eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Obsługa portierni Zakładu Opiekuńczo Leczniczego SP ZOZ wraz z obsługą wewnętrznej centrali automatycznej sygnalizacji pożaru

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa portierni Zakładu Opiekuńczo Leczniczego SP ZOZ
wraz z obsługą wewnętrznej centrali automatycznej sygnalizacji pożaru

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD OPIEKUŃCZO-LECZNICZY SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639815948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Elizy Orzeszkowej 27

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 614262455

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zol@zolgniezno.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zolgniezno.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa portierni Zakładu Opiekuńczo Leczniczego SP ZOZ
wraz z obsługą wewnętrznej centrali automatycznej sygnalizacji pożaru

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fca1e15d-867b-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00040441

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014780/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Obsługa portierni Zakładu wraz z obsługą wewnętrznej centrali automat. sygnalizacji pożaru

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAT 372.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162855,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obsługa portierni przez 24h/dobę z jednoosobową obsadą na jednej zmianie przez wszystkie dni kalendarzowe w roku.
2. Ilość godzin wykonywania zamówienia w okresie jednego roku wynosi 8760.
3. Zakres obowiązków obejmuje w szczególności:
a) zabezpieczenie Zakładu Opiekuńczo Leczniczego przed kradzieżą, włamaniem, dewastacją
b) zamykanie bram wjazdowych na teren Zakładu w porze nocnej od godziny 22.30 do godziny 5.00.
c) otwieranie i zamykanie zapory wjazdowej
d) zamykanie po godzinie 1500 i otwieranie o godzinie 645 drzwi wejściowych do segmentu administracji
e) wykonawca otrzyma klucze do budynku części administracyjnej które będą przechowywane przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający ich kradzież, czy tez użycie ich przez osoby nieupoważnione
W przypadku zgubienia lub innej zawinionej utraty jakichkolwiek kluczy przez Wykonawcę jest on zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu, Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody Zamawiającego z tym związane, w tym zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty wymiany zamków na nowe albo dorobienia utraconych kluczy.
f) sprawdzanie zabezpieczenia drzwi i okien oraz wyłączanie oświetlenia w segmencie administracji
g) obsługa centrali sygnalizacji pożarowej „Siemens FC724”:
- sprawdzanie wiarygodności wywołanego alarmu
- wyłączanie fałszywego alarmu
- powiadamianie stanowiska monitorowania o fałszywych alarmach
h) powiadamianie Policji i Straży Pożarnej w przypadkach nagłych zdarzeń (pożar, włamanie itp.)
i) powiadamianie Dyrektora w przypadkach nagłych zdarzeń (pożar, włamanie itp.)
h) prowadzenie rejestru osób wchodzących na teren Zakładu po godzinie 1500
i) przestrzeganie przepisów b.h.p. i p-poż. oraz regulaminów obowiązujących w Zakładzie
j) prowadzenie księgi z przebiegu pracy na każdej zmianie.
k) informowanie na bieżąco Zamawiającego o przypadkach zagrożenia i dewastacji mienia oraz włamania i kradzieży na terenie Zakładu Opiekuńczo Leczniczego.
4. Zakaz wpuszczania pojazdów na teren Zakładu za wyjątkiem samochodów:
a) Dyrektora
b) Głównego Księgowego
c) posiadających zezwolenie Dyrektora na wjazd na teren Zakładu
d) pojazdów uprzywilejowanych
e) służbowych i wykonujących zaopatrzenie na rzecz Zakładu
f) pracowników II i III zmiany (godz. 1400 i 2200);
4
5. Wykonawca przeszkoli pracowników portierni w zakresie obsługi centrali automatycznej sygnalizacji pożarowej „Siemens FC724” oraz urządzenia do retransmisji sygnałów pożarowych.
Wykonawca najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie , że pracownicy zatrudnieni w jego firmie, wykonujący pracę w portierni Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego SP ZOZ ul. Elizy Orzeszkowej 27 62-200 Gniezno, posiadają ważne szkolenia BHP i P.POŻ, aktualną zdolność lekarską do pracy oraz zostali przeszkoleni w zakresie obsługi centrali automatycznej sygnalizacji pożaru Siemens FC724, urządzenia do retransmisji sygnałów pożarowych. wg załącznika nr 6
6. Portiernia stanowi pomieszczenie Zamawiającego odpowiednio wyposażone. W pomieszczeniu tym siedzibę będą mieli pracownicy Wykonawcy na czas wykonywania zadań.
7. Wykonawca zobowiązany jest utrzymać w należytym stanie sanitarno – higienicznym pomieszczenia Portierni we własnym zakresie przez okres trwania umowy.
8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wyrządzone szkody i zobowiązany jest do ich usunięcia.
9. W terminie 14 dni przed upływem obowiązywania umowy Wykonawca oraz Zamawiający dokonają komisyjnego przeglądu stanu pomieszczenia portierni oraz spisu z natury wyposażenia znajdującego się w tym pomieszczeniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98341120-2 - Usługi portierskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200312,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344793,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200312,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GrupaAlfa Sp. z o.o. Sp. K

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Alfa Guard Security Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922274375

7.3.3) Ulica: Rokocin 4d

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200312,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-31 do 2024-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.