eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego jezdni na terenie miasta Bytomia w 2021r.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego
jezdni na terenie miasta Bytomia w 2021r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu

1.3.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Smolenia 35

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego
jezdni na terenie miasta Bytomia w 2021r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e6ee403-9075-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041194

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001880/30/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego jezdni na terenie miasta Bytomia w 2021r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024582/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DNP.260.8.2021.TP2.RB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego jezdni na terenie miasta Bytomia w 2021r.

2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:

 opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8)
 wzorze umowy (załącznik nr 9)
 Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 10)

które stanowią załączniki do specyfikacji.

3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.

4. Wykonawca powinien gwarantować minimalny poziom dziennej wydajności dla realizacji oznakowania cienkowarstwowego co najmniej: 600 m2 na dobę (licząc od momentu przystąpienia do robót).

Zaoferowana przez Wykonawcę wydajność będzie stanowiła jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z rozdziałem XVIII.

5. Na wykonane roboty oraz zastosowane materiały Wykonawca winien udzielić:

5.1 1-miesięcznej gwarancji i rękojmi dla oznakowania cienkowarstwowego - liczonej od dnia protokolarnego odbioru końcowego, przy czym wykonane oznakowania winno zachować wymagane parametry do dnia pogwarancyjnego odbioru robót. W odniesieniu do oznakowania poziomego na nawierzchniach brukowych okres gwarancji wynosi 1 miesiąc od dnia protokołu odbioru częściowego,

5.2 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi dla oznakowania grubowarstwowego – liczonej od dnia protokolarnego odbioru końcowego, przy czym wykonane oznakowania winno zachować wymagane parametry do dnia pogwarancyjnego odbioru robót.

Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi będzie stanowił
jedno z kryteriów oceny ofert, z zgodnie z rozdziałem XVIII.

5.3 18-miesięcznej gwarancji i rękojmi dla aplikowanych kolorowych piktogramów termoplastycznych, a także dla punktowych elementów odblaskowych oraz uchylnych tablic U-24 liczonej od dnia protokolarnego odbioru końcowego, przy czym wykonane oznakowania winno zachować wymagane parametry do dnia pogwarancyjnego odbioru robót.

W przypadku utraty tych parametrów Zamawiającemu przysługuje w związku z powyższym prawo żądania ponownego odtworzenia oznakowania.
Termin napraw gwarancyjnych (z wyłączeniem oznakowania poziomego na nawierzchniach brukowych) będzie określany na czas sprzyjających warunków pogodowych. Dla wykonanego oznakowania, sfrezowanego przed upływem gwarancji w związku z wykonanymi robotami jezdni i/lub ze zmianą stałej organizacji ruchu, gwarancja obowiązywać będzie do czasu usunięcia oznakowania.

6 Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony
w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320) obejmują czynności w zakresie malowania oznakowania poziomego.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio załącznik nr 9 do SWZ.

7 Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 p.z.p.

8 Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie, w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia,
w zakresie skalkulowania ceny przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365453,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365453,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365453,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe Handlowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6260337225

7.3.3) Ulica: Sienna

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365453,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.