eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nag³owice › Zakup mikrobusu 9-cio osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu dzieci niepe³nosprawnych z terenu Gminy Nag³owice



Og³oszenie z dnia 2022-01-31


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup mikrobusu 9-cio osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu dzieci niepe³nosprawnych z terenu Gminy Nag³owice

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nag³owice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010398

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Miko³aja Reja 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nag³owice

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-362

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@naglowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.naglowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup mikrobusu 9-cio osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu dzieci niepe³nosprawnych z terenu Gminy Nag³owice

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d3ecfbae-8284-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00041856

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00022352/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Zakup mikrobusu 9-cio osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu dzieci niepe³nosprawnych z terenu Gminy Nag³owice

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://naglowice.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://naglowice.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w niniejszym postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, odbywa siê w jêzyku polskim, przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Portalu oraz poczty elektronicznej.
2. W niniejszym postêpowaniu ofertê, o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdz. VII pkt. 1 niniejszej SWZ oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w rozdz. VIII pkt. VIII.3 niniejszej SWZ, sk³ada siê - pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy - za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://naglowice.ezamawiajacy.pl
3. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne ewentualne dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w SWZ w szczególno¶ci w rozdz. VIII. 1 i VIII.2 sk³ada siê - w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy – za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://naglowice.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja” lub na adres e-mail: gmina@naglowice.pl
5.Ogólne zasady korzystania z Platformy
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy na Platformie https://naglowice.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.
8.Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platformy tel. +48 22 257 22 24
9.Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
10.Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie tj.:
1) Pod³±czenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe);
2) Komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
3) Wybrana przegl±darka wpierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): a). Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nag³owice ul. Miko³aja Reja 9,28-362 Nag³owice reprezentowana przez Wójta Gminy , tel. 041 38 145-67 fax. 041 145-67 , email: gmina@naglowice.pl
b) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nag³owice, ul. Miko³aja Reja 9, 28-362 Nag³owice jest Pan Sylwester Cie¶la ul. Ko¶ciuszki 11/110, 25-310 Kielce, który jest dostêpny pod adresem e-mail: mail: iod@czi24.pl
c). Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn:
„Zakup mikrobusu 9-cio osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu dzieci niepe³nosprawnych z terenu Gminy Nag³owice”
d). odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.);
e). Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata – przez okres wymagany przepisami prawa.;
f). obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy pzp, zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy pzp;
g). w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h). posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
(Uwaga: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
(Uwaga: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego)
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i). nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 149649,89 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup mikrobusu 9-cio osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu dzieci niepe³nosprawnych z terenu Gminy Nag³owice”
z udzia³em ¶rodków Pañstwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepe³nosprawnych
w ramach “ Programu wyrównywania ró¿nic miêdzy regionami III” w obszarze D-wniosek.

Dowóz przedmiotu zamówienia gwarantuje Wykonawca w³asnym transportem i na w³asny koszt.


2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich, spe³niaj±cego ni¿ej wymienione, minimalne wymagania, tj.:
- Fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcze¶niej ni¿ w 2020 r. samochodu osobowego – przystosowanego do przewozu 8 osób niepe³nosprawnych + 1 kierowca, samochód przystosowany do przewozu osób niepe³nosprawnych na jednym wózku z dostaw± do siedziby zamawiaj±cego.
- Samochód nale¿y wyposa¿yæ w przeno¶ne, aluminiowe najazdy z bie¿ni± antypo¶lizgow±, s³u¿±ce do wjazdu wózków inwalidzkich, o d³ugo¶ci nie krótszej ni¿ 2 000 mm.
- Pojazd musi posiadaæ ¶wiadectwo homologacji jako samochód osobowy przeznaczony do przewozu osób niepe³nosprawnych oraz osób niepe³nosprawnych na wózkach inwalidzkich (¶wiadectwa nale¿y dostarczyæ wraz z samochodem), wydane przez ustawowo uprawniony organ oraz musi spe³niaæ warunki zawarte w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06.10.2021 roku zmieniaj±ce rozporz±dzenie w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbêdnego wyposa¿enia (Dz.U z 2021 poz. 1877 z pó¼n. zm.) jak równie¿ warunki przewidziane w przepisach prawa Wspólnotowego Unii Europejskiej dla samochodów osobowych.
- Dostarczony samochód winien posiadaæ komplet dokumentów do zarejestrowania zgodnie z przepisami obowi±zuj±cymi na terenie Polski, na zasadach dopuszczenia do ruchu (faktura sprzeda¿y, karta pojazdu, przegl±d – badanie techniczne oraz badanie stacji diagnostycznej potwierdzaj±ce, ¿e po adaptacji samochód przystosowany jest do przewozu osób niepe³nosprawnych) zgodnie z wymogami przepisów ustawy prawo ruchu drogowym. Ponadto wykonawca zobowi±zany jest do przedstawienia homologacji cz±stkowych na wykonane prace oraz aktualny certyfikat systemu ISO obejmuj±cy zakres zabudowy i modyfikacji pojazdu na zastosowane podzespo³y/elementy dla osób niepe³nosprawnych. Wykonawca w dniu odbioru przedstawi odpowiednie certyfikaty.
• Charakterystyka techniczna
Zakupiony samochód powinien byæ aktualnie wytworzony przez producenta, którego stacja obs³ugi znajduj± siê w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 350 km od miejscowo¶ci Nag³owice.
• Silnik
- silnik wysokoprê¿ny z zap³onem samoczynnym, diesel z turbo do³adowaniem, ch³odzony ciecz± o mocy nie mniejszej ni¿ 100 KM i pojemno¶ci nie mniejszej ni¿ 1590 cm3 i nie wiêkszej ni¿ 2 600 cm3
- silnik musi spe³niaæ normê emisji spalin EURO 6.
• Uk³ad napêdowy
Skrzynia biegów manualna co najmniej 5-cio biegowa + bieg wsteczny, uk³ad kierownicy ze wspomaganiem i mo¿liwo¶ci± regulacji kolumny kierowniczej, napêd na przednie ko³a.
• Nadwozie
- 9-cio miejscowe, fotel kierowcy z regulacj± wysoko¶ci, dwa rzêdy foteli trzyosobowych z mo¿liwo¶ci± szybkiego demonta¿u, system do mocowania wózka inwalidzkiego z kompletami pasów do mocowania wózka inwalidzkiego do szyn,
- podsufitka dachu na ca³ej d³ugo¶ci kabiny,
- uchwyty wej¶ciowe na s³upku przy drzwiach przesuwnych,
- nadwozie przeszklone, wszystkie szyby termoizolacyjne, drzwi boczne przesuwane z prawej strony, drzwi tylne dwuskrzyd³owe symetryczne z wycieraczk±,
- pod³oga ³atwo zmywalna, antypo¶lizgowa na ca³ej d³ugo¶ci pojazdu,
- podsufitka tapicerowana,
- typ nadwozia kombi
• Oznakowanie pojazdu
Oznakowanie pojazdu zgodne z przepisami dotycz±cymi przewozu osób niepe³nosprawnych.
• Wymiary samochodu
Typ nadwozia kombi o nastêpuj±cych parametrach:
- d³ugo¶æ pojazdu min. 5200 mm
- rozstaw osi min. 3 200 mm
- szeroko¶æ bez lusterek bocznych min. 1 900 mm
- wysoko¶æ min. 1 890 mm od poziomu ziemi
• Bezpieczeñstwo
- ESP – system stabilizacji toru jazdy,
- system monitorowania ci¶nienia w oponach,
- poduszki powietrzne przednie,
- centralny zamek
- czujniki parkowania z ty³u,
- sygnalizator zapiêcia pasów bezpieczeñstwa,
- sygnalizator niedomkniêtych drzwi,
- apteczka pierwszej pomocy,
- ga¶nica,
- trójk±t ostrzegawczy,
- zabezpieczenie drzwi przesuwnych przed otwarciem od wewn±trz,
- alarm antyw³amaniowy z w³asnym zasilaniem,
- zestaw narzêdzi fabrycznych,
- immobilaiser,
• Ogumienie
- opony letnie bezdêtkowe na felgach stalowych
- opony zimowe bezdêtkowe na felgach stalowych
• Komfort i funkcjonalno¶æ
Fotel kierowcy z pod³okietnikiem, regulacja wysoko¶ci fotela kierowcy , fotele kierowcy i pasa¿erów tapicerowane, wszystkie fotele z zag³ówkami pokryte materia³em koloru ciemnego, klimatyzacja ze sterowaniem w przestrzeni kierowcy i przestrzeni pasa¿erskiej, ogrzewanie w czê¶ci kierowcy i przestrzeni pasa¿erskiej, centralny zamek sterowany pilotem, elektrycznie opuszczane szyby przednie, okno sta³e lub przesuwne w przestrzeni pasa¿erskiej, siedzenie podwójne z prawej strony siedzenia kierowcy, siedzenia 3 osobowe demontowane w II rzêdzie siedzeñ, siedzenia pojedyncze 3 sztuki demontowane w III rzêdzie siedzeñ, uchwyty do mocowania ³adunku w przestrzeni pasa¿erskiej, lusterka boczne regulowane elektrycznie podgrzewane , gniazdko elektryczne 12V, o¶wietlenie wewnêtrzne w czê¶ci przedniej i przedziale pasa¿erskim umiejscowienie w podsufitce, radioodtwarzacz BlueTooth, wej¶cie USB,
• Wyposa¿enie dodatkowe
- trzecie ¶wiat³o hamowania,
- regulacja zasiêgu reflektorów,
- sygnalizator pozostawienia w³±czonych ¶wiate³,
- o¶wietlenie wnêtrza w tylnej i przedniej czê¶ci samochodu,
- reflektory halogenowe,
- ¶wiat³a do jazdy dziennej w³±czane automatycznie,
- szyby pojazdu izotermiczne,
- awaryjne zaczepy holownicze z przodu i z ty³u,
- ko³o zapasowe pe³nowymiarowe z obrêcz± stalow± wraz z koszem.
• Opis zabudowy specjalnej:
- uchwyty pod³ogowe do mocowania wózka inwalidzkiego – 1 szt.,
- oznakowanie pojazdu z przodu i z ty³u pojazdu symbolem „inwalidzi” zgodnie z przepisami,
- komplet pasów ze zwijaczami do mocowania wózka inwalidzkiego do uchwytów pod³ogowych – 1 szt. z atestem,
- pas biodrowy zabezpieczaj±cy osobê niepe³nosprawn± w wózku inwalidzkim – 1 szt.,
- najazdy teleskopowe aluminiowe z bie¿ni± przeciwpo¶lizgow± o d³ugo¶ci 2000 mm.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów oceny (wyboru) ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy , którzy spe³niaj±
nastêpuj±ce warunki w zakresie: Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
a) wykonawca winien wykazaæ wykonanie nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed
up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym
okresie co najmniej jednej dostawy polegaj±cej na dostarczeniu samochodu przystosowanego
do przewozu osób niepe³nosprawnych o warto¶ci co najmniej 80 000 z³

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy wymaga n/w dokumentów:
a. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporz±dzony/a nie
wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego/jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru
lub ewidencji;
b. o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp , w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania
wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy pzp
2. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast odpisu albo informacji którym mowa w pkt. 1 lit. a - sk³ada dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce
odpowiednio, ¿e:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d,
nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje
siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach
miejsca wszczêcia tej procedury.
3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed
Og³oszenie nr 2021/BZP 00333259/01 z dnia 2021-12-28
2021-12-28 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
ich z³o¿eniem.
4. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê
dokumentów, o których mowa w pkt.1, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich
przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp, zastêpuje
siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie
wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie
osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca
ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed
organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub
gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis pkt.
3 stosuje siê.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz dostaw spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w rozdz. V pkt. 1
ppkt. 1.3 lit a) SWZ (tj. dostarczenie co najmniej jednego samochodu przystosowanego do przewozu
osób niepe³nosprawnych o warto¶ci co najmniej 80 000 z³ ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie
ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotu na
rzecz którego dostawy te zosta³y wykonane – sporz±dzony wg za³±cznika nr 5 do SWZ. Do
przedmiotowego wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±ce czy te dostawy zosta³y wykonane
nale¿ycie. Dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot,
na rzecz którego dostawy zosta³y wykonywane, a je¿eli wykonawca
z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie
dokumenty.
Uwaga: Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie
z innymi wykonawcami, przedmiotowy wykaz

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

a) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Je¿eli zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie,
o którym mowa w art. 125 ust. 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj±
brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w
jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. Podmiotowe ¶rodki dowodowe dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia z postêpowania,
sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie
6. Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu ofert,
które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2.1 Zmiany terminu przewidzianego na zakoñczenie dostawy w przypadku:
a) wstrzymania dostawy przez Zamawiaj±cego;
b) dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, strajki generalne lub lokalne, epidemie oraz inne
uwarunkowania niezale¿ne od producenta materia³ów dostarczaj±cego g³ówne materia³y lub
sprzêt czynniki, które wstrzyma³y produkcjê), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ
wykonania dostawy.
2.2 Zmiana zaoferowanego przedmiotu zamówienia na inny o parametrach to¿samych lub
lepszych od przyjêtych w ofercie w przypadku wycofania z rynku oferowanego sprzêtu.
Wymagane jest o¶wiadczenie producenta.
2.3 Zmiana przepisów prawa, w tym przepisów prawa podatkowego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-09 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://naglowice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-09 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-10

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.