Ogłoszenie z dnia 2021-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00020532/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-19
- 2021/BZP 00020532/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-19 (po zmianach)
- 2021/BZP 00023840/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-26
- 2021/BZP 00033267/01 - Wynik z dnia 2021-04-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00039984 z dnia 2021-04-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów drukowanych na potrzeby projektu „Going Global – Dolnośląska Dyplomacja Gospodarcza”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląśkiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934644
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-411
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@dolnyslask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów drukowanych na potrzeby projektu „Going Global – Dolnośląska Dyplomacja Gospodarcza”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c42fdb06-8894-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039984
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Going Global – Dolnośląska Dyplomacja Gospodarcza/ RPO WD 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020532/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DU-Z-IV.272.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 79745,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów drukowanych na potrzeby projektu „Going Global – Dolnośląska Dyplomacja Gospodarcza w podziale na 2 zadania:Zadanie nr 1 - Opracowanie i wykonanie drukowanych materiałów informacyjnych w ramach projektu „Going Global – Dolnośląska Dyplomacja Gospodarcza”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w projekcie umowy, stanowiących załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 42045,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów drukowanych na potrzeby projektu „Going Global – Dolnośląska Dyplomacja Gospodarcza w podziale na 2 zadania:Zadanie nr 2 - Opracowanie i wykonanie drukowanych albumów zdjęciowych prezentujących Dolnośląską gospodarkę, design i zdrową żywność w ramach projektu „Going Global – Dolnośląska Dyplomacja Gospodarcza”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
4.5.5.) Wartość części: 37700,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 ze zm.), postępowanie zostało unieważnione w zadaniu nr 1, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113891,85
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113891,85
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 ze zm.), postępowanie zostało unieważnione w zadaniu nr 2, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172581,3
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172581,3
2021-04-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatki schodowej w budynku wielorodzinnym
- Dostawa dwóch pojazdów samochodowych typu pickup z napędem 4x4 na potrzeby Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu
- Druk papieru firmowego, papieru z hologramem, wizytówek, kopert, dyplomów, zaproszeń, materiałów i broszur informacyjnych, wielkoformatowych kolorowych wydruków oraz wykonanie identyfikatorów.........
- Dostawa systemu do manualnego tworzenia mikromacierzy próbek tkanek w bloku parafinowym
- Dodruk publikacji z serii Biblioteka Narodowa Wisława Szymborska "Wybór poezji" dla Wydawnictwa Ossolineum
- Wykonanie likwidacji spękań nawierzchni bitumicznych na drogach miejskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dodruk publikacji z serii Biblioteka Narodowa Wisława Szymborska "Wybór poezji" dla Wydawnictwa Ossolineum
- Dostawa artykułów i gadżetów reklamowych wykorzystywanych do promocji Powiatu Poznańskiego, z podziałem na 5 części.
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
- Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- Dostawa materiałów i gadżetów promocyjnych w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz (...)
- Zakup gadżetów reklamowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.