eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skwierzyna › Dostawa i montaż opraw oświetleniowych typu LED

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż opraw oświetleniowych typu LED

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skwierzyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Skwierzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-440

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 95 721 65 10

1.5.8.) Numer faksu: +48 95 721 65 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@skwierzyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skwierzyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.skwierzyna.pl/zamowienia_publiczne/12/status/0/rodzaj/0/wzp/zwr/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż opraw oświetleniowych typu LED

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcf431c6-7b7e-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00041628

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016516/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa i montaż opraw oświetleniowych typu LED

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00494063

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie ma na celu poprawę jakości i efektywności oświetlenia w placówce oświatowej Zespole Edukacyjnym przy ulicy Mickiewicza 26 w Skwierzynie. Zakres prac dotyczy kompleksowej wymiany opraw oświetleniowych rastorowych na nowe typu LED wraz z robotami towarzyszącymi. Skład placówki tworzą salki gimnastyczne, korytarze, sale lekcyjne, sanitariaty, gabinet dyrektora, sekretariat, pokój nauczycielski, stołówka, magazyny, pomieszczenia mokre (np.: kuchnia , zmywalnia, obieralnia itp.) oraz inne pomieszczenia nie wymienione, a przynależne do placówki oświatowej, które należy objąć zadaniem remontowym.
Na potrzeby realizacji zadania wykonano inwentaryzację pomieszczeń objętych wymianą opraw oświetleniowych. Przedstawiono wykaz pomieszczeń w placówce oświatowej wraz z ilością i typem opraw oświetleniowych do wymiany.
Do Wykonawcy należy dobór opraw oświetleniowych do poszczególnych pomieszczeń. Należy uwzględnić charakterystykę pomieszczenia (przeznaczenie) i na tej podstawie dobrać oprawę oświetleniową o odpowiedniej charakterystyce. Dobór opraw oświetlenia należy wykonać w oparciu o normę PN-EN 12464-1:2012 zgodnie z charakterem i przeznaczeniem pomieszczenia. Należy przedstawić obliczenia doboru opraw oświetleniowych dla poszczególnych pomieszczeń w placówce oświatowej. Przy dokonywaniu obliczeń należy uwzględnić wymagania normy PN-EN 12464-1:2012 tj. średnie natężenie oświetlenia, równomierność rozsyłu oraz współczynnik olśnienia przykrego UGR.
Do przedmiotu zamówienia dołączony został ilościowy wykaz opraw oświetleniowych wykonany przez przedstawiciela placówki. Wymianę opraw oświetleniowych należy wykonać wg wyliczeń programu natężenia światła przygotowanym przez Oferenta. Należy zastosować oprawy oświetleniowe typu LED.
Wymaga się stosowania opraw oświetleniowych typu LED o parametrach jak w przykładowym opisie lub równoważnych bądź lepszych.
Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w opisie przedmiotu zamówienia oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w opisie przedmiotu zamówienia i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
Wykonawca jest bezwzględnie zobowiązany do przedstawienia do akceptacji kart katalogowych opraw oświetleniowych przed ich zakupem.
Wybór wybranych materiałów, kolorów oraz elementów wyposażenia musi być każdorazowo potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego. Należy stosować oprawy oświetleniowe odpowiadające kształtem, wydajnością (lmW), optyką, temperaturą barwową światła, stopniem ochrony IP, sprawnością oprawy, wskaźnikiem oddania barw, itd. zgodnie z poniższym zestawieniem.

  Należy stosować oprawy oświetleniowe typu LED z gwarancją producenta min. 60 miesięcy.
Zakres inwestycji obejmuje:
• Demontaż 120 szt. opraw w sanitariatach, wc, ciągach komunikacyjnych;
• Demontaż 96 szt. opraw w pomieszczeniach kuchni, zapleczu kuchennym, kotłowni, salkach gimnastycznych;
• Demontaż 612 szt. opraw w kasach, bibliotece, czytelni, świetlicy, pomieszczeniach administracyjnych, stołówce;
• Demontaż 266 szt. opraw w szatniach, holu głównym, korytarze na piętrach we wszystkich segmentach obiektu, klatki schodowe, pomieszczenia gospodarcze.
Uwagi:
a/ Wszystkie prace należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przepisami BHP i PPOŻ. i Ochrony Środowiska.
b/ Technologia wykonania robót może być zmieniona na inną pod warunkiem, że nie będzie o niższych parametrach technicznych i użytkowych po uzyskaniu pisemnej zgody Inwestora i autora dokumentacji technicznej.
Uwagi ogólne:
jeśli w SWZ podane zostały nazwy i producenci materiałów i technologii – to podane zostały one jedynie jako przykładowe, w celu określenia parametrów technicznych i innych wymogów jakie spełnione muszą być, by mogły być użyte w czasie realizacji zamówienia.
Dopuszcza się stosowanie innych równoważnych materiałów, technologii o ile zachowane zostaną ich parametry w stosunku do przyjętych w dokumentacji.
Symbole, czy oznaczenia przyjęte na potrzeby kosztorysów należy także traktować jako typ - przykład. Bezwzględnie dopuszcza się inne materiały, innych producentów o podobnych - nie gorszych parametrach i standardach, o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkt powinien mieć te same cechy funkcjonalne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378199,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 476684,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378199,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TOMBUD Paweł Jeziorski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TOMBUD-BIS Tomasz Jeziorski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5961244680

7.3.3) Ulica: Jagielnik 10a

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz

7.3.5) Kod pocztowy: 66-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378199,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.