eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Bia³a › "¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem zieleni wysokiej i krzewów przy drogach powiatowych na terenie powiatu bielskiego w 2024 roku"



Og³oszenie z dnia 2024-01-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
"¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem zieleni wysokiej i krzewów przy drogach powiatowych na terenie powiatu bielskiego w 2024 roku"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Bielski - Zarz±d Dróg Powiatowych w Bielsku-Bia³ej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072257289

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Regera 81

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bielsko-Bia³a

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-382

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.zdp@powiat.bielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zdp.powiat.bielsko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

drogi powiatowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem zieleni wysokiej i krzewów przy drogach powiatowych na terenie powiatu bielskiego w 2024 roku"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f160bfb5-b465-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00041658

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00019798/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem zieleni wysokiej i krzewów przy drogach powiatowych na terenie powiatu bielskiego w 2024 roku.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://powiat-bielsko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz.U. 2020 poz. 344), tj:
1) poprzez Platformê przetargow± pod adresem:
https://powiat-bielsko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html (zwanej dalej zamiennie Platform± przetargow±), w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem niniejszego postêpowania lub
2) poczt± elektroniczn± - na adres e-mail wskazany przez Zamawiaj±cego: przetargi.zdp@powiat.bielsko.pl oraz adresy e-mail Wykonawców podane w formularzach ofertowych. Po otwarciu ofert kontakt przez adres e-mail bêdzie mo¿liwy tylko poprzez adres (adresy) wskazany w formularzu ofertowym.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia sk³adanie oferty (tj. oferty sk³adanej przez Wykonawcê do up³ywu terminu sk³adania ofert, zawieraj±cej wymagane dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy przetargowej. Sposoby z³o¿enia oferty za po¶rednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia z³o¿enia oferty (w zale¿no¶ci od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zosta³y opisane w Instrukcjach u¿ytkowników Platformy przetargowej.
2. Korespondencja elektroniczna niedotycz±ca sk³adania oferty w terminie sk³adania ofert odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy przetargowej lub za pomoc± poczty elektronicznej – adres: przetargi.zdp@powiat.bielsko.pl
3. Zaleca siê, by we wszelkiej korespondencji e-mailowej zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³ugiwali siê numerem postêpowania tj. ZDP.272.3.2.2024.
4. Oferta, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j. Dz.U. 2023 poz. 57 ze zm.).
5. Dokumenty/o¶wiadczenia elektroniczne, elektroniczne kopie dokumentów/o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê poprzez Platformê przetargow± lub za po¶rednictwem poczty elektronicznej, wskazanej w pkt 2.3, jako za³±czniki. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
6. Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê (UWAGA! Sk³adanie ofert wy³±cznie poprzez Platformê przetargow±) zobowi±zany jest zapoznaæ siê z instrukcjami u¿ytkowników Platformy przetargowej - dostêpnymi pod adresem https://powiat-bielsko.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptowaæ regulamin korzystania z Platformy przetargowej. Z³o¿enie oferty poprzez Platformê przetargow± oznacza akceptacjê regulaminu, o którym mowa powy¿ej.
7. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane s± na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://powiat-bielsko.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
8. Wsparcia technicznego w zakresie dzia³ania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wroc³aw, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedzia³ku do pi±tku (dni robocze) w godz. 8:00 – 16:00.
9. Ofertê sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym (tzw. forma elektroniczna), elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zarz±du Dróg Powiatowych w Bielsku-Bia³ej, z siedzib± w Bielsku-Bia³ej przy ul. T. Regera 81;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; udostêpnienie, o którym mowa w art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia;
4) odrêbn± kategoriê odbiorców, którym mog± byæ ujawnione Pañstwa dane s± podmioty uprawnione do obs³ugi dorêczeñ oraz podmioty zewnêtrzne ¶wiadcz±ce us³ugi na rzecz urzêdu w zakresie niezbêdnym do ich realizacji (np. serwis systemów informatycznych);
5) Zebrane dane bêd± przetwarzane do momentu wyga¶niêcia podstawy prawnej przetwarzania z wy³±czeniem celów statystycznych, archiwalnych i zabezpieczenia przysz³ych roszczeñ administratora danych. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane w szczególno¶ci przez okres niezbêdny do realizacji celów przetwarzania, co najmniej przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, nie krócej ni¿ okres wskazany w przepisach o archiwizacji tj. ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem;
9) Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 13 i 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Pozosta³e informacje dot. RODO zosta³y okre¶lone w Rozdziale XIX SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.272.3.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem zieleni wysokiej i krzewów przy drogach powiatowych na terenie powiatu bielskiego, polegaj±ce na wycince, podcince i pielêgnacji drzew, wycince krzewów i przycince ¿ywop³otów oraz frezowaniu pni.
Szczegó³owy zakres okre¶lony zosta³ w tabeli elementów rozliczeniowych [dalej jako „TER”], która stanowi integraln± czê¶æ Specyfikacji Warunków Zamówienia.
W ramach prac wyszczególnionych w ww. tabelach elementów rozliczeniowych:
a) nale¿y wykonaæ równie¿ wszelkie prace pomocnicze, tymczasowe i towarzysz±ce, które s± konieczne do prawid³owego wykonania przez Wykonawcê prac ujêtych w TER, w tym prace wynikaj±ce ze specyfikacji technicznej;
b) Wykonawca odkupi od Zamawiaj±cego drewno pozyskane z wycinki drzew, dokonuj±c, przed rozliczeniem zleconych prac, wp³aty za warto¶æ surowca drzewnego, oszacowan± przez Rzeczoznawcê na zlecenie Zarz±du Dróg Powiatowych.
Wp³aty nale¿y dokonaæ na wskazany rachunek bankowy na podstawie otrzymanej faktury VAT.
Wykonawca zobowi±zany jest do wykonywania us³ug zgodnie z ST, z uwzglêdnieniem zobowi±zañ Wykonawcy wynikaj±cych z oferty przetargowej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 77211400-6 - Us³ugi wycinania drzew

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Us³ugi pielêgnacji drzew

77340000-5 - Us³ugi okrzesywania drzew oraz przycinania ¿ywop³otów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena bêdzie dokonywana wed³ug skali punktowej, poprzez sumowanie punktów uzyskanych we wszystkich kryteriach oceny; maksymalnie mo¿na osi±gn±æ 100 punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysoko¶æ kary umownej z tytu³u przekroczenia czasu reakcji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysoko¶æ kary umownej z tytu³u przekroczenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, okre¶lonego ka¿dorazowo w zleceniu

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunki udzia³u w postêpowaniu - dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy posiadania do¶wiadczenia umo¿liwiaj±cego realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci, tj. us³ug dotycz±cych wycinki/ pielêgnacji drzew, wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie;
za minimalny poziom zdolno¶ci Wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia Zamawiaj±cy uznaje wskazanie (wraz z za³±czeniem dowodów) co najmniej 2 zrealizowanych zadañ polegaj±cych na wykonywaniu us³ug wycinki/ pielêgnacji drzew, o warto¶ci minimum 30.000,00 z³ brutto dla ka¿dego zadania;
przez jedno zadanie nale¿y rozumieæ us³ugi wykonane w ramach jednego zamówienia.
b) Zamawiaj±cy wymaga posiadania kwalifikacji zawodowych oraz do¶wiadczenia osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, umo¿liwiaj±cych realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci, tj. dysponowania osob± odpowiedzialn± za ¶wiadczenie us³ug objêtych umow±, do sta³ego kontaktu z Zamawiaj±cym;
za minimalny poziom zdolno¶ci Wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia Zamawiaj±cy uznaje wskazanie 1 osoby odpowiedzialnej za ¶wiadczenie us³ug objêtych umow±, do sta³ego kontaktu z Zamawiaj±cym /ca³odobowo, przez 7 dni w tygodniu, dostêpny numer telefonu komórkowego/.
c) Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy wykazania narzêdzi dostêpnych mu w celu wykonania zamówienia;
za minimalny poziom zdolno¶ci Wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia Zamawiaj±cy uznaje wskazanie nastêpuj±cych narzêdzi:
- podno¶nik hydrauliczny - 1 szt.,
- pi³y spalinowe ³añcuchowe - 2 szt.,
- rêbarka do rozdrabniania konarów i ga³êzi - 1 szt.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz us³ug, spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w Rozdziale V pkt 7 lit. a SWZ - za³±cznik nr 4 do SWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy,
b) wskazanie osoby, spe³niaj±cej wymagania okre¶lone w Rozdziale V pkt 7 lit. b SWZ – za³±cznik nr 5 do SWZ;
w za³±czniku nr 5 do SWZ nale¿y wymieniæ imiê i nazwisko osoby, a tak¿e za³±czyæ informacje na temat podstawy do dysponowania t± osob±.
c) wykaz narzêdzi, spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w Rozdziale V pkt 7 lit. c SWZ – za³±cznik nr 6 do SWZ;
w za³±czniku nr 6 do SWZ nale¿y wskazaæ narzêdzia, a tak¿e za³±czyæ informacje na temat podstawy do dysponowania tymi narzêdziami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Oferta (z³o¿ona do up³ywu terminu sk³adania ofert) winna zawieraæ:
a) formularz ofertowy – za³±cznik nr 1 do SWZ; warto¶ci pieniê¿ne nale¿y podawaæ z dok³adno¶ci± do 2 miejsc po przecinku; w miejscach oznaczonych gwiazdk± nale¿y skre¶liæ niew³a¶ciwy zapis lub wpisaæ odpowiednio;
b) wype³nion± tabelê elementów rozliczeniowych [zwan± dalej „TER”] – za³±cznik nr 2 do umowy; sporz±dzony zgodnie z za³±czonym wzorem; ceny jednostkowe netto i brutto oraz warto¶ci pieniê¿ne nale¿y podawaæ z dok³adno¶ci± do 2 miejsc po przecinku;
Wype³niona TER (z podanymi cenami jednostkowymi) stanowiæ bêdzie podstawê do rozliczania us³ug;
c) dokumenty jednoznacznie potwierdzaj±ce umocowanie osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawcy do reprezentowania Wykonawcy/ dokonywania czynno¶ci w przedmiotowym postêpowaniu (np. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, pe³nomocnictwo);
upowa¿nienie (pe³nomocnictwo) do podpisania oferty, do po¶wiadczania dokumentów za zgodno¶æ z orygina³em nale¿y do³±czyæ do oferty, je¿eli nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, które Zamawiaj±cy mo¿e uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;
pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym; w przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z pe³nomocnictwem w postaci papierowej, mo¿e dokonaæ mocodawca (osoba/osoby wystawiaj±ce pe³nomocnictwo) lub notariusz;
d) za³±cznik nr 2 do SWZ - o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 1 SWZ;
w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca winien do oferty do³±czyæ równie¿ o¶wiadczenia tych podmiotów;
e) ew. za³±cznik nr 3 do SWZ - zobowi±zanie, o którym mowa w Rozdziale VI ppkt 7.1 SWZ;
f) ew. za³±cznik nr 7 do SWZ – o¶wiadczenie Wykonawcy – na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp;
g) za³±cznik nr 8 do SWZ – o¶wiadczenie Wykonawcy dot. podlegania/ niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
h) ew. za³±cznik nr 8A do SWZ – o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dot. podlegania/ niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika/ lidera do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; powy¿szy warunek nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki.
2. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez upowa¿nionego pe³nomocnika).
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik/ lider Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Na podstawie art. 117 ustawy Pzp, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania:
1) w odniesieniu do warunku dotycz±cego do¶wiadczenia - Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek jest spe³niony, je¶li bêdzie spe³niony w ca³o¶ci przez jeden z podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, tj. gdy co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada do¶wiadczenie w wymaganym zakresie i zrealizuje us³ugi objête przedmiotem zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza siê zmianê tre¶ci umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z przepisami art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Dopuszcza siê zmianê tre¶ci umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie dotycz±cym:
a) zmiany kwoty, o której mowa w § 7 ust. 4 umowy, na warunkach okre¶lonych w § 7 ust. 5 umowy,
b) zmiany (wzrostu lub zmniejszenia) cen kosztów, o której mowa w § 7 ust. 13 umowy,
c) zmiany osób wystêpuj±cych po stronie Zamawiaj±cego/Wykonawcy, o których mowa w § 4 umowy, przy uwzglêdnieniu warunków okre¶lonych w SWZ dla tych osób,
d) zmiany adresu/siedziby Zamawiaj±cego/Wykonawcy,
e) Wykonawcy – w przypadku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy,
f) Wykonawcy – w przypadku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców,
g) zadeklarowania przez Wykonawcê realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców i/lub zmiany zakresu us³ug, które Wykonawca powierzy do wykonania podwykonawcom,
h) zmiany danych, które mog± wp³ywaæ na wystawianie i obieg faktur oraz ich ksiêgowanie i rozliczanie dla celów podatkowych, takich jak nazwa firmy, numer konta, numer NIP.
3. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem ich niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-24 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: poprzez Platformê przetargow± pod adresem: https://powiat-bielsko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html (

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-24 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-22

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.