Ogłoszenie z dnia 2021-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00021275/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00042318 z dnia 2021-04-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Biura Karier Studenckich, wspomagające studentów w rozpoczęciu aktywności zawodowej na rynku pracy. Oznaczenie sprawy; IA1/U/21/1/EK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/237-13-34, 237-13-35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.administracja.polsl.pl/zamowienia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia Publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Biura Karier Studenckich, wspomagające studentów w rozpoczęciu aktywności zawodowej na rynku pracy. Oznaczenie sprawy; IA1/U/21/1/EK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d843ecc9-8885-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042318
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000229/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 U111 Usługi edukacyjne z tzw. szkoleń miękkich
1.3.11 U113 Usługi edukacyjne z zarządzania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest finansowany zgodnie z umową numer POWR-03.05.00-00-Z098/17-00 w ramach projektu Politechnika Śląska jako Centrum Nowoczesnego Kształcenia opartego o badania i innowacje. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021275/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IA1/U/21/1/EK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 662853,25 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44757,33 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Przeprowadzenie szkolenia z indywidulanego Planu Działania dla przemysłu 4.0 oraz trener metody Points of You. Kod CPV - 80.50.00.00-9 Usługi szkoleniowe.Terminy wykonania szkolenia: w okresie od dnia zawarcia umowy do końca grudnia 2021 r. w godzinach 8:00 – 21:00, w trybie zarówno poniedziałek – piątek, jak również weekendowym, tj. sobota – niedziela. Terminy pierwszych szkoleń będą ustalone po zawarciu umowy. Zamawiający informuje, że ze względu na zaistniałą sytuację zagrożenia epidemiologicznego dopuszcza możliwość zdalnego przeprowadzenia szkolenia do momentu ustania w/w zagrożenia. Terminy szkoleń będą ustalane na bieżąco w trakcie realizacji zamówienia, w ten sposób, że Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy terminy, ilość grup oraz miejsce odbywania się szkoleń, nie później niż na dwa tygodnie przed planowanym terminem każdego szkolenia.4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 17657,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Przeprowadzenie szkolenia z umiejętności i technik trenerskich, project manager oraz kurs moderator design thinking Kod CPV - 80.50.00.00-9 Usługi szkoleniowe.Terminy wykonania szkolenia: w okresie od dnia zawarcia umowy do końca grudnia 2021 r. w godzinach 8:00 – 21:00, w trybie zarówno poniedziałek – piątek, jak również weekendowym, tj. sobota – niedziela. Terminy pierwszych szkoleń będą ustalone po zawarciu umowy. Zamawiający informuje, że ze względu na zaistniałą sytuację zagrożenia epidemiologicznego dopuszcza możliwość zdalnego przeprowadzenia szkolenia do momentu ustania w/w zagrożenia. Terminy szkoleń będą ustalane na bieżąco w trakcie realizacji zamówienia, w ten sposób, że Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy terminy, ilość grup oraz miejsce odbywania się szkoleń, nie później niż na dwa tygodnie przed planowanym terminem każdego szkolenia.4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 27100,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8900,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8900,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8900,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMT-Systems Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 241529768
7.3.3) Ulica: ul. Bojkowska 35A
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8900,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18400,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27424,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18400,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inprogress Szkolenia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 122613604
7.3.3) Ulica: ul. Balicka 95
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-149
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INPROGRESS SZKOLENIA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INPROGRESS SZKOLENIA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18400,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-312021-04-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 3 w Gliwicach z wydzieleniem pomieszczeń na oddziały przedszkolne (2)"
- ZP/G/27/24Dost. odczynników chem.i materiał.filtr. w okresie od 14.06.2024 - 30.06.2025 r. do Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach oraz w Skawinie, Poznaniu i Legnicy
- Sukcesywne dostawy nabiału i tłuszczy dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- 62-P-24 Cytostatyki
- 2024 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- 4WOG-1200.2712.30.2024 Roboty budowlane - 3 części: 1. Wymiana uszkodzonego kabla i tymczasowe podłączenie kontenerów mieszkalnych 2. Naprawa instalacji odgromowej 3. Naprawa systemu wentylacji
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług specjalistycznych: psychologicznych, logopedycznych, superwizji i hipoterapii" - realizowane w 4 częściach
- Przeprowadzenie 25 szkoleń z pakietu MS Office dla pracowników Politechniki Warszawskiej
- Wyłonienia trenera prowadzącego szkolenie stacjonarne pn.: "Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej w sektorze Ekonomii Społecznej"
- DZP.261.21.2024 Świadczenie usług polegających na przygotowaniu, prowadzeniu oraz ewaluacji szkoleń online dla osób uprawnionych do udziału w programie eTwinning.
- Kompleksowe zorganizowanie warsztatów w ramach operacji pn. "Od pola do stołu - innowacje w rozwoju pomorskiej wsi"
- Kompleksowa organizacja szkolenia pt. "Wzmacnianie lokalnych systemów przeciwdziałania przemocy domowej poprzez wsparcie zespołów interdyscyplinarnych i grup diagnostyczno-pomocowych"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.