eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Dostawa aparatury i urządzeń przetwórstwa spożywczego



Ogłoszenie z dnia 2022-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatury i urządzeń przetwórstwa spożywczego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Ogrodnictwa - Państwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101023342

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1/3

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: io@inhort.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: inhort.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pierog.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


instytut badawczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


produkcja ogrodnicza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aparatury i urządzeń przetwórstwa spożywczego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71f89043-a98d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041971

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Centrum Przetwórstwa Produktów Ogrodniczych (CPPO)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 6/ZP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 284000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Linia pakująca typu doypack (półautomatyczna) - moduł dla produktów płynnych i półpłynnych

Linia jest niezbędna do konfekcjonowania produktów płynnych i półpłynnych do torebek z tworzywa lub folii.
Szczegóły techniczne:
• napełnianie opakowań o pojemności 100 - 500 ml,
• opakowania typu Doypack, zamknięcie koreczkiem,
• sterowanie głowic zgrzewających, kontroler temperatury,
• drukarka – datownik,
• rozlew płynu o temperaturze do 90°C,
• wydajność pakowania 300-500 szt na godzinę.

Spodziewana zasada działania:
Torebki typu DOYPACK z korkiem zawieszone na szynie podającej, maszyna automatycznie pobiera opakowanie i przesuwa na stanowisko napełniania, doypack zostaje napełniony, następnie maszyna przesuwa opakowanie na stanowisko zakręcania, automatycznie pobiera nakrętkę z magazynku, maszyna automatycznie zakręci i wystawi saszetkę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42200000-8 - Maszyny do obróbki żywności, napojów i tytoniu oraz podobne części

4.5.5.) Wartość części: 147600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Linia pakująca typu doypack (półautomatyczna) - moduł dla produktów suchych i sypkich

Linia jest niezbędna do konfekcjonowania produktów suchych i sypkich do torebek z tworzywa lub folii. Pakowanie z uwzględnieniem napełniania opakowania gazem obojętnym.
Szczegóły techniczne:
• napełnianie opakowań porcjami w zakresie 250 - 500g,
• opakowania typu Doypack z zamknięciem typu zipp,
• opakowanie o pojemności 150 - 500 ml wykonane z foli, papieru lub z foli laminowanej (folia polietylenowa z warstwą aluminium),
• pakowanie owoców suszonych, nasion, orzechów,
• temp. medium pokojowa,
• wydajność pakowania 300-500 szt. na godzinę.

Spodziewana zasada działania:
Maszyna automatycznie pobierze opakowanie z zasobnika torebek, poda pod dozownik, otworzy opakowanie, dozownik odważy i wrzuci dozę, następnie automatycznie zostanie zgrzana u góry i wystawiona do odbioru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42200000-8 - Maszyny do obróbki żywności, napojów i tytoniu oraz podobne części

4.5.5.) Wartość części: 146370,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Urządzenie do tłoczenia oleju z systemem filtracji

Urządzenie jest przeznaczone do tłoczenia oleju z nasion roślin na zimno lub z podgrzewaniem, wyposażone w system filtracji oleju. Umożliwia tłoczenie olejów w technologii: „na zimno“ – bez konieczności podgrzewania materiału oraz „na gorąco“- tłoczenie olejów po uprzednim wygrzaniu komory do temperatury w zakresie 40-80°C.

Przedmiotem postępowania jest komplet do tłoczenia składający się z:
1. prasy do nasion i pestek roślin o zawartości oleju minimum 10 [%]
2. zasobnik na nasiona umieszczony nad prasą o pojemności nie mniejszej niż 10 [kg] surowca.
3. trzy plastikowe zbiorniki na wytłoczony olej – o pojemności nie mniejszej niż 30 [l] każdy, wykonane z tworzywa sztucznego przeznaczonego do kontaktu z żywnością i przewidziane do wykorzystania w tym zestawie
4. kompletny filtr płytkowy przeznaczony do filtracji oleju, przystosowany do pracy przy ciśnieniu filtracji w zakresie 3-4 [Bar] oraz pod obciążeniem cieplnym nie większy niż 60°C. Ramki filtracyjne wykonane ze stali nierdzewnej.
5. dodatkowy zestaw wkładek filtracyjnych

Dodatkowo:
1. łączna moc zestawu nie większa niż 2,5 [kW]
2. zasilanie prasy trój-fazowe 3x230/400 [V]
3. zasilanie pompy oleju trój-fazowe 3x230/400 [V]
4. prasa wyposażona w system elektrycznego podgrzewania komory z regulatorem temperatury umożliwiającym wygrzanie komory do żądanej wartości temperatury w zakresie nie mniejszym niż 40-80 [°C]
5. urządzenie wyposażone w przetwornicę częstotliwości (falownik) z możliwością ręcznego sterowania obrotami silnika prasy
6. w skład akcesoriów dodatkowych minimum 4 dysze o średnicy: 4,6,8 i 10 +/- 2 [mm]
7. w skład akcesoriów dodatkowych matryca o średnicy otworów 0,6 +/- 2 [mm]
8. generowany hałas nie większy niż 80 [dB]
9. zestaw wyposażony w narzędzia niezbędne do demontażu i czyszczenia prasy
10. wymiary zestawu nie większe niż 150cm x 150cm x150cm [w/sz/g]
11. rama urządzenia przystosowana do podnoszenia i przestawiania za pomocą wózka paletowego
12. pomoc serwisowa w ciągu 24 h od momentu telefonicznego zgłoszenia usterki (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 42212000-5 - Maszyny do obróbki zbóż lub suszonych warzyw

4.5.5.) Wartość części: 55350,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUF ROBERT MARIUSZ LEWANDOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542161512

7.3.3) Ulica: Wilcza 25

7.3.4) Miejscowość: Strzelce Górne

7.3.5) Kod pocztowy: 86-022

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146370,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146370,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146370,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUF ROBERT MARIUSZ LEWANDOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542161512

7.3.3) Ulica: Wilcza 25

7.3.4) Miejscowość: Strzelce Górne

7.3.5) Kod pocztowy: 86-022

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146370,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FARMAR Marcin Kędzia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541855767

7.3.3) Ulica: Altanowa 10

7.3.4) Miejscowość: Przyłęki

7.3.5) Kod pocztowy: 86-005

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.