eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzywiń › Świadczenie usług przewozowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów Gminy Krzywiń w roku 2022 do szkół nie będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Krzywiń



Ogłoszenie z dnia 2022-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przewozowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów Gminy Krzywiń w roku 2022 do szkół nie będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Krzywiń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzywiń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Krzywiń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-010

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krzywin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/krzywin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przewozowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów Gminy Krzywiń w roku 2022 do szkół nie będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Krzywiń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b50fda17-6d57-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042526

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003512/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług przewozowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów Gminy Krzywiń w roku 2022 do szkół nie będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Krzywiń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003829/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIG.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów Gminy Krzywiń w roku 2022 (od 31.01.2022 roku) do szkół nie będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Krzywiń.
KOD WG WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV) – 60172000-4 - wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą i opieką nad uczniami dowożonymi

Szkoły, do których należy świadczyć usługi dowozu:

Zespół Szkół Specjalnych im. Marii Konopnickiej w Kościanie,
Zespół Szkół Specjalnych w Górznie
Zespół Szkół Specjalnych w Brzeziu.
Zamówienie polega na wykonaniu usługi przewozowych dzieci wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów Gminy Krzywiń do poszczególnych szkół niebędących jednostkami organizacyjnymi Gminy Krzywiń. Liczba dzieci, miejsce zamieszkania (tj. dowozu i odwozu dzieci z podziałem na miejscowości) oraz godziny, na którą dzieci mają zostać dowiezione do szkoły oraz odwiezione ze szkoły:

Zespół Szkół Specjalnych im. Marii Konopnickiej w Kościanie:
17 dzieci, dowóz do szkoły najwcześniej na godzinę 7:30, najpóźniej 8:00, odwóz ze szkoły od godziny14:50
Miejscowości, z których planowany jest odwóz i dowóz: Krzywiń, Żelazno, Zbęchy, Rogaczewo Wielkie, Łuszkowo, Jerka i Łagowo. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji zamówienia liczba miejscowości może ulec zmianie, co należy przyjąć przy ustalaniu ceny oferty.


Zespół Szkół Specjalnych w Górznie
2 dzieci, dowóz do szkoły najwcześniej na godzinę 7:00, najpóźniej 8:00, odwóz ze szkoły od godziny 14:50.
Miejscowości, z których planowany jest odwóz i dowóz: Krzywiń, Zbęchy Pole.


Zespół Szkół Specjalnych w Brzeziu.
1 dziecko, dowóz do szkoły najwcześniej na godzinę 6:55, najpóźniej 7:55, odwóz ze szkoły od godziny 14:35.
Miejscowości, z których planowany jest odwóz i dowóz: Zbęchy Pole.

Po ułożeniu planu lekcji w placówkach będzie możliwość zmiany godziny odwozów. Podane godziny odwozów są godzinami najpóźniejszymi. Uczniowie będą pozostawali w szkołach maksymalnie do wskazanych godzin odwozów.

Zamawiający wymaga, aby opiekunowie prowadzili dzienny rejestr liczby dowożonych i odwożonych dzieci i przekazywał go dyrekcji placówek oświatowych, na rzecz których świadczona jest usługa.
Każdy pojazd, którym świadczona będzie usługa musi spełnić następujące wymagania:
1. rok produkcji nie wcześniej niż 2000 rok, (wyjątkiem są pojazdy, które Wykonawca wykaże jako młodsze w celu uzyskania punktów w kryterium)
2. Posiadać system monitoringu wnętrza pojazdu z możliwością nagrania zarejestrowanego materiału na nośniki zewnętrzne,
Zamawiający zastrzega, że liczba dzieci przewożonych na danej trasie o każdej godzinie może ulec zmianie o maksymalnie 15% wartości podanej przez Zamawiającego (zaokrąglana zawsze w górę).

Usługa świadczona będzie tylko w dni szkolne i tylko za takie dni Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie. Szacunkowa liczba dni prowadzenia usługi wynosi 175. Jest to jednak tylko wartość szacunkowa służąca do określenia wartości zamówienia i może ulec zmianie. Szczegółowe informacje na temat dni wolnych od zajęć zostaną przekazane przez dyrekcje poszczególnych placówek.

Zamawiający wymaga, aby wszystkie pojazdy wykorzystywane przez Wykonawcę były wyprodukowane nie wcześniej niż w 2000 roku a pracownicy (kierowcy, opiekunowie) posiadali odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do realizacji zadania. Opiekunowie skierowani do realizacji zamówienia muszą posiadać odpowiednie przeszkolenie do opieki nad osobami niepełnosprawnymi, w tym m.in. kurs pierwszej pomocy.
Pojazdy mają spełniać wszystkie obowiązujące wymogi określone przepisami prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Ponadto pojazdy muszą mieć możliwość transportu osób na wózkach inwalidzkich, w tym wózkach specjalnych, jak wózki inwalidzkie stabilizujące, wózki inwalidzkie dla dzieci ze spastycznością itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236250 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236250 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236250 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo – Handlowo – Usługowe ,,PIONA” Zandecki Roman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 698-116-26-90

7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Stefaniaka

7.3.4) Miejscowość: Lubiń

7.3.5) Kod pocztowy: 64-010

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236250 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-31 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.