eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa części do skaningowego mikroskopu elektronowego wraz z usługą serwisową



Ogłoszenie z dnia 2022-01-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa części do skaningowego mikroskopu elektronowego wraz z usługą serwisową

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Warszawski

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001258

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 26/28

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-927

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jakub.jung@fuw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dzp.uw.edu.pl/postepowaniaprzetargowe/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa części do skaningowego mikroskopu elektronowego wraz z usługą serwisową

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b08e681c-4ec1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00040718

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00045048/74/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.161 Dostawa części do skaningowego mikroskopu elektronowego wraz z usługą serwisową

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307813/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WF-37-40/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 133400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części 1 jest dostawa części do skaningowego mikroskopu elektronowego w ilości i o parametrach wskazanych poniżej:
Część 1: Dostawa części do skaningowego mikroskopu elektronowego Helios Nano Lab 600 (posiadanego aktualnie przez Zamawiającego)
1. Zasilacz FGSU, NG1 do mikroskopu Helios NanoLab 600 firmy FEI Company.
2. Emiter elektronów NG SEMFEG do mikroskopu Helios NanoLab 600 firmy FEI Company.
3. Regenerowany zasilacza DPMT do mikroskopu Helios Nanolab 600.
4. Zestaw membran do układu pneumatycznego (4 szt.) do mikroskopu Helios Nanolab 600.
5. Przewód łączeniowy do kompresora mikroskopu Helios Nanolab 600.
6. Zasilacz AGPower C RT 6 z dwoma modułami bateryjnymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

4.5.5.) Wartość części: 133400 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Przedmiotem zamówienia w części 2 jest usługa serwisowa skaningowego mikroskopu elektronowego w zakresie wskazanym poniżej:
Przedmiotem w części 2 postępowania jest 12-miesięczna usługa serwisowa dotycząca systemu skaningowego mikroskopu elektronowego – jonowego FEI Helios NanoLab 600 (posiadanego aktualnie przez zamawiającego).
1. W ramach oferty wykonane zostaną prace w następującym zakresie:
• nieograniczona liczba wizyt interwencyjnych w celu usunięcia ew. powstałych usterek;
• jeden pełny przegląd okresowy w terminie uzgodnionym między Zamawiającym i Wykonawcą.
2. Maksymalny czas reakcji serwisu – 5 dni roboczych (dni od poniedziałku do piątku z
wyłączeniem dni ustawowo wolnych) liczony od daty zgłoszenia do Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164082 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164082 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164082 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LABSOFT Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512443337

7.3.3) Ulica: Puławska 469

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164082 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy zamawiający odrzucił:
Ofertę nr 1 złożoną przez wykonawcę: LABSOFT Sp. z o.o., ul. Puławska 469, 02-844 Warszawa – treść oferty nie odpowiada postanowieniom Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej SWZ w następującym zakresie:
W rozdziale 2 dla części 2 postępowania w ust. 2 SWZ, zamawiający umieścił postanowienie zgodnie, z którym maksymalny czas reakcji serwisu – 5 dni roboczych (dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych) liczony od daty zgłoszenia do wykonawcy. Ponadto w rozdziale 21 w ust. 1 SWZ zamawiający wskazał, że dla części 2 postępowania przyjmuje się poniższe kryteria oceny ofert:
a) Cena oferty brutto – waga 60 %,
b) Czas reakcji serwisu– waga 40%.
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych wartości przedstawionych przez wykonawców w zakresie ww. kryteriów. Dodatkowo zamawiający w rozdziale 21 ust. 4 pkt 2 SWZ zobowiązał wykonawcę do zaoferowania czasu reakcji serwisu w pełnych dniach roboczych.
Zważywszy na postanowienia rozdziału 13 ust. 1 SWZ, gdzie zamawiający uznał Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ) za istotną część oferty, która nie podlega uzupełnieniom zarówno na gruncie ustawy i ukształtowanemu w tym zakresie orzecznictwu Krajowej Izby Odwoławczej. W przedmiotowym postępowaniu zakres oczekiwanych przez zamawiającego informacji, jakie należy podać w zał. nr 1 do SWZ, jednoznacznie wskazuje, że stanowi on treść oferty.
W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu wykonawca złożył ofertę, gdzie w żadnym z przesłanych dokumentów zamawiający nie odnalazł oferowanego czasu reakcji serwisu.
W związku z powyższym zamawiający odrzucił ofertę wykonawcy, jako niespełniającą postanowień SWZ.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.