Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy i gminnych jednostek organizacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeg Dolny
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Brzegu Dolnym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934934
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 29
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71/3195117
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brzegdolny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 4
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386510058
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pogalewo Wielkie 12H
1.5.2.) Miejscowość: Pogalewo Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolapogolewo@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sppogalewo.szkolnastrona.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386507949
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 10
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp5brzegdolny@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsp3.brzegdolny.pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381061549
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wilcza 4
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zsp1.brzegdolny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp1brzegdolny.szkolnastrona.pl/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383834501
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. A. Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1@brzegdolny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp1brzegdolny.szkolnastrona.pl/
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe NR 1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021398785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięstwa 1
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole1@brzegdolny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ps1brzegdolny.szkolnastrona.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe NR 3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021398779
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przedszkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: balbinka@brzegdolny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.balbinka.brzegdolny.pl/
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnobrzeski Ośrodek Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000634584
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 29
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dok@brzegdolny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dok.brzegdolny.pl
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 005943841
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 18
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@brzegdolny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www. gops.brzegdolny.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385703565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wilcza 8
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mosir@brzegdolny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.brzegdolny.pl
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021790508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 27A
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sds@brzegdolny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.brzegdolny.pl/
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Liceum Ogólnokształcące im. Ossolińskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000239095
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wilcza 10
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lo@brzegdolny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzs.brzegdolny.pl/
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miejski w Brzegu Dolnym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000528681
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 29
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brzegdolny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy i gminnych jednostek organizacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1d1ba91-7aa6-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00040023
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029925/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy i gminnych jednostek organizacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030320/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Prawne: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
Faktyczne: Dotychczasowy dostawca energii elektrycznej, z którym Zamawiający miał podpisaną umowę do dnia 31.05.2022 r., zaprzestał sprzedaży energii, w wyniku czego od dnia 01.01.2022 r. Zamawiający objęty został sprzedażą rezerwową. Wejście w życie taryf sprzedawcy rezerwowego wiąże się z kilkukrotnym zwiększeniem kosztów. Ponieważ wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia, z przyczyn ekonomicznych uzasadnione jest udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki. Zamawiający przeprowadza postępowanie z wolnej ręki w celu zagwarantowania czasu niezbędnego do przeprowadzenia kolejnego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 764540,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, dla punktów poboru energii elektrycznej znajdujących się w gminie Brzeg Dolny. Umowa zostanie zawarta na ok. 5 miesięcy, przy czym faktyczna sprzedaż realizowana będzie przez okres ok. 4 miesięcy, co uzależnione jest od procedury zmiany sprzedawcy. Szacowane zapotrzebowanie na energię elektryczną dla obiektów Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy wynosi ok. 860 000 kWh.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 800058 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 800058 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 800058 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tauron Sprzedaż Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6762337735
7.3.3) Ulica: Łagiewnicka 60
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-417
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 800058 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Zakup energii elektrycznej.
- Dostawa energii elektrycznej dla Archiwum Państwowego w Katowicach oraz Oddziałów Zamiejscowych w 2025 roku - (przetarg nr 1)
- Kompleksowa dostawa i przesył/dystrybucja energii cieplnej do budynków zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
- Dostawa Energii Elektrycznej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Łasku Sp. z o.o.
- 2024 Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na dostawę i przesył energii cieplnej dla obiektu Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Włochy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.