eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wierzchosławice › Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej w I połowie 2023 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej w I połowie 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wierzchosławice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660996

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Wierzchosławice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-122

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: (14) 631-90-30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wierzchoslawice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchoslawice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/ugwierzchoslawice,m,401836,2022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej w I połowie 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d08daa07-6bde-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00042565

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034445/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457842/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRGDOŚ.271.1.23.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 633874,27 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 366996,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i mrożonek do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach, tj. Miruna - filet mrożony - 600 kg, Paluszki rybne z fileta - 240 kg, Łosoś - 60 kg, Makrela w sosie pomidorowym - 80 szt., Tuńczyk w sosie własnym - 80 szt., Brokuł mrożony - 180 kg, Brukselka mrożona - 60 kg, Bukiet kwiatowy jarzyn mrożony - 50 kg, Fasola szparagowa żółta - 150 kg, Fasolka szparagowa zielona - 80 kg, Groszek mrożony - 150 kg, Jeżyna - 20 kg, Borówka leśna ( jagoda ) - 60 kg, Kalafior mrożony - 180 kg, Malina mrożona - 150 kg, Mieszanka kompotowa mrożona - 850 kg, Marchew z groszkiem - 45 kg, Mini marchewka mrożona - 60 kg, Truskawka mrożona - 200 kg, Wiśnia drylowana mrożona - 150 kg, Zupa jarzynowa mrożona - 45 kg, Włoszczyzna - 200 kg, Śliwka węgierka bez pestek - 60 kg, Dynia - 80 kg Szpinak rozdrobniony brykiet - 40 kg.

Gotowość realizacji dostaw: w zależności od potrzeby (w dni robocze) w godz. 7.00 ÷ 10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).

Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone

15331170-9 - Warzywa mrożone

15332100-5 - Przetworzone owoce

4.5.5.) Wartość części: 41576,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach, tj. Arbuz - 500 kg, Banan - 600 kg, Borówka amerykańska - 20 kg, Brzoskwinia Polska - 100 kg, Cytryna - 80 kg,
Gruszka - 400 kg, Jabłko szara reneta - 200 kg, Jabłka - 2300 kg, Kiwi - 100 kg, Malina - 20 kg, Mandarynka - 200 kg, Morela - 60 kg, Nektarynka - 60 kg, Pomarańcza - 500 kg, Śliwa - 60 kg, Truskawka - 80 kg, Winogrona - 100 kg, Granat - 50 szt., Melon żółty - 20 szt., Awokado - 50 szt., Buraki czerwone z botwiną (młode) - 50 szt., Brokuły - 30 szt., Buraki czerwone - 260 kg, Cebula - 300 kg, Cebula czerwona - 60 kg, Cebula młoda ze szczypiorkiem - 50 szt., Cukinia - 120 kg, Czosnek - 350 szt., Fasola "piękny Jaś"(tyczny lub karłowy) - 100 kg, Fasola biała i czerwona - 40 kg, Kalafior - 100 szt., Kapusta biała - 200 kg, Kapusta biała młoda - 130 szt., Kapusta kiszona biała - 300 kg, Kapusta pekińska - 200 szt., Kapusta włoska - 100 szt., Koperek zielony - 1000 szt., Kalarepa - 300 szt., Marchewka - 1100 kg, Marchewka młoda - 150 szt., Ogórek kiszony - 350 kg, Ogórek świeży - 550 kg, Papryka czerwona - 80 kg, Papryka żółta - 40 kg, Papryka zielona - 20 kg, Pieczarki świeże - 400 kg, Pietruszka korzeń - 470 kg, Młoda pietruszka z nacią - 50 szt., Pietruszka natka - 1200 szt., Pomidory - 300 kg, Pomidory koktajlowe - różne odmiany - 100 kg, Pory - 400 szt., Rzodkiewka - 250 szt., Sałata zielona (różne odmiany) - 225 szt., Seler młody z liśćmi - 75 szt., Seler korzeniowy - 300 kg, Soczewica czerwona i zielona - 80 szt., Susz z buraka czerwonego - 400 szt., Szczypiorek - 600 szt., Lubczyk świeży - 300 szt., Zioła świeże - 100 szt., Ziemniaki - 7000 kg, Seler naciowy - 20 szt., Cieciorka - 20 kg, Kiełki rzodkiewki - 50 szt.

Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 7.00÷10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).

Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03222000-3 - Owoce i orzechy

15331000-7 - Warzywa przetworzone

4.5.5.) Wartość części: 64610,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów mleczarskich do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach, tj. Jogurt naturalny 2% 400g - 120 szt., Jogurt grecki 9% 400g - 150 szt., Jogurt naturalny wiadro 5kg - 220 szt., Jogurt naturalny bez laktozy - 100 szt., Jogurt pitny 150g - 1000 szt., Masło - 1200 szt., Mleko UHT 2% - 3400 szt., Mleko bez laktozy - 150 szt., Ser Edamski - 40 kg, Ser Gouda -40 kg, Serek mozzarella kulka - 50 szt., Ser Mozzarella wiórki - 30 kg, Ser Gouda wiórki - 20 kg, Ser feta - 20 szt. , Ser topiony - 240 szt., Śmietana 18% - 1800 szt., Śmietana 30% - 150 l, Śmietana 36% - 130 l, Twaróg półtłusty - 200 kg, Serek maskarpone - 100 szt., Kefir 200g - 1500 szt., Kefir 1l - 70 szt., Zsiadłe mleko 400g-500g - 50 szt., Jogurt naturalny 150g - 1000 szt., Ser na sernik wiaderko 1kg - 350 szt.

Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 7.00÷10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).

Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15510000-6 - Mleko i śmietana

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15530000-2 - Masło

15540000-5 - Produkty serowarskie

15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne

4.5.5.) Wartość części: 55434,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego i drobiowego do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach, tj. Kark wp b/k kl.1 - 210 kg, Schab wp b/k - 300 kg, Słonina bez skóry - 20 kg, Szynka surowa wp z/k bez skóry i biodrówki kl. 1 - 740 kg, Żeberka wp paski, trójkąty - 200 kg, Udko z kurczaka - 400 kg, Kurczak świeży - 200 kg, Filet z kurczaka b/s i b/k - 520 kg, Porcja rosołowa - 1000 kg, Filet z indyka b/s i b/k - 350 kg.

Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).

Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.5.5.) Wartość części: 71863,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wołowego do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach, tj. Szponder wołowy b/k - 40 kg, Rostbef wołowy b/k kl.1 - 40 kg.

Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).

Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.5.5.) Wartość części: 3874,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wędlin wieprzowych i drobiowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach, tj. Podgardle wędzone - 50 kg, Szynka wędzona parzona z Lubinki - 30 kg, Kiełbasa wiejska z Lubinki - 60 kg, Kiełbasa zwyczajna Lubinka lub Rol-pek - 60 kg, Parówki z szynki - 60 kg, Sopocka tradycyjna - 70 kg, Kurczak z Bobrownik - 30 kg, Indyk gotowany - 30 kg.

Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).

Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15130000-8 - Produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 12965,30 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach, tj. Chleb pszenno żytni - 700 szt., Chleb graham - 100 szt., Chleb słonecznikowy - 500 szt., Chleb jęczmienny - 100 szt., Chleb żytni - 120 szt., Wek / bagietka - 1100 szt., Bułka zwykła, kajzerka, grahamka - 1400 szt., Placek drożdżowy - 60 kg, Drożdżówka – różne rodzaje - 760 szt., Bułka tarta - 120 kg, Drożdże - 10 kg, Ciastka kruche - 40 kg, Szarlotka - 60 kg, Pączki - 240 szt.

Gotowość realizacji dostaw: codziennie (w dni robocze) w godz. 6.00 ÷ 7.30 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).

Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 20333,40 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pierogów do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach, tj. Pierogi ruskie - 200 kg, Pierogi z owocami (truskawka, jagoda) - 270 kg, Pierogi z serem bez rodzynek - 270 kg, Pierogi leniwe - 270 kg, Kluski śląskie - 270 kg, Uszka z mięsem (łopatka wieprzowa), pieczarkami - 50 kg.

Realizacja dostaw: w zależności od potrzeby (w dni robocze) w godz. 7.00÷9.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).

Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 21946,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jaj kurzych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach, tj. Jaja kurze L - 9000 szt.

Realizacja dostaw: min 2 razy w tygodniu /w dni robocze/ w godz. 7.00÷10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).

Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 3870,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pozostałych artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach, tj. Ananasy w syropie - 40 szt., Żurek na wodzie źródlanej - 220 szt., Bazylia - 50 szt., Brzoskwinie w syropie - 100 szt., Chrzan tarty - 50 szt., Cukier kryształ -680 kg, Cukier puder - 120 szt., Curry - 60 szt., Cynamon - 30 szt., Cukier z Wanilią Burbon - 50 szt., Czekolada - 130 szt., Czosnek granulowany - 24 szt., Ekstrakt naturalny Wanilia Burbon z Madagaskaru 30ml - 30 szt., Dżem niskosłodzony - 80 szt., Fasola biała i czerwona w puszce - 60 szt., Groszek zielony konserwowy - 100 szt., Groszek ptysiowy 125g - 480 szt., Herbata expressowa czarna 100szt. - 30 szt., Herbata owocowa - 500 szt., Mus owocowy - 1500 szt., Kakao naturalne 150g - 100 kg, Kawa bezkofeinowa - 100 szt., Ketchup 480g - 80 szt., Imbir mielony - 20 szt., Kminek mielony - 100 szt., Kminek cały - 30 szt., Napój owsiany ALPRO - 150 szt., Koncentrat pomidorowy Pudliszki 950g - 200 szt., Kukurydza konserwowa - 100 szt., Liść laurowy - 50 szt., Majeranek suszony - 72 szt., Majonez Kielecki - 60 szt., Miód - 20 szt., Morele suszone - 40 szt., Musztarda - 40 szt., Ocet - 15 szt., Ogórki konserwowe - 50 szt., Olej roślinny - 330 l, Olej roślinny z ziołami i warzywami -25 szt., Oliwa z oliwek - 15 szt., Oregano - 40 szt., Papryka słodka mielona czerwona - 180 szt., Pasta Pesto - 90 szt., Pieprz czarny mielony - 5 kg, Płatki czekoladowe i Corn-flakes - 320 szt., Płatki migdałowe - 80 szt., Pomidory krojone bez skórki 2500ml - 90 szt., Przyprawa „Vegeta Natur” - 50 kg, Przyprawa do mięs i do kurczaka - 20 kg, Rodzynki , żurawina - 80 szt., Sałatka z czerwonej kapusty - 528 szt., Seler konserwowy 0,9l - 30 szt., Słonecznik łuskany - 5 kg, Sezam - 60 szt., Sól kamienna jodowana - 180 kg, Śliwka kalifornijska - 5 kg, Wafle ryżowe - 170 szt., Wiórki kokosowe - 5 kg, Woda mineralna - 1300 szt., Ziele angielskie - 75 szt., Zioła prowansalskie - 30 szt., Żelatyna 50g - 60 szt., Chrupki kukurydziane - 150 szt., Mleczko kokosowe - 50 szt., Powidło śliwkowe - 200 szt., Kasza jaglana - 65 kg, Kasza gryczana - 20 kg, Kasza kuskus - 90 kg, Kasza jęczmienna - 150 kg, Kasza manna - 80 kg, Kasza pęczak - 50 kg, Makaron różne kształty - 600 kg, Makaron -różne kształty razowy - 50 kg, Makaron -różne kształty bezglutenowy - 20 szt., Mąka pszenna - 500 kg, Pieczywo bezglutenowe - 20 szt., Gałka muszkatołowa - 30 szt., Mleko skondensowane słodzone Gostynin - 50 szt., Ciastka bezglutenowe - 10 szt., Wafel tortowy niskocukrowy - 200 szt., Baton zbożowy - 1000 szt., Orzechy łuskane – laskowe, włoskie - 5 kg, Mąka ziemniaczana - 50 kg, Mąka bezglutenowa - 3 kg, Płatki zbożowe - 100 szt., Ryż paraboliczny, basmati - 150 kg, Ryż biały długoziarnisty, brązowy - 150 kg, Kasza kukurydziana - 5 kg.

Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 7.00 ÷ 10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).

Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze

15410000-5 - Surowe oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15610000-7 - Produkty przemiału ziarna

15851100-9 - Makaron niegotowany

4.5.5.) Wartość części: 70524,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta dotycząca części 4 zamówienia, w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 2 grudnia 2022 r. do godziny 10:00:00.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta dotycząca części 5 zamówienia, w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 2 grudnia 2022 r. do godziny 10:00:00.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta dotycząca części 6 zamówienia, w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 2 grudnia 2022 r. do godziny 10:00:00.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta dotycząca części 7 zamówienia, w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 2 grudnia 2022 r. do godziny 10:00:00.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.