eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebielino › ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI ZIELIN

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI ZIELIN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRZEBIELINO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979565

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 15

1.5.2.) Miejscowość: Trzebielino

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-235

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@trzebielino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.trzebielino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/trzebielino

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI ZIELIN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9f04a6e-81c9-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00040346

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002384/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI ZIELIN

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PNOŚ.271.38.2022.2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. W ramach inwestycji planuje się wykonanie rozbudowy istniejącego obiektu w celu wzrostu jego wydajności. Projekt zakłada budowę oraz przebudowę reaktorów SBR, modernizację istniejących urządzeń, wymianę sterowania wraz z monitoringiem, budowę nowej wiaty na osad, przebudowę infrastruktury towarzyszącej oraz zakup niezbędnego wyposażenia. Otrzymane dofinansowanie pobudzi aktywność inwestycyjną Gminy Trzebielino, umożliwi rozwój lokalnej przedsiębiorczości i stworzy nowe miejsca pracy. Wprowadzone zasady finansowania zaangażują w realizację inwestycji sektor finansowy. Inwestycja poprawi warunki życia obywateli i umożliwi zrównoważony rozwój całego regionu.
1.2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja inwestycji w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegającej na rozbudowie oczyszczalni ścieków w miejscowości Zielin zgodnie z opisem zawartym w Programie Funkcjonalno–Użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ
1.3. Zamawiający realizuje przedmiotową inwestycję na podstawie Wstępnej Promesy dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą nie wcześniej niż po otrzymaniu przez Zamawiającego Promesy z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dla zadania będącego przedmiotem zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz realizacja robót budowlanych związanych z rozbudową oczyszczalni ścieków w miejscowości Zielin na działce 80/8 obręb Zielin. W zakres zadań Wykonawcy wchodzi opracowanie dokumentacji projektowo - wykonawczej (projekt budowlany, projekty wykonawcze i techniczne) wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii, postanowień i decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia na budowę, a następnie kompletna realizacja przedsięwzięcia wraz z dostawami i montażem urządzeń, rozruchem technologicznym, zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym oraz SWZ.
Do zadań Wykonawcy należy także przeszkolenie pracowników, wykonanie dokumentacji powykonawczej, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (jeśli wymagane), decyzji pozwolenia wodno-prawnego na zrzut ścieków oczyszczonych, opracowanie instrukcji eksploatacji i bhp oraz wykonanie wszystkich innych prac koniecznych do użytkowania.
Zakres rozbudowy będzie obejmować m. in. następujące obiekty i elementy (oznaczenia skrótowe obiektów, ujęte również w PFU, podane zostały jedynie informacyjnie, celem uproszczenia opisów i usystematyzowania opisów poszczególnych obiektów):
a) Komora reaktora SBR3 – SBR3 (obiekt projektowany),
b) Wiata na osad/ przyczepę – WP (obiekt projektowany),
c) Pompownia główna sucha – PG (obiekt projektowany),
d) Silos wapna – SW(obiekt projektowany),
e) Zbiornik retencyjny pompowni – ZRP (adaptacja, przebudowa i rozbudowa komory istn. pompowni głównej),
f) Budynek socjalno-techniczny – BST (obiekt do przebudowy i rozbudowy),
g) Komory reaktora SBR 1 i 2 – SBR1, SBR2 (obiekty do przebudowy i rozbudowy),
h) Komora retencyjna – KR1 (obiekt do przebudowy i rozbudowy),
i) Komora retencyjna – KR2 (obiekt do przebudowy i rozbudowy),
j) Komora spustowa ścieków oczyszczonych – KSO1 (obiekt do przebudowy i rozbudowy),
k) Komora ścieków oczyszczonych – KSO2 (obiekt do przebudowy i rozbudowy),
l) Komora tlenowej stabilizacji osadu – KTSO (obiekt do przebudowy i rozbudowy),
m) Budynek odwadniania i granulacji osadu – BOG (obiekt do przebudowy i rozbudowy),
n) Komora przepływomierza – KP (obiekt do przebudowy i rozbudowy),
o) Silos wapna – iSW (obiekt do likwidacji),
p) Wiata magazynowa – WM (obiekt do dalszego wykorzystania),
q) Stacja zlewna z płytą ociekową – STZ (obiekt do dalszego wykorzystania),
r) Zbiornik ścieków dowożonych – ZSD (obiekt do dalszego wykorzystania),
s) sieci i instalacje (przebudowa istniejących i wykonanie nowych),
t) drogi i place (przebudowa istniejących i wykonanie nowych),
u) zagospodarowanie terenu i ogrodzenie (w tym ekranowe o wys. min. 4m),
v) elementy, urządzenia i wyposażenie towarzyszące,
w) dokumentacja projektowo - wykonawcza (w tym m.in. niezbędne decyzje, opinie, uzgodnienia, mapy),
x) rozruch, przełączenia obiektów, dokumentacja powykonawcza,
y) pozwolenie wodno-prawne na zrzut ścieków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
Dokumentacja projektowo - wykonawcza powinna być opracowana z zachowaniem należytej staranności oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa i normami. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie na podstawie udzielonego mu przez Zamawiającego pełnomocnictwa do uzyskania wszystkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji i zezwoleń związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, o ile będą konieczne. Dokumentacja projektowa będzie przekazywana Zamawiającemu do zatwierdzenia w następujących etapach:
Etap I – Koncepcja;
Etap II – Projekt architektoniczno-budowlany i projekt zagospodarowania terenu, w celu złożenia wniosku o pozwolenie na budowę;
Etap III – Projekty techniczne;
Etap IV – Projekty Wykonawcze we wszystkich branżach;
Etap V - Dokumentacja powykonawcza odbiorowa.
W formularzu oferty wartość prac projektowych nie może być większa niż 5 %
Roboty budowlane powinny zostać zorganizowane w taki sposób aby zapewnić nieprzerwanie procesu oczyszczania ścieków i gospodarki osadowej w zakresie oczyszczalni ścieków. Wykonawca po podpisaniu umowy przedłoży Zamawiającemu harmonogram rzeczowo – finansowy ukazujący główne etapy zamówienia oraz ich wartości sporządzony wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ
1.4. Wszystkie urządzenia, materiały oraz pozostałe elementy, przed dostawą i wbudowaniem przez Wykonawcę winny uzyskać akceptację Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz Inwestora na podstawie złożonych stosownych wniosków materiałowych, pozwalających określić zgodność z SWZ, PFU, normami, atestami itp.
1.5. Zamawiający nie wyraża zgody aby zaproponowane urządzenia lub materiały były prototypami. Zamawiający wymaga aby zaproponowane urządzenia lub materiały były fabrycznie nowe.
1.6. W przypadku gdy w SWZ, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w opisie przedmiotu zamówienia parametrów czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów.
1.7. W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach do SWZ odniesień do norm, europejskich ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp ustawy użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne".
1.8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
1.9. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu harmonogram rzeczowo – finansowy ukazujący główne etapy zamówienia oraz ich wartości.
1.10. Przed przystąpieniem do robót/dostaw w terenie zabudowanym Wykonawca zawiadomi właścicieli posesji, budynków, w tym również przyległych (jeżeli dotyczy). Przed przystąpieniem do robót/dostaw Wykonawca zawiadomi również zainteresowane instytucje i właścicieli uzbrojenia podziemnego o rozpoczęciu budowy (jeżeli dotyczy). W przypadku prowadzenia robót ziemnych w bardzo bliskim sąsiedztwie budynków należy zachować szczególną ostrożność i bezwzględnie przestrzegać przepisów prawa budowlanego.
1.11. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, na warunkach wskazanych w umowie oraz SWZ.
1.12. Wszystkie zastosowane elementy mają być fabrycznie nowe, dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa.
1.13. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia.
1.14. Przed rozpoczęciem realizacji inwestycji, wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia tablicy informacyjnej zgodnej z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r. (poz. 953) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. Zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9083665,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9083665,52 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.