eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › RDW w Chełmie. Wykonanie obsługi oraz naprawy samochodów



Ogłoszenie z dnia 2021-04-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00041918 z dnia 2021-04-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
RDW w Chełmie. Wykonanie obsługi oraz naprawy samochodów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 5603123

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.chelm@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zdw-lublin.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


samorządowa jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja drogami wojewódzkimi na terenie działania RDW w Chełmie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

RDW w Chełmie. Wykonanie obsługi oraz naprawy samochodów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d00166e-856d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041918

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002290/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.69 RDW w Chełmie Wykonanie obsługi oraz naprawy samochodów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017485/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R2.SEA.372.2.2021.jś

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 45934,96 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Wykonanie obsługi technicznej (OT) oraz napraw bieżących pojazdów znajdujących się na wyposażeniu RDW w Chełmie.Zadanie nr 1: Wykonanie obsługi technicznej i napraw pojazdów 1 Peugeot Partner 2,0 HDI – LC 04765 rok prod. 20012 Peugeot Expert 1,6 HDI – LC 28096 rok prod. 20073 Peugeot Boxer 2,2 HDI – LC 42298 rok prod. 20104 Peugeot Expert 1,6 HDI – LC 30441 rok prod. 20085 Citroen Jumper 2,0 HDI – LC 66565 rok prod. 20166 Citroen Berlingo 1,9 D – LC 74056 rok prod. 20057 Opel Combo – LC 79850 rok prod. 20198 Peugeot 307 1,4 – LC 43064 rok prod. 20059 Fiat Panda 1,2 – LC 49437 rok prod.201210 Ził D-470 (odśnieżarka wirnikowa) – CHI 9052 rok prod.196811 LOVOL M504 – LC 490T rok prod.20192) Usługi z zakresu napraw polegają na usunięciu usterek technicznych wynikłych z bieżącej eksploatacji pojazdów, a w szczególności: silnika, mechanizmu przeniesienia napędu (skrzynia biegów, sprzęgło), przedniego zawieszenia, tylnego mostu, układu chłodzenia, paliwowego, kierowniczego, hamulcowego, elektrycznego oraz wyposażenia (np.: ogrzewania kabiny itp.) 3) Usługi z zakresu wykonania obsługi technicznej polegają na wykonaniu czynności obsługowo- smarowniczych po osiągnięciu odpowiednich przebiegów kilometrów dla danego typu pojazdu (zgodnie z instrukcją obsługi danego samochodu/książką serwisową).Podczas wykonywania napraw bieżących oraz obsługi technicznej należy montować części zamienne – oryginalne lub wytworzone przez innego wytwórcę – posiadające deklarację zgodności z oryginałem, certyfikat bezpieczeństwa „B” i certyfikat jakości dostaw lub certyfikat jakości wyrobu.Wykonawca przystąpi do realizacji usług najpóźniej następnego dnia po otrzymaniu pisemnej dyspozycji Zamawiającego z określeniem zakresu (opisem awarii pojazdu) i terminu wykonania usług. 3. Stacja obsługi (warsztat samochodowy) Wykonawcy powinna znajdować się w odległości nie większej niż:- 10 km od siedziby RDW w Chełmie, ul. Lwowska 24 (Zadanie nr 1)- 30 km od siedziby Obwodu Drogowego w Krzczonowie ul. Żeromskiego 73 (Zadanie nr 2)4. Wykonawca będzie świadczył usługi zgodnie z obowiązującymi aktualnymi przepisami z zakresu ochrony środowiska, opisem przedmiotu zamówienia i w sposób gwarantujący należytą jakość.5. Wykonawca udziela rękojmi na przedmiot zamówienia na okres zadeklarowany w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.5.5.) Wartość części: 43500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Wykonanie obsługi technicznej (OT) oraz napraw bieżących pojazdów znajdujących się na wyposażeniu RDW w Chełmie.Zadanie nr 2: Wykonanie obsługi technicznej i napraw ciągnika rolniczego 1. Farmtrac 685 DT – LC 025T rok prod. 20122) Usługi z zakresu napraw polegają na usunięciu usterek technicznych wynikłych z bieżącej eksploatacji pojazdów, a w szczególności: silnika, mechanizmu przeniesienia napędu (skrzynia biegów, sprzęgło), przedniego zawieszenia, tylnego mostu, układu chłodzenia, paliwowego, kierowniczego, hamulcowego, elektrycznego oraz wyposażenia (np.: ogrzewania kabiny itp.) 3) Usługi z zakresu wykonania obsługi technicznej polegają na wykonaniu czynności obsługowo- smarowniczych po osiągnięciu odpowiednich przebiegów kilometrów dla danego typu pojazdu (zgodnie z instrukcją obsługi danego samochodu/książką serwisową).Podczas wykonywania napraw bieżących oraz obsługi technicznej należy montować części zamienne – oryginalne lub wytworzone przez innego wytwórcę – posiadające deklarację zgodności z oryginałem, certyfikat bezpieczeństwa „B” i certyfikat jakości dostaw lub certyfikat jakości wyrobu.Wykonawca przystąpi do realizacji usług najpóźniej następnego dnia po otrzymaniu pisemnej dyspozycji Zamawiającego z określeniem zakresu (opisem awarii pojazdu) i terminu wykonania usług. 3. Stacja obsługi (warsztat samochodowy) Wykonawcy powinna znajdować się w odległości nie większej niż:- 10 km od siedziby RDW w Chełmie, ul. Lwowska 24 (Zadanie nr 1)- 30 km od siedziby Obwodu Drogowego w Krzczonowie ul. Żeromskiego 73 (Zadanie nr 2)4. Wykonawca będzie świadczył usługi zgodnie z obowiązującymi aktualnymi przepisami z zakresu ochrony środowiska, opisem przedmiotu zamówienia i w sposób gwarantujący należytą jakość.5. Wykonawca udziela rękojmi na przedmiot zamówienia na okres zadeklarowany w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.5.5.) Wartość części: 2434,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43500

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43500

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43500

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARK-MOT Marek Kondrasiuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5631804325

7.3.3) Ulica: Podgórze 6

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43500,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w postępowaniu na Zadanie nr 2 nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Wartość umowy netto wynosi 43500,00 zł. 2. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić wynagrodzenie obliczane następująco:a) za robociznę wg stawki warsztatowej brutto 150,00 zł/rg tj. netto 121,95 zł/rg – jako iloczyn godzin wg norm katalogowych i stawki warsztatowej,b) za materiały – wartość zużytych części i materiałów zgodnie z dołączonym przez Wykonawcę zestawieniem.Faktyczna wartość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy będzie określona jako suma wartości użytej robocizny oraz części i materiałów zużytych przy realizacji poszczególnych dyspozycji Zamawiającego i nie będzie wyższa niż wartość określona w ust. 1.
2021-04-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.