eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto › "Dostawa oleju opałowego na potrzeby kotłowni zespołu szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście w 2024 roku "



Ogłoszenie z dnia 2024-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa oleju opałowego na potrzeby kotłowni zespołu szkół im.
Integracji Europejskiej w Nowym Mieście w 2024 roku ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Nowe Miasto

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378284

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Apteczna 8

1.5.2.) Miejscowość: Nowe Miasto

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ugnowemiasto.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnowemiasto.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa oleju opałowego na potrzeby kotłowni zespołu szkół im.
Integracji Europejskiej w Nowym Mieście w 2024 roku ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd41567f-940f-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00041342

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041342/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa oleju opałowego na potrzeby kotłowni Zespołu Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście w 2024 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00534907

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.11.2023.JM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego w ilości szacunkowej 80 000 litrów, przeznaczonego na potrzeby kotłowni Zespołu Szkół w Nowym Mieście. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, transport asortymentu do placówki oraz wyładunek.
Podana wartość jest ilością szacunkową do potrzeb ustalenia zamówienia, może ulec zmianie- zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb.
2. Oferowany olej opałowy musi spełniać wymagania określone Polską Normą PN-C 96024:2011, gatunek L1, produkt powinien posiadać co najmniej własności określone według normy DIN 51603-1 oraz powinien posiadać minimalna parametry:
 wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg
 zawartość siarki max. 0,1 %
 zawartość zanieczyszczeń stałych nie większa niż 24 mg/kg
 zawartość wody max. 200 mg/kg
3. Wykonawca powinien dostarczyć olej opałowy własnym transportem, na własny koszt wraz ze świadectwem jakości produktu.
Dostawa oleju powinna być dokonywana dla:
Adres dostawy oleju
Zespół Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście
ul. Ciechanowska 15
09-120 Nowe Miasto, woj. Mazowieckie
Dostawy oleju będą się odbywały sukcesywnie w ciągu trwania umowy każdorazowo na zgłoszenie placówki, w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Zamówienie obejmuje zakup oleju opałowego lekkiego oraz wszelkie niezbędne czynności związane z transportem i napełnianiem zbiorników znajdujących się w placówce. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest przy dostawie do posiadania certyfikatu jakości oleju opałowego. W przypadku dostarczenia oleju opałowego bez wymaganego certyfikatu, Zamawiającemu (odbiorcom) przysługuje prawo odmowy przyjęcia oleju opałowego. Ewentualne szkody powstałe z tego tytułu będą obciążały wykonawcę.
Przedmiot zamówienie wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, tj. zaplombowaną autocysterną wyposażoną w urządzenia wydawcze - pompy

Wymagany termin płatności 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 388800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 391200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 388800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz Wojda TRANSPORT - HANDEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8340001876

7.3.3) Ulica: Podgórna 21

7.3.4) Miejscowość: Łowicz

7.3.5) Kod pocztowy: 99-400

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 388800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.