eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa fabrycznie nowego oprogramowania graficznego i punktów dostępowych do sieci Wi-Fi - w podziale na 2 zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego oprogramowania graficznego i punktów dostępowych do sieci Wi-Fi - w podziale na 2 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931911784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzegomska 49A

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-611

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwolicka@ckz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckz.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowego oprogramowania graficznego i punktów dostępowych do sieci Wi-Fi - w podziale na 2 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19d764c2-5d86-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00040921

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000511/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa wyposażenia TIK, punktów dostępowych do sieci wi-fi, oprogramownia graficznego i wyposażenia pracowni językowych dla wybranych szkół i przedszkola gm. Wrocław - 5 zadań.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie 1 - „Klucz do przyszłości – program rozwoju kompetencji kluczowych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych Gminy Wrocław i Gminy Czernica” Zadanie 2 - „Mali odkrywcy - upowszechnienie i zapewnienie wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Wrocław”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00315992/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 20/TP/J/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 19718,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oprogramowania graficznego Adobe Creative Cloud dla zespołów, wszystkie aplikacje – wersja edukacyjna MUE (Multi European Languages) K12 (dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych) - zwanego dalej „sprzętem” - do Zespołu Szkół Plastycznych we Wrocławiu - 36 stanowisk (licencja 4-letnia).

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 1, stanowiącym załącznik nr 1 do swz (zwanym dalej „Arkuszem 1”).

3. Zamawiający informuje, iż w OPZ wskazał nazwę własną produktu bez jednoczesnego dopuszczenia możliwości składania ofert równoważnych z uwagi na fakt, iż wymaga dostarczenia konkretnego oprogramowania graficznego (tj. Adobe Creative Cloud dla zespołów wszystkie aplikacje – wersja edukacyjna MUE (Multi European Languages) K12 (dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych).

Powodowane jest to tym, że Zespół Szkół Plastycznych we Wrocławiu (ZSP), dla którego dedykowane jest przedmiotowe zamówienia, w wachlarzu prowadzonych przez siebie zajęć edukacyjnych, oferuje specjalizację pn. „Projektowanie graficzne”. Podstawa programowa dla prowadzenia zajęć ze specjalizacji „Projektowanie graficzne” oraz program tej specjalizacji obejmują m.in. naukę projektowania graficznego z wykorzystaniem właśnie (i wyłącznie) oprogramowania Adobe Creative Cloud. Tym samym uczniowie ZSP są już w trakcie realizacji zajęć dydaktycznych oraz prac dyplomowych z wykorzystaniem tego pakietu, a nauczyciele wykorzystujący w procesie dydaktycznym oprogramowanie graficzne, biegle znają pakiet Adobe Creative Cloud i na tym oprogramowaniu pracują, ucząc młodzież zasad projektowania. Mając na uwadze powyższe jedynym rozwiązaniem zapewniającym kompatybilność i poprawne funkcjonowanie infrastruktury sprzętowej szkoły oraz możliwość realizacji jej oferty edukacyjnej jest dostawa tego właśnie, konkretnego systemu.

4. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony.

5. Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.

6. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 16164,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W ramach przedmiotowego Zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy i montażu 2 punktów dostępowych do sieci Wi-Fi (zwanych dalej „sprzętem”) dla Przedszkola Nr 73 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 23 we Wrocławiu (zwanego dalej „przedszkolem”).

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 2, stanowiącym załącznik nr 2 do swz (zwanym dalej „Arkuszem 2”).

3. Wykonawca zobowiązany jest również do transportu przedmiotu zamówienia, jego rozładunku i wniesienia do wskazanych pomieszczeń w szkole oraz uprzątnięcia wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcia ewentualnie powstałych uszkodzeń.

4. Wszystkie powyżej wskazane czynności zostaną wykonane w siedzibie Przedszkola nr 73 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 23 we Wrocławiu, z/s: ul. Przedwiośnie 47, 51-211 Wrocław.

5. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotowego zadania zobowiązany jest również do zmontowania, zamontowania, ustawienia i podłączenia przedmiotu zamówienia (w zakresie tego wymagającym).

6. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony.

7. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.

8. Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.

9. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32413100-2 - Rutery sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 3554,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19438,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21741,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19438,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Restor P. Anton, A. Czapski, T. Rostropowicz Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 010738169

7.3.3) Ulica: Dworkowska 2/107A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-784

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19438,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5072,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5072,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5072,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spinel Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 930288722

7.3.3) Ulica: Podwale 75

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-449

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5072,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.