eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabica › Wyłapywanie i zapewnienie opieki bezdomnym i dzikim zwierzętom z terenu Gminy Grabica



Ogłoszenie z dnia 2023-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyłapywanie i zapewnienie opieki bezdomnym i dzikim zwierzętom
z terenu Gminy Grabica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grabica

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Grabicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grabica 66

1.5.2.) Miejscowość: Grabica

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-306

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@grabica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://grabica.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłapywanie i zapewnienie opieki bezdomnym i dzikim zwierzętom
z terenu Gminy Grabica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7327a1b6-7176-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00042248

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029428/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wyłapywanie i zapewnienie opieki bezdomnym i dzikim zwierzętom z terenu Gminy Grabica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471217/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 132000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dla CZĘŚĆ I - Wyłapywanie i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Grabica.
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Grabica, umieszczanie ich w schronisku, przejęcie zwierząt odłapanych we wcześniejszych latach z terenu gminy, a przebywających w dotychczasowym schronisku (w Bełchatowie, przy ul. Zdzieszulickiej), sprawowanie opieki nad powierzonymi zwierzętami, zapewnienie ww. zwierzętom wyżywienia i opieki weterynaryjnej.

2. W ramach realizacji przedmiotowej usługi do Wykonawcy należy w szczególności:
1) przejęcie przez Wykonawcę opieki nad ok. 20 bezdomnymi psami i 3 kotami (stan na dzień 31.10.2022r.) przebywającymi w Schronisku - w miejscowości Bełchatów przy ulicy Zdzieszulickiej:
a) przewiezienie zwierząt do schroniska prowadzonego przez Wykonawcę na jego koszt i przy użyciu własnych środków transportowych, w celu dalszego odpłatnego sprawowania opieki nad nimi. Zwierzęta przebywające w schronisku są już: odrobaczone, zaszczepione oraz oznaczone numerem identyfikacyjnym.
b) Przejęcie nastąpi na podstawie protokołu przejęcia, a ostateczna liczba zwierząt zostanie ustalona w dniu 31.12.2022r.
c) Odbiór wszystkich zwierząt ze schroniska w Bełchatowie powinien nastąpić niezwłocznie po podpisaniu umowy, jednak nie później niż do 04.01.2023 r. w uzgodnieniu z dotychczasowym schroniskiem. Przewóz zwierząt powinien odbywać się pojazdami przystosowanymi do ich transportu.
2) Odłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Grabica:
a) przybycie na wskazane miejsce na terenie Gminy Grabica, gdzie znajduje się bezdomne zwierzę oraz jego odłowienie i dostarczenie do schroniska. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość zwierząt do odłowienia i przyjęcia do schroniska może być różna, a wynikać to będzie z aktualnej ilości bezdomnych zwierząt na terenie Gminy Grabica (w 2021 r. z terenu Gminy Grabica odłowiono 24 szt. psów i 3 koty, a w 2022r. 19 szt. psów).
b) odłapanie bezdomnego zwierzęcia z terenu Gminy Grabica następuje na podstawie zgłoszenia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, a w szczególnych przypadkach m.in. zagrożenia życia lub zdrowia i bezpieczeństwa po zgłoszeniu przez Policję.
c) Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć odłapanie bezdomnego zwierzęcia w czasie 3 godzin od momentu zgłoszenia zlecenia przez Zamawiającego (upoważnionego pracownika) lub policję, z zastrzeżeniem §3 ust. 1 pkt. 2) lit. d).
d) W szczególnych przypadkach (np. zagrożenia życia, zdrowia lub bezpieczeństwa) Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć odłapanie bezdomnego zwierzęcia niezwłocznie tj. maksymalnie w czasie 1 godziny od momentu zgłoszenia zlecenia przez Zamawiającego – upoważnionego pracownika. Upoważniony pracownik Zamawiającego każdorazowo poinformuje Wykonawcę o potrzebie niezwłocznego odłowienia zwierzęcia bezdomnego.
e) Poprzez rozpoczęcie wykonywania zlecenia, o którym mowa w lit. c) i d) rozumie się podjęcie czynności odłapania zwierzęcia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (bez czasu dojazdu na miejsce odłapania).
f) Zamawiający może w celu weryfikacji obowiązku określonego w lit. c) i d) przeprowadzić wyrywkowe kontrole czasu przystąpienia do odłapania bezdomnego zwierzęcia.
g) Wykonawca w celu odłapania i transportu zwierząt do schroniska będzie korzystał z urządzeń i środków, które nie stwarzają zagrożenia dla życia, zdrowia oraz cierpienia zwierząt oraz spełniają wymagania określone w przepisach prawa.
h) Wykonawca niezwłocznie powiadomi osobę wyznaczoną przez Zamawiającego o zakończeniu wykonywania zlecenia tj. odłowieniu zwierzęcia. Przedmiotowe powiadomienie może nastąpić drogą telefoniczną (w tym SMS), lub za pośrednictwem e-maila.
3) sprawowanie całodobowej opieki nad zwierzętami odłapanymi z terenu gminy.
4) poszukiwanie chętnych i oddawanie zwierząt do adopcji, spisywanie umów z osobami adoptującymi, w tym w szczególności:
a) zamieszczanie na stronie internetowej schroniska informacji ze zdjęciem i opisem zwierzęcia odłapanego na terenie gminy Grabica, wraz ze wskazaniem miejsca odłapania.
b) organizowanie akcji promujących adopcje.
5) prowadzenie ewidencji i znakowania wyłapanych zwierząt oraz przekazywania jej na bieżąco Zamawiającemu;
6) sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań i zestawień zwierząt przebywających w schronisku z terenu Gminy Grabica.
3. Pozostałe wymagania Zamawiającego:
1) Wykonawca zapewni zwierzętom odłapanym z terenu Gminy Grabica:
a) opiekę weterynaryjną, w tym w szczególności:
 15 dniowa kwarantannę i oznaczenie chipem,
 profilaktykę (tj. m.in. szczepienia, odrobaczanie, odpchlenie),
 kontrolę płodności (tj. m.in. sterylizacja, kastracja),
 leczenie,
 usypianie ślepych miotów,
 w przypadku konieczności bezzwłoczne uśmiercenie zwierzęcia.
b) właściwe pomieszczenia chroniące przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi z dostępem do światła dziennego, umożliwiające swobodne poruszanie się, z uwzględnieniem zasady wydzielania pomieszczeń dla zwierząt agresywnych i chorych,
c) wystarczającą ilość karmy i stały dostęp do wody według obowiązujących norm,
d) utylizację zwłok zwierząt padłych bądź uśpionych w zakładzie posiadającym odpowiednie zezwolenia.
2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnia obsługi zwierząt przez osoby przeszkolone w zakresie postępowania ze zwierzętami oraz przepisów o ochronie zdrowia, jak również w czasie wyłapywania i transportu zwierząt korzystanie z urządzeń i środków, które nie stwarzają zagrożenia życia i zdrowia oraz nie zadają cierpień odławianym zwierzętom spełniających warunki określone w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 572 z późn. zm.).
3) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 572 z późn. zm.), ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1421 z późn. zm.), ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1297 z późn. zm.) oraz aktualnymi przepisami wykonawczymi tj. m.in. rozporządzeniem w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98380000-0 - Usługi psiarni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 130000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

B. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dla CZĘŚĆ II - Transport dzikich zwierząt do wskazanego ośrodka rehabilitacyjnego.
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłapywanie chorych lub wymagających pomocy dzikich zwierząt z terenu Gminy Grabica oraz ich transport i umieszczanie we wskazanym przez Zamawiającego najbliższym ośrodku rehabilitacji zwierząt (np. Leśnym Ośrodku Rehabilitacji Dzikich Zwierząt w Kole).
2. W ramach realizacji przedmiotowej usługi do Wykonawcy należy w szczególności:
a) przybycie na wskazane miejsce na terenie Gminy Grabica, gdzie znajduje się chore lub wymagające pomocy dzikie zwierzę oraz jego odłowienie i dostarczenie do ośrodka rehabilitacji zwierząt. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość zwierząt do odłowienia i przewiezienia do ośrodka może być różna (szacuje się, że ilość ta może wynosić ok. 7 szt.).
b) odłapanie dzikiego zwierzęcia z terenu Gminy Grabica następuje na podstawie zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego, a w szczególnych przypadkach m.in. zagrożenia życia lub zdrowia i bezpieczeństwa po zgłoszeniu przez Policję.
c) Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć odłapanie dzikiego zwierzęcia w czasie zaoferowanym w formularzu ofertowym.
* - kryterium oceny ofert.
d) W szczególnych przypadkach (np. zagrożenia życia, zdrowia lub bezpieczeństwa) Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć odłapanie dzikiego zwierzęcia niezwłocznie tj. maksymalnie w czasie 1 godziny od momentu zgłoszenia zlecenia przez Zamawiającego – upoważnionego pracownika. Upoważniony pracownik Zamawiającego każdorazowo poinformuje Wykonawcę o potrzebie niezwłocznego odłowienia dzikiego zwierzęcia.
e) Poprzez rozpoczęcie wykonywania zlecenia, o którym mowa w lit. c) i d) rozumie się podjęcie czynności odłapania zwierzęcia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (bez czasu dojazdu na miejsce odłapania).
f) Zamawiający może w celu weryfikacji obowiązku określonego w lit. c) i d) przeprowadzić wyrywkowe kontrole czasu przystąpienia do odłapania dzikiego zwierzęcia.
g) Wykonawca winien dysponować możliwościami technicznymi do wyłapania i transportu chorych lub wymagających pomocy dzikich zwierząt.
h) Wykonawca powinien używać środków transportu przystosowanych do przewozu zwierząt, dopuszczonych przez właściwy powiatowy inspektorat weterynarii.
i) Wykonawca powinien kierować się zasadami humanitaryzmu, wyłapywanie powinno odbywać się w sposób łagodny, w przypadkach koniecznych używać sprzętu specjalistycznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133196,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133196,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133196,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7690502590

7.3.3) Ulica: ul. Czyżewskiego 7

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone oferty na CZĘŚĆ II niniejszego postępowania podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.