Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00116321/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatury i urządzeń przetwórstwa spożywczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Ogrodnictwa - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101023342
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: io@inhort.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: inhort.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pierog.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
instytut badawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
produkcja ogrodnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa aparatury i urządzeń przetwórstwa spożywczego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71f89043-a98d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041971
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Centrum Przetwórstwa Produktów Ogrodniczych (CPPO)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/ZP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 284000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Linia pakująca typu doypack (półautomatyczna) - moduł dla produktów płynnych i półpłynnychLinia jest niezbędna do konfekcjonowania produktów płynnych i półpłynnych do torebek z tworzywa lub folii.
Szczegóły techniczne:
• napełnianie opakowań o pojemności 100 - 500 ml,
• opakowania typu Doypack, zamknięcie koreczkiem,
• sterowanie głowic zgrzewających, kontroler temperatury,
• drukarka – datownik,
• rozlew płynu o temperaturze do 90°C,
• wydajność pakowania 300-500 szt na godzinę.
Spodziewana zasada działania:
Torebki typu DOYPACK z korkiem zawieszone na szynie podającej, maszyna automatycznie pobiera opakowanie i przesuwa na stanowisko napełniania, doypack zostaje napełniony, następnie maszyna przesuwa opakowanie na stanowisko zakręcania, automatycznie pobiera nakrętkę z magazynku, maszyna automatycznie zakręci i wystawi saszetkę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42200000-8 - Maszyny do obróbki żywności, napojów i tytoniu oraz podobne części
4.5.5.) Wartość części: 147600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Linia pakująca typu doypack (półautomatyczna) - moduł dla produktów suchych i sypkichLinia jest niezbędna do konfekcjonowania produktów suchych i sypkich do torebek z tworzywa lub folii. Pakowanie z uwzględnieniem napełniania opakowania gazem obojętnym.
Szczegóły techniczne:
• napełnianie opakowań porcjami w zakresie 250 - 500g,
• opakowania typu Doypack z zamknięciem typu zipp,
• opakowanie o pojemności 150 - 500 ml wykonane z foli, papieru lub z foli laminowanej (folia polietylenowa z warstwą aluminium),
• pakowanie owoców suszonych, nasion, orzechów,
• temp. medium pokojowa,
• wydajność pakowania 300-500 szt. na godzinę.
Spodziewana zasada działania:
Maszyna automatycznie pobierze opakowanie z zasobnika torebek, poda pod dozownik, otworzy opakowanie, dozownik odważy i wrzuci dozę, następnie automatycznie zostanie zgrzana u góry i wystawiona do odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42200000-8 - Maszyny do obróbki żywności, napojów i tytoniu oraz podobne części
4.5.5.) Wartość części: 146370,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urządzenie do tłoczenia oleju z systemem filtracjiUrządzenie jest przeznaczone do tłoczenia oleju z nasion roślin na zimno lub z podgrzewaniem, wyposażone w system filtracji oleju. Umożliwia tłoczenie olejów w technologii: „na zimno“ – bez konieczności podgrzewania materiału oraz „na gorąco“- tłoczenie olejów po uprzednim wygrzaniu komory do temperatury w zakresie 40-80°C.
Przedmiotem postępowania jest komplet do tłoczenia składający się z:
1. prasy do nasion i pestek roślin o zawartości oleju minimum 10 [%]
2. zasobnik na nasiona umieszczony nad prasą o pojemności nie mniejszej niż 10 [kg] surowca.
3. trzy plastikowe zbiorniki na wytłoczony olej – o pojemności nie mniejszej niż 30 [l] każdy, wykonane z tworzywa sztucznego przeznaczonego do kontaktu z żywnością i przewidziane do wykorzystania w tym zestawie
4. kompletny filtr płytkowy przeznaczony do filtracji oleju, przystosowany do pracy przy ciśnieniu filtracji w zakresie 3-4 [Bar] oraz pod obciążeniem cieplnym nie większy niż 60°C. Ramki filtracyjne wykonane ze stali nierdzewnej.
5. dodatkowy zestaw wkładek filtracyjnych
Dodatkowo:
1. łączna moc zestawu nie większa niż 2,5 [kW]
2. zasilanie prasy trój-fazowe 3x230/400 [V]
3. zasilanie pompy oleju trój-fazowe 3x230/400 [V]
4. prasa wyposażona w system elektrycznego podgrzewania komory z regulatorem temperatury umożliwiającym wygrzanie komory do żądanej wartości temperatury w zakresie nie mniejszym niż 40-80 [°C]
5. urządzenie wyposażone w przetwornicę częstotliwości (falownik) z możliwością ręcznego sterowania obrotami silnika prasy
6. w skład akcesoriów dodatkowych minimum 4 dysze o średnicy: 4,6,8 i 10 +/- 2 [mm]
7. w skład akcesoriów dodatkowych matryca o średnicy otworów 0,6 +/- 2 [mm]
8. generowany hałas nie większy niż 80 [dB]
9. zestaw wyposażony w narzędzia niezbędne do demontażu i czyszczenia prasy
10. wymiary zestawu nie większe niż 150cm x 150cm x150cm [w/sz/g]
11. rama urządzenia przystosowana do podnoszenia i przestawiania za pomocą wózka paletowego
12. pomoc serwisowa w ciągu 24 h od momentu telefonicznego zgłoszenia usterki (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 42212000-5 - Maszyny do obróbki zbóż lub suszonych warzyw
4.5.5.) Wartość części: 55350,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUF ROBERT MARIUSZ LEWANDOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542161512
7.3.3) Ulica: Wilcza 25
7.3.4) Miejscowość: Strzelce Górne
7.3.5) Kod pocztowy: 86-022
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AUF Robert Mariusz Lewandowski
jakie przetargi wygrała firma
AUF Robert Mariusz Lewandowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146370,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146370,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUF ROBERT MARIUSZ LEWANDOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542161512
7.3.3) Ulica: Wilcza 25
7.3.4) Miejscowość: Strzelce Górne
7.3.5) Kod pocztowy: 86-022
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AUF Robert Mariusz Lewandowski
jakie przetargi wygrała firma
AUF Robert Mariusz Lewandowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FARMAR Marcin Kędzia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541855767
7.3.3) Ulica: Altanowa 10
7.3.4) Miejscowość: Przyłęki
7.3.5) Kod pocztowy: 86-005
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-30INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Skierniewickie Centrum Sportu i Rekreacji"
- "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury nawodnieniowo-uprawowej kwater hodowlanych dla potrzeb hodowli roślin ogrodniczych (2 części) "
- Świadczenie usługi cateringowej podczas konferencji
- Remont mostów w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu Skierniewickiego
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Dębowej Górze
- "Utworzenie strefy przemysłowej w rejonie ulic Sosnowej i Łodzkiej w Skierniewicach"
więcej: przetargi w Skierniewicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.