eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa laboratoryjnej instalacji do badania właściwości filtracyjnych membran płaskich typu "flat-sheet"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-04-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00040569 z dnia 2021-04-26

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa laboratoryjnej instalacji do badania właściwości filtracyjnych membran płaskich typu „flat-sheet”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Technologii Eksploatacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387139360

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. K. Pułaskiego, 6/10

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: (48) 364-42-41

1.5.8.) Numer faksu: (48) 364-47-60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@itee.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://itee.radom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Badania naukowe, prace rozwojowe, działalność wdrożeniowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa laboratoryjnej instalacji do badania właściwości filtracyjnych membran płaskich typu „flat-sheet”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1b08fcb-a66c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040569

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt Nr RPMA.01.01.00-14-8249/17 pt. „Utworzenie Ośrodka Inteligentnych Specjalizacji w Zakresie Innowacyjnych Technologii Przemysłowych oraz Bezpieczeństwa Technicznego i Środowiskowego”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego, Oś priorytetowa I „Wykorzystanie działalności badawczo-rozwojowej w gospodarce”, Działanie 1.1 „Działalność badawczo – rozwojowa jednostek naukowych”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.itee.radom.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami może się odbywać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2020.344): a) miniPortalu, dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl (informacje o postępowaniu, szyfrowanie oferty, przekierowanie do formularzy ePUAP); b) Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP), dostępnej pod adresem: https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia (formularze do komunikacji, składanie ofert); c) poczty elektronicznej (nie dotyczy składania ofert), na adresy wskazane w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwanej także „SWZ”); - z uwzględnieniem postanowień określonych w pkt VII.E, a także: d) Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl (ogłoszenie o zamówieniu, informacje o postępowaniu); e) strony internetowej Zamawiającego https://bip.itee.radom.pl (ogłoszenie o zamówieniu, dokumenty zamówienia, w tym SWZ i informacje dla Wykonawców); 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji; 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Ofertę oraz wszystkie załączniki, a także inne dokumenty i oświadczenia składa się w niniejszym postępowaniu, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy. Szczegółowe wymagania dotyczące komunikacji elektronicznej oraz sposobu przygotowania i składania ofert są zawarte w SWZ, w szczególności w punktach VII, VIII ppkt. A oraz XI ppkt. A i B.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZBE/07/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu i dostawa kompletnej, laboratoryjnej instalacji do badania właściwości filtracyjnych membran płaskich typu „flat-sheet”, zwanej dalej w treści niniejszego ogłoszenia „instalacją”, wyposażonej w termostat, urządzenie rejestrujące parametry procesu oraz pakiet membran startowych. Instalacja jest przeznaczona do mirkofiltracji, ultrafiltracji, nanofiltracji i odwróconej osmozy cieczy z wykorzystaniem prostokątnych membran płaskich o wymiarach ok. 140 x 190 mm. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także: a) dostawa instalacji do siedziby Zamawiającego, na koszt i ryzyko wykonawcy; b) montaż oraz uruchomienie instalacji w siedzibie Zamawiającego; c) wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do samodzielnej obsługi instalacji przez wyznaczony personel Zamawiającego. Szczegółowy opis techniczny i wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 42912100-3 - Maszyny i aparatura do filtrowania cieczy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: a) oferta spełnia wymagania określone w SWZ; b) oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie; c) wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego. 2) Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria: cena – 70%, termin dostawy – 30%; 3) Oferta przedstawiająca najniższą cenę otrzyma maksymalną liczbę punktów za cenę. Pozostałym ofertom, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów, zgodnie z następującym wzorem: C = (Najniższa oferowana cena brutto / Cena brutto w rozpatrywanej ofercie) x 70; 4) Oferty, w których zaproponowano termin wykonania zamówienia mniejszy bądź równy 80 dni otrzymają maksymalną liczbę punktów w kryterium „Termin dostawy”. Punktacja dla pozostałych ofert będzie obliczana zgodnie z następującym wzorem: Td = (140 - termin wykonania zamówienia w rozpatrywanej ofercie / 2). Oferty, w których zaproponowano termin wykonania dłuższy niż 140 dni będą odrzucane; 5) Wynik oceny oferty będzie stanowić suma punków uzyskanych przez tą ofertę w poszczególnych kryteriach oceny, zgodnie ze wzorem: W = C + Td; 6) Wykonawca, którego oferta uzyska największą sumę punktów (W), obliczonych zgodnie ze wzorem podanym w pkt. 5, podlegać będzie badaniu czy spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z pkt. V.4 SWZ; 7) Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej nie będzie możliwy, z uwagi na fakt, że dwie lub więcej ofert uzyskało taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną; 8) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty w sposób wskazany w pkt. 7, z uwagi na fakt, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę; 9) Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w niniejszym postępowaniu dotyczą zdolności technicznej lub zawodowej. Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 dostawę instalacji laboratoryjnej do badania membran płaskich odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wymieniony wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Specyfikacja techniczna oferowanej instalacji, sporządzona w języku polskim, zawierająca listę elementów składowych instalacji oraz listę i wartości parametrów technicznych tych elementów. Specyfikacja musi się odnosić do wszystkich wymagań zawartych w „Szczegółowym opisie technicznym i wymaganiach w zakresie przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ; 2) Koncepcja oferowanego rozwiązania technologicznego zawierająca propozycję rozmieszczenia i połączenia poszczególnych elementów instalacji; Wskazane jest także dołączenie do oferty fotografii, kart katalogowych lub innych informacji odnoszących się do oferowanej instalacji, jeżeli są dostępne. W odniesieniu do kart katalogowych oraz innych informacji, gdy nie istnieje ich polska wersja językowa, nie jest wymagane tłumaczenie na język polski pod warunkiem, że są one sporządzone w języku angielskim. Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Specyfikacja techniczna oferowanej instalacji; 2) Koncepcja oferowanego rozwiązania technologicznego.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę – sporządzony wg załącznika nr 2 do SWZ; 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli oferta, załączone dokumenty lub oświadczenia są podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia; 2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty; 3) Oferta winna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionychprzedstawicieli tych wykonawców; 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy; 5) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; 6) Wykonawców obowiązują postanowienia pkt. VII SWZ "Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego” – punkt B i C w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz punkt D w sprawie dokumentów wymaganych w przypadku składania oferty wspólnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku, gdy: 1) Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wymogów dotyczących realizacji Projektu w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) Z daty zawarcia umowy i treści oferty wybranego wykonawcy wynikać będzie, że termin wykonania zamówienia będzie przypadał w dniu wolnym od pracy. W takiej sytuacji Zmawiający przesunie termin wykonania zamówienia na najbliższy dzień roboczy następujący po tym dniu; 3) 3) Wykonanie umowy nie jest możliwe w wyniku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy (siła wyższa), w tym w przypadku braku możliwości realizacji umowy w pierwotnym terminie z powodu ograniczeń spowodowanych występowaniem wirusa SARS-CoV-2 i rozprzestrzenianiem się choroby COVID-19.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-05 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem platformy ePUAP, na adres elektronicznej skrzynki podawczej Zamawiającego: /itee-pib/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-05 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-03

2021-04-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.