Ogłoszenie z dnia 2021-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00008020/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00041915 z dnia 2021-04-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Roboty budowlane polegające na rozbiórce budynku przemysłowego nr 1783 położonego w Świdnicy przy ul. Bolesława Chrobrego 3 (oficyna)"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świdnica
1.3.) Oddział zamawiającego: Prezydent Miasta Świdnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 49
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748562800
1.5.8.) Numer faksu: 748568721
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umswidnica.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Roboty budowlane polegające na rozbiórce budynku przemysłowego nr 1783 położonego w Świdnicy przy ul. Bolesława Chrobrego 3 (oficyna)"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c8508cb-70f4-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041915
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003652/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Zagospodarowanie terenu przy ul. Chrobrego 3 w Świdnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008020/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-41/III/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 387776,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Roboty budowlane polegające na rozbiórce budynku przemysłowego nr 1783 położonego w Świdnicy przy ul. Bolesława Chrobrego 3 (oficyna)w ramach zadania inwestycyjnego pn.:„Zagospodarowanie terenu przy ulicy Bolesława Chrobrego 3”w zakres prac budowlanych wchodzi:a) ogrodzenie i oznaczenie terenu rozbiórki, sporządzenie planu BIOZ;b) likwidację przyłączy instalacyjnych oraz rozbiórkę instalacji wewnętrznych budynku;c) roboty rozbiórkowe budynków i wszystkich elementów na działce 639 obr. 0004- Śródmieście d) odbiór i zagospodarowanie wszelakich odpadów znajdujących się w budynku, złomu zgodnie z obowiązującymi przepisami, wywóz gruzu z rozbiórki;e) utylizację materiałów szkodliwych dla środowiska;f) uporządkowanie i zagospodarowanie terenu po rozbiórce w tym utwardzenia terenu kruszywem 0-31,5; g) po zakończeniu rozbiórki należy zabezpieczyć ściany przyległych budynków, poprzez wykonanie naprawy i uzupełnienia wykończenia ścian, zgodnie z technologią struktury istniejącego wykończenia ścian przyległych;h) wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, niezbędnej do złożenia w Powiatowym Biurze Geodezji i Katastru w celu wykreślenia budynku z ewidencji gruntów, wraz ze złożeniem wniosku o wprowadzenie zmian w ewidencji gruntów i budynków.2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa:a) Projekt rozbiórki obiektu budowlanego, autorstwa mgr inż. Andrzeja Hryciuka Biuro Projektowania Budowlanego, Obsługi Inwestycji i Nieruchomości „Kontrakt” ul. Zmorskiego 10, 58-100 Świdnica b) Inwentaryzacja Budowlana sporządzona przez mgr inż. Adama Antoniaka Studio Projektowe ADMAR ul. M. Konopnickiej 13, 58-100 Świdnica.Dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 8 do SWZ, znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: https://umswidnica.eb2b.com.pl/ w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Wydział Inwestycji Miejskich – pok. 218.Uwaga! Załączone przedmiary robót należy traktować jako element dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym i poglądowym, niestanowi samodzielnego opisu przedmiotu zamówienia i nie należy mu przypisywać roli funkcji, o których mowa w § 4 ust.1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 t.j.).Przedmiary robót załączono w celu ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę.Przedmiarów nie należy wypełniać ani załączać do oferty.3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarach robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektami budowlanymi, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zapisami SWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz.1333 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami powiązanymi. 4. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:1) Sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony robót (plan BIOZ) przez Kierownika Budowy, ze szczególnym uwzględnieniem przeznaczenia obiektu, w terminie do dnia protokolarnego wprowadzenia na budowę.2) Wykonania przedmiotu umowy określonego w rozdz. IV zgodnie z warunkami umowy, dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami w szczególności techniczno – budowlanymi, normami oraz zaleceniami zawartymi w protokole przekazania placu budowy zaleceniami przedstawicieli Zamawiającego.3) Zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem BIOZ.4) Zapewnienia przestrzegania przepisów bhp i ppoż. oraz przepisów o ochronie środowiska we wszystkich miejscach wykonywania robót i miejscach składowania materiałów, zgodnie z przepisami i dokumentacją projektową oraz zapewnienie należytego porządku na terenie budowy i w jego otoczeniu, w tym na drogach dojazdowych, usuwanie na swój koszt wszelkich śmieci, odpadów, opakowań i innych pozostałości po zużytych materiałach. W przypadku zaniechana, czynności porządkowe mogą zostać wykonane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy.5) Umieszczenia na placu budowy w widocznym miejscu ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia.6) Wykonawca będzie prowadził prace rozbiórkowe z zachowaniem należytej ostrożności, tak aby nie uszkodzić istniejących, przyległych budynków. Wykonawca odpowiada za ewentualne zniszczenia, w przypadku stwierdzenia, w trakcie rozbiórki, że elementy konstrukcyjne budynków są połączone należy bezzwłocznie przerwać prace rozbiórkowe, powiadomić Projektanta oraz Inspektora Nadzoru. 7) Zabezpieczenia i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość ich oznakowania przez cały okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia.8) Bieżącego wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie, o ile będzie to konieczne;9) Bieżącego wywóz wszystkich metali nieżelaznych oraz złomu stalowego z terenu budowy na skup złomu i udokumentowania pokwitowaniem PZ ze składowiska.10) Przekazania we wskazane przez Zamawiającego miejsce wszelkich materiałów użytecznych nadających się do ponownego wbudowania/montażu zdemontowanych w trakcie prac budowalnych. Wykonawca sporządzi inwentaryzację materiałów użytecznych potwierdzoną przez Inspektora Nadzoru. 11) Zapewnienia obsługi geodezyjnej (m.in. obsługa w trakcie realizacji, inwentaryzacja powykonawcza robót stanowiących przedmiot zamówienia). 12) We własnym zakresie i na własny koszt zrealizować tymczasowe obiekty i urządzenia na terenie placu budowy (punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy). Wykonawca będzie ponosił koszty organizacji terenu budowy i zagospodarowania zaplecza budowy, zużycia wody i energii w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów, i urządzeń związanych z terenem budowy oraz innych nakładów, niestanowiących wartości robót budowlanych, a niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym organizacji dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót. 13) Przed przystąpieniem do wykonywania robót oraz w ich trakcie Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną terenu inwestycji oraz terenów sąsiednich celem oddalenia ewentualnych roszczeń dotyczących uszkodzeń spowodowanych przeprowadzonymi robotami.14) Zabezpieczenia znaków geodezyjnych przed uszkodzeniami, a w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia odtworzenia ich na własny koszt.15) Wykonawca poniesie koszty prób, badań jakości robót, itp. w/w koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej.16) Zabezpieczenia terenu przed dostępem osób trzecich.17) Zabezpieczenie wszystkich drzew i krzewów w pobliżu, których będą prowadzone roboty.18) Uporządkowania i doprowadzenia do stanu pierwotnego terenu sąsiadującego z placem budowy po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem.19) Niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót.20) Organizacja narad koordynacyjnych z udziałem Zamawiającego.6. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień:Grupy robót:45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę;Klasy robót:45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne;Kategorie robót:45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne;45111300-1 Roboty rozbiórkowe;45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu;45111213-4 Roboty w zakresie oczyszczania terenu.7. GWARANCJEWykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na okres 36 miesięcy na wszystkie wykonane prace budowlano licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279253,92
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348086,68
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313650
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energokon- Plus sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292024162
7.3.3) Ulica: ul. Mierosławskiego 3,
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
PPHU DONAG, ul. Szklana 6, 26-600 Radom - częściowe prace rozbiórkowe, załadunek i transport odpadów
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 315650,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Dostawa urządzeń medycznych",
- I Etap prac konserwatorskich - zabezpieczenie i przygotowanie kamieniarki szczytu elewacji głównej budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu.
- "Budowa trzech kwater grzebalnych wraz z wykonaniem alejek oraz sieci kanalizacji deszczowej na cmentarzu komunalnym przy ulicy Słowiańskiej w Świdnicy".
- Dostawy rękawic medycznych.
- Materiały do zabiegów usuwania zaćmy i witrektomii przedniej - do aparatu CENTURION VISION SYSTEM.
- Wykonywanie usług przewozu, przechowywania zwłok, udostępnienia sali sekcyjnej i pomoc techniczna z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Świdnicy, Wałbrzychu, Dzierżoniowie i Ząbkowicach Śl.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu dachu polegające na wymianie ocieplenia poddasza i wymianie pokrycia dachowego z blachy cynkowo-tytanowej na budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie.
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3617W w m. Korczew
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły podstawowej w Sochoniach o świetlicę wiejską
- Przebudowa drogi powiatowej Dobrut - Śniadków - Lipienice - Wola Lipieniecka Duża
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.