eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Dostawa sprzętu medycznego, medycznych środków materiałowych oraz materiałów opatrunkowych - sprawa nr 14/2021



Ogłoszenie z dnia 2021-04-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00042169 z dnia 2021-04-28

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu medycznego, medycznych środków materiałowych oraz materiałów opatrunkowych - sprawa nr 14/2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.4.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.4.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.7.) Numer telefonu: 261 48 32 90

1.4.8.) Numer faksu: 261 48 32 22

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042169

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-04-28

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00036062/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego tj.: 1 Ciśnieniomierz automatyczny - 2 szt. ;2 Elektrody do defibrylatora AED Plus - 1 par ;3 Elektrody treningowe do defibrylatora AED Lifeline - 11 par ;4 Elektroda do defibrylatora AED Lifeline dla dorosłych - 4 par ;5 Glukometr - 1 kpl ;6 Kołnierz dla dzieci i niemowląt - 13 szt. ;7 Kołnierz ortopedyczny dla dorosłych - 23 szt. ;8 Szyna do unieruchomienia kończyn - 3 szt. ;9 Torba ratownicza do zestawu PSP R1 - 1 szt. ;10 Zestaw do ewakuacji rannego - 1 szt. ;Warunki wymagane przy realizacji zamówienia:1) Dostarczone produkty powinny być fabrycznie nowe, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowe, kompletne, w pierwszej kategorii.2) Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów. 4) W zakresie zadania nr 1 Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony asortyment, na okres 24 miesięcy licząc od dnia protokolarnego odbioru towaru przez Zamawiającego5) Opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej: znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta), numer katalogowy, ilość sztuk w opakowaniu oraz gramaturę – o ile dotyczy danego produktu.6) Oferowany/dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP (o ile dotyczy).7) Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił jednoznacznie/wprost wymiaru, koloru, rozmiaru lub innego parametru czy właściwości, leży to w gestii Wykonawcy.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego tj.: 1 Ciśnieniomierz automatyczny - 2 szt. ;2 Elektrody do defibrylatora AED Plus - 1 par ;3 Elektrody treningowe do defibrylatora AED Lifeline - 11 par ;4 Elektroda do defibrylatora AED Lifeline dla dorosłych - 4 par ;5 Glukometr - 1 kpl ;6 Kołnierz dla dzieci i niemowląt - 13 szt. ;7 Kołnierz ortopedyczny dla dorosłych - 23 szt. ;8 Szyna do unieruchomienia kończyn - 3 szt. ;9 Torba ratownicza do zestawu PSP R1 - 1 szt. ;10 Zestaw do ewakuacji rannego - 1 szt. ;Warunki wymagane przy realizacji zamówienia:1) Dostarczone produkty powinny być fabrycznie nowe, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowe, kompletne, w pierwszej kategorii.2) Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów. 4) W zakresie zadania nr 1 Zamawiający wymaga aby dostarczony asortyment posiadał gwarancję lub termin przydatności/ważności określony w treści Formularza ofertowego.5) Opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej: znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta), numer katalogowy, ilość sztuk w opakowaniu oraz gramaturę – o ile dotyczy danego produktu.6) Oferowany/dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP (o ile dotyczy).7) Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił jednoznacznie/wprost wymiaru, koloru, rozmiaru lub innego parametru czy właściwości, leży to w gestii Wykonawcy.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiały medycznych tj.:1 Aparat/przyrząd do płukania oka - 9 op. ;2 Apteczka autobusowa - 1 szt. ;3 Apteczka samochodowa - 186 szt. ;4 Chusta trójkątna bawełniana 96 x 96 x 130-138 cm - 309 szt. ;5 Fartuch jednorazowy medyczny z włókniny polipropylenowej rozm.XL - 50 szt. ;6 Filtr przeciwbakteryjny do worka samorozprężalnego BB25G - 31 szt. ;7 Igła do odbarczania odmy 2,1x83 mm - 26 szt. ;8 Igła typ Luera jednorazowa rozmiar 0,6 - 1000 szt. ;9 Igła typ Luera jednorazowa rozmiar 0,7 - 100 szt. ;10 Igła typ Luera jednorazowa rozmiar 0,8 - 122 szt. ;11 Igła typ Luera jednorazowa rozmiar 1,2 - 54 szt. ;12 Karta do segregacji medycznej - 30 szt. ;13 Kaniula venflon 14g - 16 szt. ;14 Kaniula venflon 16g - 12 szt. ;15 Kaniula venflon 18g - 18 szt. ;16 Koc izotermiczny p.wstrząsowy 210 x 160cm - 85 szt. ;17 Maseczka do sztucznego oddychania - 640 szt. ;18 Maska typ serduszko do resuscytatora - 16 szt. ;19 Maska silikonowa dla dzieci nr 3 - 10 szt. ;20 Maska silikonowa dla dorosłych nr 5 - 10 szt. ;21 Maska tlenowa dla dzieci z rezerwuarem - 10 szt. ;22 Maska tlenowa dla dorosłych rozm. 5 z rezerwuarem - 15 szt. ;23 Nożyczki ratownicze wielofunkcyjne 145mm - 50 szt. ;24 Nożyczki ratownicze wielofunkcyjne 185mm - 10 szt. ;25 Stopery do uszu - 1300 opak. ;26 Pałeczka świetlna czerwona - 27 szt. ;27 Pałeczka świetlna zielona - 33 szt. ;28 Pałeczka świetlna żółta - 30 szt. ;29 Paski do glukometru GlucoDr Auto - 1 opak. ;30 Resuscytator pediatryczny - 3 kpl. ;31 Zestaw rurka intubacyjna nr 7 - 7 kpl ;32 Zestaw rurka intubacyjna nr 7,5 - 4 kpl ;33 Zestaw rurka intubacyjna nr 8 - 8 kpl ;34 Strzykawka do rurki intubacyjnej - 15 szt ;35 Prowadnica do rurki intubacyjnej rozm. 4 - 9 szt. ;36 Stabilizator do rurki intubacyjnej - 17 szt. ;37 Rurka krtaniowa LTS-D nr 3, nr 4, nr 5 (zestaw) - 7 kpl ;38 Strzykawka do rurek krtaniowych 3,4,5 - 12 szt ;39 Taśma mocująca rurkę krtaniową dla dorosłych - 6 szt ;40 Rurka nosowo-gardłowa rozmiar 30 z lubrykantem - 400 kpl ;41 Rurka nosowo-gardłowa rozmiar 7,0mm - 10 szt. ;42 Rurka nosowo-gardłowa rozmiar 8,0mm - 5 szt. ;43 Rurka nosowo-gardłowa rozmiar 7,5 mm - 14 szt. ;44 Strzykawka typu Luera 10ml - 20 szt. ;45 Strzykawka typu Luera 20ml - 8 szt. ;46 Strzykawka typu Luera 2ml - 1104 szt. ;47 Strzykawka typu Luera 5ml - 104 szt. ;48 Zestaw do konikotomii dla dorosłych - 2 szt. ;49 Zestaw do przetaczania płynów infuzyjnych - 33 kpl ;50 Zestaw treningowy do wkłuć doszpikowych - 6 kpl ;51 Zestaw zabiegowy mały - 2 kpl ;52 Lubrykant do rurki nosowo-gardłowej - 38 szt. ;Warunki wymagane przy realizacji zamówienia:1) Dostarczone produkty powinny być fabrycznie nowe, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowe, kompletne, w pierwszej kategorii.2) Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów. 4) W zakresie zadania nr 2 Zamawiający wymaga by dostarczony asortyment posiadał terminy przydatności do użycia nie krótsze niż 36 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego odbioru towaru przez Zamawiającego oprócz pozycji asortymentowej nr 2,3,29 Formularza ofertowego w zadaniu nr 2 w których wskazano inne okresy przydatności. 5) Oferowany sprzęt oraz wyroby medyczne, ujęte w zadaniu nr 2 winny być oznakowane zgodnie z wzorami zawartymi w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2020 r., poz. 186, t.j.) i zgodnie z art. 14 przytoczonej ustawy, posiadały instrukcje używania w języku polskim lub wyrażone za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów.6) Opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej: znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta), numer katalogowy, ilość sztuk w opakowaniu oraz gramaturę – o ile dotyczy danego produktu.7) Oferowany/dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP (o ile dotyczy).8) Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił jednoznacznie/wprost wymiaru, koloru, rozmiaru lub innego parametru czy właściwości, leży to w gestii Wykonawcy.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiały medycznych tj.:1 Aparat/przyrząd do płukania oka - 9 op. ;2 Apteczka autobusowa - 1 szt. ;3 Apteczka samochodowa - 186 szt. ;4 Chusta trójkątna bawełniana 96 x 96 x 130-138 cm - 309 szt. ;5 Fartuch jednorazowy medyczny z włókniny polipropylenowej rozm.XL - 50 szt. ;6 Filtr przeciwbakteryjny do worka samorozprężalnego BB25G - 31 szt. ;7 Igła do odbarczania odmy 2,1x83 mm - 26 szt. ;8 Igła typ Luera jednorazowa rozmiar 0,6 - 1000 szt. ;9 Igła typ Luera jednorazowa rozmiar 0,7 - 100 szt. ;10 Igła typ Luera jednorazowa rozmiar 0,8 - 122 szt. ;11 Igła typ Luera jednorazowa rozmiar 1,2 - 54 szt. ;12 Karta do segregacji medycznej - 30 szt. ;13 Kaniula venflon 14g - 16 szt. ;14 Kaniula venflon 16g - 12 szt. ;15 Kaniula venflon 18g - 18 szt. ;16 Koc izotermiczny p.wstrząsowy 210 x 160cm - 85 szt. ;17 Maseczka do sztucznego oddychania - 640 szt. ;18 Maska typ serduszko do resuscytatora - 16 szt. ;19 Maska silikonowa dla dzieci nr 3 - 10 szt. ;20 Maska silikonowa dla dorosłych nr 5 - 10 szt. ;21 Maska tlenowa dla dzieci z rezerwuarem - 10 szt. ;22 Maska tlenowa dla dorosłych rozm. 5 z rezerwuarem - 15 szt. ;23 Nożyczki ratownicze wielofunkcyjne 145mm - 50 szt. ;24 Nożyczki ratownicze wielofunkcyjne 190mm - 10 szt. ;25 Stopery do uszu - 1300 opak. ;26 Pałeczka świetlna czerwona - 27 szt. ;27 Pałeczka świetlna zielona - 33 szt. ;28 Pałeczka świetlna żółta - 30 szt. ;29 Paski do glukometru GlucoDr Auto - 1 opak. ;30 Resuscytator pediatryczny - 3 kpl. ;31 Zestaw rurka intubacyjna nr 7 - 7 kpl ;32 Zestaw rurka intubacyjna nr 7,5 - 4 kpl ;33 Zestaw rurka intubacyjna nr 8 - 8 kpl ;34 Strzykawka do rurki intubacyjnej - 15 szt ;35 Prowadnica do rurki intubacyjnej rozm. 4 - 9 szt. ;36 Stabilizator do rurki intubacyjnej - 17 szt. ;37 Rurka krtaniowa LTS-D nr 3, nr 4, nr 5 (zestaw) - 7 kpl ;38 Strzykawka do rurek krtaniowych 3,4,5 - 12 szt ;39 Taśma mocująca rurkę krtaniową dla dorosłych - 6 szt ;40 Rurka nosowo-gardłowa rozmiar 30 z lubrykantem - 400 kpl ;41 Rurka nosowo-gardłowa rozmiar 7,0mm - 10 szt. ;42 Rurka nosowo-gardłowa rozmiar 8,0mm - 5 szt. ;43 Rurka nosowo-gardłowa rozmiar 7,5 mm - 14 szt. ;44 Strzykawka typu Luera 10ml - 20 szt. ;45 Strzykawka typu Luera 20ml - 8 szt. ;46 Strzykawka typu Luera 2ml - 1104 szt. ;47 Strzykawka typu Luera 5ml - 104 szt. ;48 Zestaw do konikotomii dla dorosłych - 2 szt. ;49 Zestaw do przetaczania płynów infuzyjnych - 33 kpl ;50 Zestaw treningowy do wkłuć doszpikowych - 6 kpl ;51 Zestaw zabiegowy mały - 2 kpl ;52 Lubrykant do rurki nosowo-gardłowej - 38 szt. ;Warunki wymagane przy realizacji zamówienia:1) Dostarczone produkty powinny być fabrycznie nowe, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowe, kompletne, w pierwszej kategorii.2) Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów. 4) W zakresie zadania nr 2 Zamawiający wymaga aby dostarczony asortyment posiadał termin przydatności/ważności określony w treści Formularza ofertowego 5) Oferowany sprzęt oraz wyroby medyczne, ujęte w zadaniu nr 2 winny być oznakowane zgodnie z wzorami zawartymi w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2020 r., poz. 186, t.j.) i zgodnie z art. 14 przytoczonej ustawy, posiadały instrukcje używania w języku polskim lub wyrażone za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów.6) Opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej: znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta), numer katalogowy, ilość sztuk w opakowaniu oraz gramaturę – o ile dotyczy danego produktu.7) Oferowany/dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP (o ile dotyczy).8) Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił jednoznacznie/wprost wymiaru, koloru, rozmiaru lub innego parametru czy właściwości, leży to w gestii Wykonawcy.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych tj.:1 Gaza opatrunkowa jałowa 0,25 m² - 99 szt. ;2 Gaza opatrunkowa jałowa 0,5 m² - 17 szt. ;3 Gaza opatrunkowa jałowa 1 m² - 109 szt. ;4 Gaza rolowana - 444 szt. ;5 Hydrożel w butelce na oparzenia 125ml - 11 szt. ;6 Kompres gazowy jałowy 5 x 5cm /3szt./ - 163 opak. ;7 Kompres gazowy jałowy 7,5 x 7,5cm /3szt./ - 420 opak. ;8 Kompres gazowy jałowy 9 x 9cm /3szt./ - 417 opak. ;9 Kompres gazowy jałowy 10x 10cm /3szt./ - 375 opak. ;10 Opaska elastyczna z zapinką 10cm x 5m - 505 szt. ;11 Opaska elastyczna z zapinką 10cm x 4m - 30 szt. ;12 Opaska elastyczna z zapinką 15cm x 4m - 224 szt. ;13 Opaska elastyczna z zapinką12cm x 5m - 229 szt. ;14 Opaska elastyczna z zapinką12cm x 4m - 82 szt. ;15 Opaska elastyczna z zapinką 8cmx5m - 20 szt. ;16 Opaska z gazy dziana 5cm x 4m - 499 szt. ;17 Opaska z gazy dziana 10cm x 4m - 1010 szt. ;18 Opaska z gazy dziana 15cm x 4m - 30 szt. ;19 Opatrunek indywidualny typ A - 20 szt. ;20 Opatrunek indywidualny typ W - 76 szt. ;21 Opatrunek na oko - 25 szt. ;22 Opatrunek na ranę penetrującą klatki piersiowej - 184 szt. ;23 Opatrunek indywidualny osobisty (zestaw) - 367 opak. ;24 Opatrunek hemostatyczny 28-40 x 40-60cm - 9 szt. ;25 Opatrunek hemostatyczny 6-10cm x 3-4m - 467 szt. ;26 Opatrunek ratowniczy brzuszny 10cm x 4,5m - 9 szt. ;27 Opatrunek schładzający hydrożelowy 10cm x 12cm - 23 szt. ;28 Opatrunek schładzający hydrożelowy 20cm x 40cm - 15 szt. ;29 Opatrunek schładzający hydrożelowy 25cm x 25cm - 15 szt. ;30 Opatrunek schładzający hydrożelowy 28cm x 49cm - 2 szt. ;31 Opatrunek schładzający hydrożelowy 40 x 60cm - 22 szt. ;32 Opatrunek schładzający hydrożelowy 20X20cm - 23 szt. ;33 Plaster do mocowania kaniul rozm. 70-80 x 50-60mm - 44 szt. ;34 Plaster z opatrunkiem na włókninie 10mx8mm - 155 szt. ;35 Plaster na rolce bez opatrunku 1,25 x 5 m - 465 opak. ;36 Plaster z opatrunkiem na włókninie 1m x 6cm - 123 szt. ;37 Plaster z opatrunkiem 6cm x 10cm (8szt. w opak.) - 398 opak. ;38 Paski do zamykania ran (op. 8 szt.) - 15 opak. ;39 Przylepiec z opatrunkiem 5cm x 5m - 12 szt. ;40 Plaster-przylepiec na szpuli 2,5cm x 5m - 51 szt. ;41 Elastyczna siatka opatrunkowa rozm. 1 - 30 szt. ;42 Elastyczna siatka opatrunkowa rozm. 2 - 27 szt. ;43 Elastyczna siatka opatrunkowa rozm. 3 - 30 szt. ;44 Elastyczna siatka opatrunkowa rozm. 4 - 3 szt. ;45 Elastyczna siatka opatrunkowa rozm. 6 - 37 szt. ;46 Serweta ochronna z włókniny niejałowa rozm. 210 x 160cm - 60 szt. ;47 Opaska zaciskowa (staza taktyczna) - 13 szt. ;Warunki wymagane przy realizacji zamówienia:1) Dostarczone produkty powinny być fabrycznie nowe, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowe, kompletne, w pierwszej kategorii.2) Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów. 5) W zakresie zadania nr 3 Zamawiający wymaga by dostarczony asortyment posiadał terminy przydatności do użycia nie krótsze niż 36 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego odbioru towaru przez Zamawiającego oprócz pozycji asortymentowej nr 4, 22, 25 i 47 Formularza ofertowego na zadanie nr 3, w których wskazano inne okresy przydatności. 6) Oferowany sprzęt oraz wyroby medyczne, ujęte w zadaniu nr 3 winny być oznakowane zgodnie z wzorami zawartymi w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2020 r., poz. 186, t.j.) i zgodnie z art. 14 przytoczonej ustawy, posiadały instrukcje używania w języku polskim lub wyrażone za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów.7) Opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej: znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta), numer katalogowy, ilość sztuk w opakowaniu oraz gramaturę – o ile dotyczy danego produktu.8) Oferowany/dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP (o ile dotyczy).9) Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił jednoznacznie/wprost wymiaru, koloru, rozmiaru lub innego parametru czy właściwości, leży to w gestii Wykonawcy.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych tj.:1 Gaza opatrunkowa jałowa 0,25 m² - 99 szt. ;2 Gaza opatrunkowa jałowa 0,5 m² - 17 szt. ;3 Gaza opatrunkowa jałowa 1 m² - 109 szt. ;4 Gaza rolowana - 444 szt. ;5 Hydrożel w butelce na oparzenia 125ml - 11 szt. ;6 Kompres gazowy jałowy 5 x 5cm /3szt./ - 163 opak. ;7 Kompres gazowy jałowy 7,5 x 7,5cm /3szt./ - 420 opak. ;8 Kompres gazowy jałowy 9 x 9cm /3szt./ - 417 opak. ;9 Kompres gazowy jałowy 10x 10cm /3szt./ - 375 opak. ;10 Opaska elastyczna z zapinką 10cm x 5m - 505 szt. ;11 Opaska elastyczna z zapinką 10cm x 4m - 30 szt. ;12 Opaska elastyczna z zapinką 15cm x 4m - 224 szt. ;13 Opaska elastyczna z zapinką12cm x 5m - 229 szt. ;14 Opaska elastyczna z zapinką12cm x 4m - 82 szt. ;15 Opaska elastyczna z zapinką 8cmx5m - 20 szt. ;16 Opaska z gazy dziana 5cm x 4m - 499 szt. ;17 Opaska z gazy dziana 10cm x 4m - 1010 szt. ;18 Opaska z gazy dziana 15cm x 4m - 30 szt. ;19 Opatrunek indywidualny typ A - 20 szt. ;20 Opatrunek indywidualny typ W - 76 szt. ;21 Opatrunek na oko - 25 szt. ;22 Opatrunek na ranę penetrującą klatki piersiowej - 184 szt. ;23 Opatrunek indywidualny osobisty (zestaw) - 367 opak. ;24 Opatrunek hemostatyczny 28-40 x 30-60cm - 9 szt. ;25 Opatrunek hemostatyczny 6-10cm x 3-4m - 467 szt. ;26 Opatrunek ratowniczy brzuszny 10cm x 4,5m - 9 szt. ;27 Opatrunek schładzający hydrożelowy 10cm x 12cm - 23 szt. ;28 Opatrunek schładzający hydrożelowy 20cm x 40cm - 15 szt. ;29 Opatrunek schładzający hydrożelowy 25cm x 25cm - 15 szt. ;30 Opatrunek schładzający hydrożelowy 28cm x 49cm - 2 szt. ;31 Opatrunek schładzający hydrożelowy 40 x 60cm - 22 szt. ;32 Opatrunek schładzający hydrożelowy 20X20cm - 23 szt. ;33 Plaster do mocowania kaniul rozm. 70-80 x 50-60mm - 44 szt. ;34 Plaster z opatrunkiem na włókninie 1mx8mm - 155 szt. ;35 Plaster na rolce bez opatrunku 1,25 x 5 m - 465 opak. ;36 Plaster z opatrunkiem na włókninie 1m x 6cm - 123 szt. ;37 Plaster z opatrunkiem 6cm x 10cm (8szt. w opak.) - 398 opak. ;38 Paski do zamykania ran (op. 6 szt.) - 15 opak. ;39 Przylepiec z opatrunkiem 5cm x 5m - 12 szt. ;40 Plaster-przylepiec na szpuli 2,5cm x 5m - 51 szt. ;41 Elastyczna siatka opatrunkowa rozm. 1 - 30 szt. ;42 Elastyczna siatka opatrunkowa rozm. 2 - 27 szt. ;43 Elastyczna siatka opatrunkowa rozm. 3 - 30 szt. ;44 Elastyczna siatka opatrunkowa rozm. 4 - 3 szt. ;45 Elastyczna siatka opatrunkowa rozm. 6 - 37 szt. ;46 Serweta ochronna z włókniny niejałowa rozm. 210 x 160cm - 60 szt. ;47 Opaska zaciskowa (staza taktyczna) - 13 szt. ;Warunki wymagane przy realizacji zamówienia:1) Dostarczone produkty powinny być fabrycznie nowe, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowe, kompletne, w pierwszej kategorii.2) Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów. 5) W zakresie zadania nr 3 Zamawiający wymaga aby dostarczony asortyment posiadał termin przydatności/ważności określony w treści Formularza ofertowego 6) Oferowany sprzęt oraz wyroby medyczne, ujęte w zadaniu nr 3 winny być oznakowane zgodnie z wzorami zawartymi w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2020 r., poz. 186, t.j.) i zgodnie z art. 14 przytoczonej ustawy, posiadały instrukcje używania w języku polskim lub wyrażone za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów.7) Opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej: znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta), numer katalogowy, ilość sztuk w opakowaniu oraz gramaturę – o ile dotyczy danego produktu.8) Oferowany/dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP (o ile dotyczy).9) Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił jednoznacznie/wprost wymiaru, koloru, rozmiaru lub innego parametru czy właściwości, leży to w gestii Wykonawcy.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4)

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fantomów tj.:1 Fantom niemowlęcia - 1 szt. ;2 Fantom dorosłego człowieka - 1 szt. ;Warunki wymagane przy realizacji zamówienia:1) Dostarczone produkty powinny być fabrycznie nowe, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowe, kompletne, w pierwszej kategorii.2) Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów. 3) W zakresie zadania nr 4 Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony asortyment, na okres 24 miesięcy licząc od dnia protokolarnego odbioru towaru przez Zamawiającego4) Opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej: znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta), numer katalogowy, ilość sztuk w opakowaniu oraz gramaturę – o ile dotyczy danego produktu.5) Oferowany/dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP (o ile dotyczy).6) Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił jednoznacznie/wprost wymiaru, koloru, rozmiaru lub innego parametru czy właściwości, leży to w gestii Wykonawcy.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fantomów tj.:1 Fantom niemowlęcia - 1 szt. ;2 Fantom dorosłego człowieka - 1 szt. ;Warunki wymagane przy realizacji zamówienia:1) Dostarczone produkty powinny być fabrycznie nowe, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowe, kompletne, w pierwszej kategorii.2) Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów. 3) W zakresie zadania nr 4 Zamawiający wymaga aby dostarczony asortyment posiadał gwarancję określoną w treści Formularza ofertowego Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony asortyment, na okres 24 miesięcy licząc od dnia protokolarnego odbioru towaru przez Zamawiającego4) Opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej: znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta), numer katalogowy, ilość sztuk w opakowaniu oraz gramaturę – o ile dotyczy danego produktu.5) Oferowany/dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP (o ile dotyczy).6) Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił jednoznacznie/wprost wymiaru, koloru, rozmiaru lub innego parametru czy właściwości, leży to w gestii Wykonawcy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-04-29 09:30

Po zmianie:
2021-05-05 09:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-04-29 10:00

Po zmianie:
2021-05-05 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-05-28

Po zmianie:
2021-06-03

2021-04-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.