badaniem pokryje Wykonawca.
13. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych paliw na każde życzenie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267295,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267295,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267295,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "6,60 EKOSTYL" Andrzej Chatała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6921462974

7.3.3) Ulica: ul. Rzeźnicza 1

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.5) Kod pocztowy: 59-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267295,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.