eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolin › Przebudowa ul. Marii Konopnickiej w Wolinie wraz ze skrzyżowaniami



Ogłoszenie z dnia 2022-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Marii Konopnickiej w Wolinie wraz ze skrzyżowaniami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 23

1.5.2.) Miejscowość: Wolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-510

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 512186788

1.5.8.) Numer faksu: +48 913261429

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminawolin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawolin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawolin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Marii Konopnickiej w Wolinie wraz ze skrzyżowaniami

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d824808-4ebd-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042098

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie w ramach operacji : Droga dojazdowa do Portu Morskiego w Wolinie, współfinansowane w ramach działania 1.12. Inwestycje w zakresie poprawy infrastruktury portów rybackich, giełd rybnych, miejsc wyładunku i przystani oraz w celu zwiększenia efektywności energetycznej przyczyniającej się do ochrony środowiska, PO „Rybactwo i Morze”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00289749/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2021.HP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4477650,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje między innymi niżej wymienione roboty budowlane:

1) Przebudowę ul. Marii Konopnickiej wraz ze skrzyżowaniami (roboty drogowe), obejmującą : - - roboty przygotowawcze-roboty pomiarowe ,
- roboty przygotowawcze - usunięcie drzew
- roboty rozbiórkowe,
- podbudowy -jezdnia, skrzyżowania, miejsca postojowe, zjazdy, ciągi piesze,
- elementy ulic - krawężniki, oporniki ,
- nawierzchnie - jezdnia, skrzyżowania, miejsca postojowe, zjazdy, ciągi piesze,
- urządzenia bezpieczeństwa ruchu - oznakowanie pionowe, oznakowanie poziome,
- roboty wykończeniowe.
2) Budowę kanalizacji deszczowej w ul. Konopnickiej obejmującą:
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne pod studnie, separator z osadnikami i pod studzienki ściekowe
- roboty ziemne pod kolektory i przykanaliki
- rurociągi,
- studnie kanalizacyjne,
- studzienki ściekowe,
- osadnik,
- separator,
3) Budowę oświetlenia w ul. Marii Konopnickiej, obejmującą:
- budowę sieci oświetlenia ulicznego,
- oświetlenie – roboty odtworzeniowe.
- likwidację kolizji istniejącej infrastruktury elektroenergetycznej SN -15 kV i nN-0,4kV, zgodnie z Dokumentacją projektową oraz zgodnie z umowami:
- Umową nr 3453/Z/BN/2021/P, z dnia 17.11.2021 r. na likwidację infrastruktury oświetlenia drogowego w celu usunięcia kolizji na terenie ul. Konopnickiej w m Wolin zawartą przez Gminę Wolin z ENEA Oświetlenie sp. z .o. z siedzibą w Szczecinie , ul. Ku Słońcu 34,
- Umową Nr ZMS/SU/MF/43/2021, z dnia 25.11.2021 r. w sprawie likwidacji kolizji istniejącej infrastruktury elektroenergetycznej SN-15kV i nN-0,4kV, zawartą przez Gminę Wolin z ENEA Oświetlenie sp. z .o. z siedzibą w Szczecinie, ul. Ku Słońcu 34.

4) Przebudowę i remont sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Marii Konopnickiej, obejmującą :
- roboty instalacyjne wodociąg),
- roboty ziemne wodociąg),
- roboty instalacyjne (kanalizacja sanitarna),
- roboty ziemne (kanalizacja sanitarna)

2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera :

2.1. Dokumentacja projektowa – stanowiąca Załącznik nr 10 do SWZ, w skład której wchodzi:
1) Projekt techniczny – branża drogowa wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
2) Projekt techniczny – branża kanalizacja deszczowa wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
3) Projekt techniczny – branża kanalizacja sanitarna wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
4) Projekt budowlany - branża elektryczna wraz ze szczegółową Specyfikacją techniczną
5) Projekt techniczny -branża elektryczna – oświetlenie uliczne
6) Przedmiary robót, jako materiał pomocniczy (nie stanowiące zestawienia planowanych prac i przewidywanych wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia)

oraz


2.2. Projektowane Postanowienia Umowy – Załącznik nr 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45232453-2 - Roboty budowlane w zakresie upustów

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5006899,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5917183,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5006899,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAZUR Specjalistyczne Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Mazur Henryk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810145770

7.3.3) Ulica: ul. Prosta 26

7.3.4) Miejscowość: Łozienica - poczta Goleniów

7.3.5) Kod pocztowy: 72-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5006899,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W Sekcji IV pkt 4.3.) Ogłoszenia o wyniku postępowania podano wartość szacunkową dla zamówienia podstawowego – 4 477 650,42 PLN
W dokumentach zamówienia przewidziano również roboty budowlane polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych o wartości szacunkowej 895 530,08 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.