eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Zarządzanie cmentarzem gminnym wraz z utrzymaniem



Ogłoszenie z dnia 2022-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie cmentarzem gminnym wraz z utrzymaniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935135

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. M. J. Piłsudskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.trzebnica.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zarządzanie cmentarzem gminnym wraz z utrzymaniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a62aaafc-5cdb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041450

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003951/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zarządzanie cmentarzem gminnym wraz z utrzymaniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314692/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne:
zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a)zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b)ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c)w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego;
Uzasadnienie faktyczne:
Spółka spełnia warunki wskazane w art. 214 ust.1 pkt. 11 ustawy PZP.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 359796,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) bieżące utrzymaniu czystości i porządku na terenie cmentarza komunalnego oraz terenie przyległym, a w szczególności, na wykonywaniu prac pielęgnacyjno-konserwacyjnych zieleni, grabieniu i usuwaniu opadłych liści, koszeniu trawy, pielęgnacji żywopłotów (cięcie i odchwaszczanie z częstotliwością zapewniającą ich estetyczny wygląd) odchwaszczaniu alejek głównych; wykonywaniu okresowych przeglądów stanu sanitarnego drzew i krzewów oraz przedkładanie Gminie pisemnej informacji o drzewach i krzewach stwarzających zagrożenie dla ludzi i pomników.
2) systematyczne sprzątanie alejek cmentarnych, dróg, chodników, parkingów wokół cmentarza, zamiataniu i odśnieżaniu oraz zabezpieczeniu przed śliskością ciągów komunikacyjnych.
3) utrzymanie właściwych warunków sanitarnych w kaplicy, chłodni i lokalu administracyjnym; systematycznym oczyszczaniu punktów czerpania wody.
4) zapewnienie prawidłowego gromadzenia i wywozu odpadów stałych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 888) z częstotliwością dostosowaną do potrzeb.
5) wyposażenie terenu cmentarza w odpowiednią ilość kontenerów do zbierania odpadów komunalnych oraz utrzymaniu ich w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym oraz regularnym wywozie śmieci na składowisko odpadów.
6) wyposażenie kaplicy w niezbędną ilość gaśnic, konserwacji tablic ogłoszeniowych ustawionych przy głównym wejściu cmentarza, zawierających:
a) dane administratora cmentarza;
b) dane zarządzającego cmentarzem – wraz z telefonem kontaktowym;
c) regulamin cmentarza.
7) przedkładanie Zamawiającemu propozycji zmian regulaminu cmentarza oraz cennika opłat cmentarnych.
8) prowadzeniu ksiąg obiektów budowlanych.
9) prowadzeniu kontroli, pomiarów i przeglądów stanu technicznego instalacji i urządzeń technicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz informowaniu Gminy o dokonywaniu niezbędnych prac remontowych.
10) niezwłoczną organizację wszelkich działań niezbędnych do likwidacji awarii instalacji, urządzeń oraz uszkodzeń na administrowanym terenie.
11) utrzymanie należytego stanu technicznego obiektów, urządzeń i instalacji, wykonywaniu bieżących napraw i konserwacji instalacji, urządzeń, wyposażenia kaplicy oraz chłodni, a także bieżącej naprawy ogrodzenia terenu cmentarza i alejek.
12) konserwację i bieżącą naprawę instalacji wodnej i kanalizacyjnej, w tym między innymi sprawdzanie prawidłowości działania wodomierza głównego oraz jego wskazań, sprawdzanie stanu instalacji wodnej oraz usuwanie wszelkich nieszczelności - uszczelnienie wszystkich zaworów wodnych oraz ich konieczna wymiana, likwidowanie ujawnionych przecieków w instalacji wodnej, naprawa uszkodzonych punktów czerpania wody oraz przygotowanie i zabezpieczenie instalacji wodociągowej do sezonu zimowego.
13) całodobowe przyjmowanie zwłok do chłodni, prowadzenie rejestru przyjęć, wydawanie zwłok, ustalanie terminów i warunków pogrzebów oraz udostępnianie kaplicy organizatorom pogrzebów.
14) wytyczanie nowych miejsc do pochówków zgodnie z planem zagospodarowania cmentarza.
15) zapewnienie osobom trzecim swobody wyboru firmy wykonującej usługi pogrzebowe oraz sprawowanie nadzoru nad prawidłowym korzystaniem z cmentarza przez inne podmioty wykonujące usługi na terenie cmentarza z uwzględnieniem ich równego traktowania.
16) nadzorowanie prac firm usługowych, tzn. zakładów pogrzebowych i kamieniarskich w zakresie przestrzegania przez te firmy parametrów przewidzianych w przepisach szczegółowych dotyczących wymiarów grobu, nagrobków, pomników oraz odstępów między tymi miejscami, a także w zakresie gospodarowania odpadami pochodzącymi z rozbiórki bądź stawiania nowych pomników (gruz i ziemia powinny być usuwane przez firmy usługowe).
17) otwieranie i zamykanie bram cmentarnych dla konduktów pogrzebowych i firm kamieniarskich.
18) nadzorowanie wpływów z tytułu korzystania z cmentarza komunalnego w wysokości ustalonej Zarządzeniem Burmistrza Gminy Trzebnica, przekazywanych na rachunek Zamawiającego.
19) przestrzeganie obowiązującego regulaminu cmentarza oraz egzekwowaniu jego postanowień wobec osób korzystających z cmentarza.
20) ponoszenie kosztów za zużycie energii elektrycznej, wody, odbiór ścieków oraz wywóz odpadów komunalnych na składowisko odpadów.
21) przestrzeganie przepisów dotyczących prowadzenia dokumentacji wymaganej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (m.in. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów - Dz. U. z 2001 roku, Nr. 90 poz. 1013 - wraz z późniejszymi zmianami) oraz prowadzenie następującej dokumentacji:
a) księgi osób pochowanych na cmentarzu, prowadzonej według numeracji narastającej lub w układzie rocznikowym,
b) księgi grobów, księgi cmentarnej zawierającej alfabetyczny spis osób pochowanych na cmentarzu,
c) kompletowanie i przechowywanie kart zgonów. Powyższą dokumentację cmentarną Spółka obowiązana jest prowadzić dodatkowo w formie elektronicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami, a także zobowiązana jest do bezpiecznego i bezterminowego przechowywania wskazanej dokumentacji. Dokumentacja, w tym również w formie elektronicznej, po okresie realizacji niniejszej Umowy zostanie przekazana nieodpłatnie Zamawiającemu. Spółka zapewni wszelkie materiały niezbędne do prowadzenia dokumentacji cmentarza w systemie tradycyjnym i elektronicznym.
22) przestrzeganie przepisów określonych w Ustawie z dnia 31 stycznia 1959r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1947 ze zm.).
23) przestrzeganie przepisów określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 07 marca 2008r. w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków (Dz. U. z 2008r Nr 48, poz. 284) oraz innych obowiązujących przepisów prawnych.
24) przestrzeganie Uchwał Rady Miejskiej w Trzebnicy oraz Zarządzeń Burmistrza w sprawie cmentarza komunalnego.
25) wystawianie w imieniu Zamawiającego faktur VAT. Spółka ponosi odpowiedzialność za prawidłowe wystawianie faktur VAT.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej TRZEBNICA – ERGO Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151788769

7.3.3) Ulica: Milicka 23

7.3.4) Miejscowość: Trzebnica

7.3.5) Kod pocztowy: 55-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 466560 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.