Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00538166/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
- 2023/BZP 00538382/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-07
- 2023/BZP 00564250/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Urszulinie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Urszulin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatowa 35
1.5.2.) Miejscowość: Urszulin
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-234
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 592 0010
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@urszulin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugurszulin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://urszulin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Urszulinie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d7bd606-9431-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00041110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049546/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 „Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Urszulinie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538166
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IP.271.4.2023.IK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ”Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Urszulinie” w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, realizacja zamówienia obejmuje:
1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (wraz z częścią kosztorysową oraz STWIOR/SST i planem BIOZ) wraz z uzyskaniem niezbędnych wymaganych odrębnymi przepisami pozwoleń, uzgodnień lub opinii innych organów oraz dokumentów niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę i/lub zgłoszenia robót budowlanych. Wybranie dziennika budowy. Zgłoszenie rozpoczęcia robót budowlanych;
2) wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług, wskazanych w Programie Funkcjonalno- Użytkowym (PFU), w tym w szczególności obejmujących:
a) budowę nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 20 m x 40 m o nawierzchni poliuretanowej,
b) budowę zadaszenia łukowego o stałej konstrukcji w formie dźwigarów z drewna klejonego, posadowionych na stropach fundamentowych z pokryciem stanowiącym powłokę membranową,
c) budowę szatni i łącznika stanowiącego zaplecze sanitarno-szatniowe pomiędzy istniejącym budyniem szkoły a nowobudowaną halą,
d) urządzenie we wnętrzu hali demontowanej strzelnicy laserowej,
e) budowę niezbędnej infrastruktury technicznej wewnętrznej i zewnętrznej,
f) wykonanie instalacji niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu zgodnie z założeniami PFU w tym instalacji elektrycznej z oświetleniem hali LED,
g) wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy pokrywającej zapotrzebowanie hali,
h) wykonanie instalacji wentylacji,
i) wykonanie instalacji klimatyzacji dla pomieszczeń szatni,
j) wykonanie dojść do hali o nawierzchni utwardzonej,
k) zagospodarowanie terenu wokół hali,
l) dostawę i montaż wyposażenia wskazanego w PFU,
m) skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnego operatu kolaudacyjnego,
n) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla całości przedmiotowej inwestycji,
o) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i/lub zgłoszenie zakończenia robót zgodnie z rozdziałem 5c ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) w porozumieniu i za zgodą Zamawiającego,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 .; zwana dalej: ustawa PZP), Zamawiający, Gmina Urszulin zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego „Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Urszulinie”. Uzasadnienie prawne: Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 3 ustawy PZP, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”UZASADNIENIE FAKTYCZNE
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj.27 grudnia 2023 r. do godz. 12:00, wpłynęły 4 oferty:
1. INTERHALL SP. Z O. O.
UL. MILOWICKA 1F
40-312 KATOWICE
6 270 582,26
Gwarancja 72 miesięcy
punkty 85
2. GRIMAR Sp. z o.o.
Aleja Wojciecha Korfantego 191A 40-153 Katowice
5 535 000,00
gwarancja 90 miesięcy
punkty 100
3. TORAKOL Sp. z o.o.
ul. Słoneczna 24 a 88-210 Radziejów 5 754 301,58
gwarancja 60 miesięcy
punkty 84
4. FKD EMPLOYEES Sp.
z o.o.
Paproć 118A
64-300 Paproć 4 450 000,00
Gwarancja90 miesięcy
Odrzucona
Oferta nr 4 podlega odrzuceniu.
W związku z powyższym najwyżej oceniona została oferta Nr 2 złożona przez Grimar Sp. z o.o., z wynagrodzeniem ryczałtowym brutto w kwocie 5 412 000,00 zł, które przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. W dniu 27 grudnia 2023 Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości 5 094 000 zł brutto.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotowego zamówienia do ceny oferty Nr 2.
Biorąc powyższe pod uwagę, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 2 PZP w zw. z art. 226 ust.1 pkt.2 lit. b) PZP Zamawiający, Gmina Urszulin informuję, iż odrzucił ofertę nr 4 złożoną przez Wykonawcę FKD EMPLOYEES Sp. z o.o. Paproć 118A 6, 4-300 Paproć
Uzasadnienie prawne
Stosownie do art. 226 ust. 1pkt. 2 lit. b) PZP Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy niespełniającego warunków udziału w postępowaniu.
Uzasadnienie faktyczne
Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do złożenia podmiotowych środków dowodowych przedłożył wykaz robót wraz dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zadania. Wykonawca w wykazie robót wykazał robotę budowlaną ,,Kompleksowe wykonanie projektu i budowy hali produkcyjno-magazynowej w konstrukcji z drewna klejonego’’. Złożone przez Wykonawcę dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie nie potwierdziły spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wobec czego Zamawiający wezwał Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów w powyższym zakresie. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie potwierdził ,że spełniania warunki udziału w postępowaniu w zakresie wymaganym przez Zamawiającego. W konsekwencji powyższego Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.