eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szaflary › "Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymi placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Szaflary"



Ogłoszenie z dnia 2021-04-26

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00040552 z dnia 2021-04-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymi placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Szaflary”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szaflary

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892713

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zakopiańska 18

1.5.2.) Miejscowość: Szaflary

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-424

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szaflary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szaflary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szaflary.pl/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymi placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Szaflary”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cebb1a2-7519-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040552

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004599/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 „Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymi placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Szaflary

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane w ramach projektu: Projekt nr RPMP.09.02.01-12-0177/18 pn. „Placówki Wsparcia Dziennego w Gminie Szaflary” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGGZ.271.01.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 297222,22 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymi Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Szaflary – oddział Skrzypne.Skrzypne - Psycholog – 32 h/miesiąc tj. 320 h w 2021 roku i 160 h w 2022 roku.Liczba zajęć będzie uzależniona od potrzeb Uczestników/Uczestniczek projektu i może ulec zmianie, w tym zwiększeniu do 50%.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania wobec specjalisty, wymagane dokumenty, warunki zatrudnienia, przedstawia załącznik nr 7a do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

4.5.5.) Wartość części: 44444,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymiPlacówek Wsparcia Dziennego w Gminie Szaflary – oddział Skrzypne.Skrzypne - Pedagog – 40h/miesiąc tj. 400 h w 2021 roku i 200 h w 2022 roku.Liczba zajęć będzie uzależniona od potrzebUczestników/Uczestniczek projektu i może ulec zmianie, w tym zwiększeniu do50%.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania wobec specjalisty, wymaganedokumenty, warunki zatrudnienia, przedstawia załącznik nr 7b do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

4.5.5.) Wartość części: 38888,89 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymiPlacówek Wsparcia Dziennego w Gminie Szaflary – oddział Szaflary.Szaflary - Psycholog – 48h/miesiąc tj. 480 h w 2021 roku i 240 h w 2022 roku.Liczba zajęć będzie uzależniona od potrzebUczestników/Uczestniczek projektu i może ulec zmianie, w tym zwiększeniu do50%. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania wobec specjalisty, wymaganedokumenty, warunki zatrudnienia, przedstawia załącznik nr 7c do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

4.5.5.) Wartość części: 66666,67 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymiPlacówek Wsparcia Dziennego w Gminie Szaflary – oddział Szaflary.Szaflary - Pedagog – 60h/miesiąc tj. 600 h w 2021 roku i 300 h w 2022 roku.Liczba zajęć będzie uzależniona od potrzebUczestników/Uczestniczek projektu i może ulec zmianie, w tym zwiększeniu do50%.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania wobec specjalisty, wymaganedokumenty, warunki zatrudnienia, przedstawia załącznik nr 7d do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

4.5.5.) Wartość części: 58333,33 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymiPlacówek Wsparcia Dziennego w Gminie Szaflary – oddział Zaskale.Zaskale - Psycholog – 36h/miesiąc tj. 360 h w 2021 roku i 180 h w 2022 roku.Liczba zajęć będzie uzależniona od potrzebUczestników/Uczestniczek projektu i może ulec zmianie, w tym zwiększeniu do50%. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania wobec specjalisty, wymaganedokumenty, warunki zatrudnienia, przedstawia załącznik nr 7e do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie specjalistycznych usług opieki społecznej dla osób będących podopiecznymiPlacówek Wsparcia Dziennego w Gminie Szaflary – oddział Zaskale.Zaskale - Pedagog – 40h/miesiąc tj. 400 h w 2021 roku i 200 h w 2022 roku.Liczba zajęć będzie uzależniona od potrzebUczestników/Uczestniczek projektu i może ulec zmianie, w tym zwiększeniu do50%. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania wobec specjalisty, wymaganedokumenty, warunki zatrudnienia, przedstawia załącznik nr 7f do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

4.5.5.) Wartość części: 38888,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32640

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38400

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38400

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA TWÓJ IMPULS Marzena Bandyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7352623229

7.3.3) Ulica: Szaflarska 30

7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ

7.3.5) Kod pocztowy: 34-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38400,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16890

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39000

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16890

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NANNY EXPRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5213553139

7.3.3) Ulica: Al. Wincentego Witosa 31/105

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-710

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16890,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48960

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56880

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56880

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA TWÓJ IMPULS Marzena Bandyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7352623229

7.3.3) Ulica: Szaflarska 30

7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ

7.3.5) Kod pocztowy: 34-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56880,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25335

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58500

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25335

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NANNY EXPRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5213553139

7.3.3) Ulica: Al. Wincetego Witosa 31/105

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-710

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25335,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35100

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36720

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35100

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA TWÓJ IMPULS Marzena Bandyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7352623229

7.3.3) Ulica: Szaflarska 30

7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ

7.3.5) Kod pocztowy: 34-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35100,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16890

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39000

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16890

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NANNY EXPRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5213553139

7.3.3) Ulica: Al. Wincentego Witosa 31/105

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-710

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16890,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31
2021-04-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.