eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudzi±dz › Budowa Pumptacka, czyli toru rowerowo - rolkowo- deskorolkowego dla dzieci, m³odzie¿y i doros³ych (ILG2020)



Og³oszenie z dnia 2021-04-28


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00041988 z dnia 2021-04-28

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa Pumptacka, czyli toru rowerowo – rolkowo- deskorolkowego dla dzieci, m³odzie¿y i doros³ych (ILG2020)

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINIA - MIASTO GRUDZI¡DZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118833

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Grudzi±dz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudzi±dzki

1.5.7.) Numer telefonu: 48564510233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.grudziadz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.grudziadz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Pumptacka, czyli toru rowerowo – rolkowo- deskorolkowego dla dzieci, m³odzie¿y i doros³ych (ILG2020)

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3af79c98-a7e4-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00041988

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00010679/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania "Budowa pump tracka, czyli toru rowerowo-rolkowo-deskorolkowego dla dzieci, m³odzie¿y i doros³ych (ILG2020)"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Zamawiaj±cy informuje, i¿ w zakresie pytañ dotycz±cych funkcjonowania platformy zakupowej nale¿y kontaktowaæ siê z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem 22 10 10 202, cwk@platformazakupowa.pl2.Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformy zakupowej znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje3.Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zosta³y w regulaminie platformazakupowa.pl https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin4.Zamawiaj±cy okre¶la minimalne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie zakupowej:1)sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,2)komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3)zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4)w³±czona obs³uga JavaScript,5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,6)platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,7)oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar,8)maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. 5.Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania:1)akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin” oraz uznaje go za wi±¿±cy,2)zapozna³ i stosuje siê do instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpne pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view6.Ofertê, o¶wiadczenia sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z realizacj± wymogów okre¶lonych w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informujemy o zasadach przetwarzania Pañstwa danych osobowych oraz o przys³uguj±cych Pañstwu prawach z tym zwi±zanych:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest gmina-miasto Grudzi±dz reprezentowana przez Prezydenta Grudzi±dza z siedzib± w Grudzi±dzu przy ul. Ratuszowej1.Kontaktowaæ siê z administratorem mo¿na w nastêpuj±cy sposób:a)listownie: ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudzi±dz,b)telefonicznie: 56 45 10 200,c)e-mail: bip@um.grudziadz.pl lub sekretariat@um.grudziadz.pl.2.Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê we wszystkich sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych e-mail: p.mazur@um.grudziadz.pl, oraz pisemnie na adres wskazany na stronie bip.grudziadz.pl/strony/16801.dhtml. 3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w zakresie i celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa PZP” oraz przes³ance wynikaj±cej z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.5.Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.6.Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP.7.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, a tak¿e nie bêd± poddawane procesowi profilowania.8.Posiada Pani/Pan:-na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; -na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; -na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie przez Administratora danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO. Adres PUODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22 531 03 00.9.Nie przys³uguje Pani/Panu:-w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno – prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±:-obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i do których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego;-obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP-I.271.12.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Pumptracka, czyli toru rowerowo – rolkowo, deskorolkowego dla dzieci, m³odzie¿y i doros³ych (ILG2020) w formule zaprojektuj i wybuduj.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:1) opracowanie dokumentacji projektowej obiektu:a) opracowanie projektu budowalnego,b) nadzór autorski,c) uzyskanie wszelkich materia³ów, danych, decyzji, uzgodnieñ, warunków przy³±czeñ mediów, opinii, sprawdzeñ itp. wynikaj±cych z obowi±zuj±cych norm i przepisów, a niezbêdnych do zrealizowania robót,d) wykonanie odpowiednich badañ i ekspertyz,e) za³atwienie w imieniu Zamawiaj±cego wszelkich wymaganych przepisami formalno¶ci w³±cznie z uzyskaniem pozwolenia na budowê, je¶li bêdzie takiego wymaga³ zakres zaprojektowanych robót;2) przygotowanie terenu budowy, w tym rozbiórka elementów koliduj±cych z zaprojektowanym zagospodarowaniem;3) wybudowanie obiektu zgodnie z opracowan± dokumentacj± projektow± i uzyskanymi uzgodnieniami i decyzjami.3. Zakres rzeczowy Przedmiotu umowy okre¶lony zosta³ w programie funkcjonalno – u¿ytkowym, stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert wa¿nych przy zastosowaniu kryteriów: 1) cena oferty - 60 %Pc = Cn / Co x 100 pkt x 60 %Pc-punkty za kryterium cenyCn-oferowana cena zamówienia najni¿sza spo¶ród z³o¿onych ofertCo-oferowana cena zamówienia badanej oferty2) termin gwarancji - 40 %Pg=TG bad. /TG max. x 100 pkt x 40%Pg-liczba punktów za kryterium termin gwarancjiTG bad-termin gwarancji oferty badanejTG max-najd³u¿szy termin gwarancji spo¶ród badanych ofertZamawiaj±cy ustali³ minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na 36 miesiêcy, a maksymalny na 60 miesiêcy. Zaoferowanie przez Wykonawcê terminu gwarancji poni¿ej ustalonego minimum lub powy¿ej ustalonego maksimum, spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.2.Wykonawca uzyska ³±cznie liczbê punktów (P³ – punktacja ³±czna) za kryterium ceny i terminu gwarancji: P³ = Pc + Pg3.Oferta, która spe³ni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwy¿sz± liczbê punktów, obliczon± wg wzoru w ust. 2, zostanie uznana za najkorzystniejsz±.4.Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.5.Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.6.Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu;2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – opis sposobu dokonania oceny spe³niana tego warunku:Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych warunków, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny; b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych warunków, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny;c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych warunków, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny;d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Wykonawca musi udowodniæ, i¿ wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadnie, polegaj±ce na budowie toru typu „pumptrack”.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.2. W zakresie spe³niania przez Wykonawcê warunków, o których mowa w pkt. 2 ppkt d Rozdzia³u X SWZ, nale¿y przed³o¿yæ wykaz robót budowlanych (za³±cznik nr 4 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.3. Okresy wyra¿one w latach lub miesi±cach, o których mowa w punkcie wy¿ej, liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.4. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa w pkt. 2 wy¿ej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1.Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wniesienia wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶ci 2 000,00 z³otych (dwa tysi±ce z³otych 00/100).2.Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium na termin zwi±zania ofert±.3.W przy przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nast±pi przed up³ywem terminu zwi±zania ofert±, Zamawiaj±cy przed up³ywem terminu zwi±zania ofert± zwraca siê jednokrotnie do Wykonawców o wyra¿enie zgody na przed³u¿enie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie d³u¿szy ni¿ 30 dni.4.Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert±, o którym mowa w pkt. 3 wy¿ej, wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê pisemnego o¶wiadczenia o wyra¿eniu zgody na przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert±.5.W przypadku gdy Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium, przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert±, o którym mowa w pkt. 3, nastêpuje wraz z przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.6.W przypadku nie wniesienia wadium, lub wniesienia wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywania wadium nieprzerwalnie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿enia wniosku o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona z postêpowania o udzielenie zamówienia.7.Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:1)pieni±dzu;2)gwarancjach bankowych;3)gwarancjach ubezpieczeniowych;4)porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.8.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, o którym mowa w pkt 7 ppkt 2 - 4 wy¿ej z jej tre¶ci winno wynikaæ bezwarunkowe, nieodwo³alne i na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego (w terminie zwi±zania ofert±) zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 Pzp.9.Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczeñ, o których mowa w pkt 7 ppkt 2-4 nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu w formie orygina³u gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej i nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu przed terminem sk³adania ofert.10.Wadium wnoszone w pieni±dzu Wykonawca wp³aca przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego - Bank PKO BP SA numer 31 1020 5040 0000 6902 0085 9652:1)uznaniu przez Zamawiaj±cego, ¿e wadium w pieni±dzu wp³acono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wp³ywu ¶rodków na rachunek Zamawiaj±cego;2)przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podaæ nazwê przedmiotu zamówienia oraz numer sprawy.11.Zamawiaj±cy zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.2.Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem w³asnym, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.3.Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.4.W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie: -postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,-wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby, -ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do tre¶ci zawartej umowy dotycz±cych: 1) je¿eli zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 122 Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³a³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia;2) wyst±pienia si³y wy¿szej - rozumianej jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które umo¿liwia Wykonawcy wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci lub czê¶ci. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej Strony Umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych, powsta³ych na skutek dzia³ania si³y wy¿szej;3) zmiany terminu rozpoczêcia prac budowlanych i/lub ich zakoñczenia, je¿eli z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego ich rozpoczêcie lub zakoñczenie w wyznaczonym terminie by³o niemo¿liwe;4) zmiany terminu realizacji Przedmiotu umowy, w przypadku:a) zaistnienia niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie prac budowlanych lub spe³nienie wymogów technologicznych, udokumentowanych; b) przerwy w dostawie pr±du, wody, trwaj±cej ponad 7 dni,c) konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz,d) wyst±pienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, wystêpowania niewybuchów lub niewypa³ów, które mog± skutkowaæ w ¶wietle dotychczasowych za³o¿eñ niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem Przedmiotu umowy,e) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,f) zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy;5) Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do tre¶ci zawartej umowy w okoliczno¶ciach i przypadkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 3 i 4 Pzp.2. Warunkiem wprowadzenia zmian do Umowy w zakresie pkt. 4 ppkt a-f, bêdzie potwierdzenie powsta³ych okoliczno¶ci w formie opisowej i w³a¶ciwie umotywowanej (protokó³ konieczno¶ci wykonania wraz z uzasadnieniem) przez powo³an± przez Zamawiaj±cego komisjê techniczn±, w sk³adzie której bêd± m.in. Inspektor Nadzoru oraz Kierownik budowy. Zmiany, o których mowa powinny byæ uwzglêdnione przez Wykonawcê w uaktualnionym harmonogramie rzeczowo – finansowym realizacji robót.3. Wszystkie zmiany jak powy¿ej wymagaj± zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianê wraz z uzasadnieniem pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-14 09:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-14 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-12

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wykonawcy, a tak¿e innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes uzyskaniu zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów ustawy Pzp, przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej przewidziane w dziale IX ustawy Pzp „¦rodki ochrony prawnej”.
2021-04-28 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.