eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Dostawa artykułów spożywczych w roku 2024.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych w roku 2024.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe nr2 w Wieliczce

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia Publiczne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351607240

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Asnyka

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole@ps2.wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ps2.wieliczka.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów spożywczych w roku 2024.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-236a3e10-946f-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00042520

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00258890/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 sukcesyfna dostawa artykułów spożywczych na 2024 rok

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536621

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PS Nr2/007/071-2-2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 258512,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa pieczywa i art. (wyrobów) cukierniczych.
2. Koszty dostawy znajdują się w cenach produktów.
3.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkty spożywcze do wskazanego przez Zamawiającego miejsca tj. w szczególności rozładować i wnieść do wskazanego pomieszczenia.
4.Szczegóły zamówienia znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ -projektowane postanowienia umowy oraz 2 w formularzu ofertowym.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby poszczególnych produktów o 20% w stosunku do liczby określonej w załączniku nr 2 do SWZ (prawo opcji).
6. Szczegóły dotyczące prawa opcji znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ projektowanych postanowieniach umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 15615 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa warzyw i owoców.
2. Koszty dostawy znajdują się w cenach produktów.
3.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkty spożywcze do wskazanego przez Zamawiającego miejsca tj. w szczególności rozładować i wnieść do wskazanego pomieszczenia.
4.Szczegóły zamówienia znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ -projektowane postanowienia umowy oraz 2 w formularzu ofertowym.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby poszczególnych produktów o 20% w stosunku do liczby określonej w załączniku nr 2 do SWZ (prawo opcji).
6. Szczegóły dotyczące prawa opcji znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ projektowanych postanowieniach umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03222300-6 - Owoce inne niż tropikalne

03222110-7 - Owoce tropikalne

4.5.5.) Wartość części: 54470 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa mięsa i wędlin.
2. Koszty dostawy znajdują się w cenach produktów.
3.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkty spożywcze do wskazanego przez Zamawiającego miejsca tj. w szczególności rozładować i wnieść do wskazanego pomieszczenia.
4.Szczegóły zamówienia znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ -projektowane postanowienia umowy oraz 2 w formularzu ofertowym.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby poszczególnych produktów o 20% w stosunku do liczby określonej w załączniku nr 2 do SWZ (prawo opcji).
6. Szczegóły dotyczące prawa opcji znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ projektowanych postanowieniach umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 74188 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa nabiału.
2. Koszty dostawy znajdują się w cenach produktów.
3.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkty spożywcze do wskazanego przez Zamawiającego miejsca tj. w szczególności rozładować i wnieść do wskazanego pomieszczenia.
4.Szczegóły zamówienia znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ -projektowane postanowienia umowy oraz 2 w formularzu ofertowym.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby poszczególnych produktów o 20% w stosunku do liczby określonej w załączniku nr 2 do SWZ (prawo opcji).
6. Szczegóły dotyczące prawa opcji znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ projektowanych postanowieniach umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 30911,10 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa tzw. produktów suchych.
2. Koszty dostawy znajdują się w cenach produktów.
3.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkty spożywcze do wskazanego przez Zamawiającego miejsca tj. w szczególności rozładować i wnieść do wskazanego pomieszczenia.
4.Szczegóły zamówienia znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ -projektowane postanowienia umowy oraz 2 w formularzu ofertowym.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby poszczególnych produktów o 20% w stosunku do liczby określonej w załączniku nr 2 do SWZ (prawo opcji).
6. Szczegóły dotyczące prawa opcji znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ projektowanych postanowieniach umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 46942,88 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa mrożonek.
2. Koszty dostawy znajdują się w cenach produktów.
3.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkty spożywcze do wskazanego przez Zamawiającego miejsca tj. w szczególności rozładować i wnieść do wskazanego pomieszczenia.
4.Szczegóły zamówienia znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ -projektowane postanowienia umowy oraz 2 w formularzu ofertowym.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby poszczególnych produktów o 20% w stosunku do liczby określonej w załączniku nr 2 do SWZ (prawo opcji).
6. Szczegóły dotyczące prawa opcji znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ projektowanych postanowieniach umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.5.5.) Wartość części: 34979,50 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa jajek kurzych.
2. Koszty dostawy znajdują się w cenach produktów.
3.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkty spożywcze do wskazanego przez Zamawiającego miejsca tj. w szczególności rozładować i wnieść do wskazanego pomieszczenia.
4.Szczegóły zamówienia znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ -projektowane postanowienia umowy oraz 2 w formularzu ofertowym.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby poszczególnych produktów o 20% w stosunku do liczby określonej w załączniku nr 2 do SWZ (prawo opcji).
6. Szczegóły dotyczące prawa opcji znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ projektowanych postanowieniach umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 8640 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15657,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15657,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15657,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia Tomasz Nosek sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523626200

7.3.3) Ulica: Grabie 225

7.3.4) Miejscowość: Węgrzce Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 32-002

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15657,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca w formularzu oferty nie wskazał deklarowanych godzin dostawy. Powyższa deklaracja stanowi kryterium oceny ofert i jako takie nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 107 ust. 2 p.z.p., którego to trybu i tak Zamawiający w postępowaniu nie przewidział. Brak deklaracji godzin dostawy uniemożliwia przyznanie punktów w kryterium „deklarowane godziny dostawy” co w konsekwencji uniemożliwia ocenę oferty zgodnie z art. 239 ust. 1 p.z.p.. Nadto sporządzenie oferty z pominięciem ww. deklaracji jest niezgodne z wymaganiami wynikającymi z dokumentów postępowania w szczególności SWZ i powoduje, że jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, co stanowi podstawę odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) p.z.p. Z uwagi na fakt, że w tej części postępowania wpłynęła tylko jedna oferta, która podlega odrzuceniu ziszcza się przesłanka unieważnienia postępowania wyrażona w art. 255 pkt 2) p.z.p. W związku z faktem iż Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych to na podstawie art. 259 p.z.p. Zamawiający może unieważnić tylko przedmiotową część postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74938,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74938,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74938,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sklep Ogólnospożywczy Piotr Jurek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 356349209

7.3.3) Ulica: ul. Adama Asnyka 6

7.3.4) Miejscowość: Wieliczka

7.3.5) Kod pocztowy: 32-020

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74938,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29763,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33864,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29763,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000438481

7.3.3) Ulica: ul. Wygoda 147

7.3.4) Miejscowość: Bochnia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-700

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29763,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48640,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48640,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48640,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU VIP Paweł Gomulec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:120852960

7.3.3) Ulica: ul. Gołaśka 29 lok. 44

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-619

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48640,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25023,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32658,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26643,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady produkcji spożywczej AMBI M. Karkut i Wspólnicy sp. j

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 240099484

7.3.3) Ulica: ul. Składowa 11

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26643,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8280 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8280 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8280 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jajco Mariusz Turczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 121437743

7.3.3) Ulica: ul. Pana Tadeusza 6B

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-727

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8280 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.