eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Nadzór inwestorski na potrzeby przebudowy budynku Urzędu Skarbowego w Pucku wraz z infrastrukturą towarzyszącą, zlokalizowanego w Pucku przy ul. Kmdr. E. Szystowskiego 18



Ogłoszenie z dnia 2021-04-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00039997 z dnia 2021-04-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski na potrzeby przebudowy budynku Urzędu Skarbowego w Pucku wraz z infrastrukturą towarzyszącą, zlokalizowanego w Pucku przy ul. Kmdr. E. Szystowskiego 18

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021197

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 75/76

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-831

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 300 23 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 58 301 24 44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.gdansk@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pomorskie.kas.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski na potrzeby przebudowy budynku Urzędu Skarbowego w Pucku wraz z infrastrukturą towarzyszącą, zlokalizowanego w Pucku przy ul. Kmdr. E. Szystowskiego 18

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edeca9c0-6f57-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039997

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014403/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Nadzór inwestorski na potrzeby przebudowy budynku Urzędu Skarbowego w Pucku wraz z infrastrukturą towarzysząca, zlokalizowanego w Pucku przy ul. Kmdr. E Szystowskiego 18

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007304/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2201-ILN-2.260.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 277299,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, teletechnicznej. elektrycznej i drogowej nad robotami budowlanymi na zadaniu inwestycyjnym p.n. „Rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Skarbowego w Pucku wraz z infrastrukturą towarzyszącą, zlokalizowanego w Pucku przy ul. Kmdr. E.Szystkowskiego 18” realizowanym na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wykonanej przez firmę Pniewski Architekci Sp. z o.o., ul. Świętojańska 79/3, 81-389 Gdynia.Wykonawca zobowiązany jest pełnić nadzór inwestorski zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i pozwoleniami na budowę oraz kompletem dokumentacji technicznej. Realizacja zadania inwestycyjnego będzie realizowana etapami zgodnie z harmonogramem ustalonym pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych wyłonionym w drodze przetargu, w oparciu o harmonogram szczegółowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SWZ i Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237390

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333113,52

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237390

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Inwestycji " INWEST-WYBRZEŻE" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862058632

7.3.3) Ulica: Hieronima Derdowskiego 7

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-369

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237390,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15
2021-04-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.