eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › Dostawa wyposażenia wraz z mont., inst. i przeszkol. dla PSP nr 2 w Strzegomiu w ramach programu Laboratoria Przyszłości - Dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem dla pracowni technicznej



Ogłoszenie z dnia 2022-01-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia wraz z mont., inst. i przeszkol. dla PSP nr 2 w Strzegomiu w ramach programu Laboratoria Przyszłości - Dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem dla pracowni technicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Strzegomiu z Oddziałami Przedszkolnymi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000691926

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Strzegom

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psp2@strzegom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psp2strzegom.edupage.org

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia wraz z mont., inst. i przeszkol. dla PSP nr 2 w Strzegomiu w ramach programu Laboratoria Przyszłości - Dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem dla pracowni technicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9a1a49e-8272-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041236

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne. Art. 305 ust. 2 Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki , jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty , a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie faktyczne: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 06.12.2021 roku ogłosiła przetarg w trybie art. 275 pkt.1 na „Dostawę wyposażenia wraz z montażem, instalacją i przeszkoleniem obsługi dla PSP nr 2 im. M. Kopernika z oddziałami przedszkolnymi w Strzegomiu w ramach programu pn. „Laboratoria Przyszłości ”
Podzielony na 2 części
W dniu 14.12.2021 nastąpiło otwarcie ofert. Do upływu terminu składania ofert złożona została tylko 1 oferta - na część I zadania.
Na część II zadania nie wpłynęła żadna oferta. Zamawiający unieważnił postępowanie dla części II na podstawie art. 255 ust.1 Pzp. Jednocześnie pierwotne warunki zamówienia dla części II nie zostały zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-c0ce9db9-56b8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 138536 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 38293 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli oraz wyposażenia wraz z montażem do pracowni technicznej w ramach programu ”Laboratoria Przyszłości” .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiającego dla realizacji zamówienia zwarty w dokumentacji do postępowania – Załącznik na 1 do zaproszenia . Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń i sprzętu oraz przeszkolenie obsługi. Wszystkie urządzenia muszą posiadać niezbędne wymagane przepisami atesty i certyfikaty, deklaracje zgodności CE oraz instrukcje obsługi w języku polskim lub angielskim. Dostawca – producent urządzeń musi posiadać serwis na terenie Polski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43830000-0 - Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym

44510000-8 - Narzędzia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448

7.3.3) Ulica: Graniczna 46

7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.