eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › "Zakup i dostawa 1 sztuki używanej śmieciarki jednokomorowej na potrzeby ZOŚ do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju"



Ogłoszenie z dnia 2021-04-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00042437 z dnia 2021-04-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa 1 sztuki używanej śmieciarki jednokomorowej na potrzeby ZOŚ do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: PGK Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950317448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łąkowa 13

1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 531889188

1.5.8.) Numer faksu: 846881847

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgkbilgoraj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkbilgoraj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://pgk.biuletyn-publiczny.net/news/0/1/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Godpodarka komunalna zbiorowe zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków, zagospodarowanie i transport odpadów

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa 1 sztuki używanej śmieciarki jednokomorowej na potrzeby ZOŚ do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34d8455a-8ae3-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042437

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020753/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZOŚ/5/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 209100 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę 1 sztuki używanej śmieciarki jednokomorowej na potrzeby ZOŚ do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju. Dostawa staraniem i na koszt Wykonawcy przedmiotu zamówienia – baza Zamawiającego ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział 4 SWZ. Zamawiający określa wymagane minimalne parametry techniczne i użytkowe dla używanej śmieciarki jednokomorowej;- podwozie:rok produkcji nie wcześniej niż 2012 r.,przebieg – nie więcej niż 130 000 kmdopuszczalna masa całkowita – 26 ton- zabudowa:pojemność zabudowy – minimum 20 m3obsługa pojemników w zakresie 120 – 1 100 luchylne łapy do załadunku kontenerów – 1 100 Zamawiający wymaga dostawy pojazdu po kapitalnym remoncie i naprawach, wymianie materiałów eksploatacyjnych (olej silnikowy, hydrauliczny oraz filtry).Wymagany okres gwarancji na cały pojazd – podwozie oraz zabudowa – minimum 3 miesiące od daty protokolarnego przejęcia pojazdu przez Zamawiającego.Zamawiający wymaga wyrażenia zgody przez Wykonawcę na montaż urządzeń GPS stosowanych u Zamawiającego – koszt i wykonanie przez Zamawiającego.Zamawiający będzie wymagał dostarczenia przez Wykonawcę najpóźniej w dniu podpisaniu umowy oceny technicznej biegłego rzeczoznawcy określającej faktyczny i zgodny z wymaganiami niniejszej SWZ stan techniczny, wyposażenia i zużycia pojazdu, potwierdzenie kompleksowego remontu i napraw, faktycznej ceny rynkowej i potwierdzenia że nie jest ona zawyżona.ASPEKT ŚRODOWISKOWY – Zamawiający wymaga dostawy pojazdu posiadającego normę emisji spalin minimum EURO 5. Pozostałe wymaganie zgodnie z SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165804

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227550

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165804

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH KRZYSZTOF GOŹLIŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361287385

7.3.3) Ulica: GŁÓWNA 17

7.3.4) Miejscowość: STASI LAS

7.3.5) Kod pocztowy: 05-140

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165804,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

2021-04-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.