eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawa fantomów, trenażerów i aparatury medycznej dla Wydziału Ochrony Zdrowia PWSZ w Tarnowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fantomów, trenażerów i aparatury medycznej dla Wydziału Ochrony Zdrowia PWSZ w Tarnowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 63 16 500

1.5.8.) Numer faksu: 14 63 16 600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@pwsztar.edu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pwsztar.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pwsztar.edu.pl/tryb-podstawowy-dostawa-fantomow-trenazerow-i-aparatury-medycznej-dla-wydzialu-ochrony-zdrowia-pwsz-w-tarnowie-02-12-2021-r/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fantomów, trenażerów i aparatury medycznej dla Wydziału Ochrony Zdrowia PWSZ w Tarnowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dd0fbc0-5387-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039960

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00117758/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa fantomów, trenażerów i aparatury medycznej dla Wydziału Ochrony Zdrowia PWSZ w Tarnowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego „Symulacja medyczna w PWSZ w Tarnowie – program rozwojowy uczelni, realizowany przy ścisłej współpracy z wiodącym podmiotem leczniczym, ukierunkowany na podniesienie jakości kształcenia na kierunku pielęgniarstwo” realizowany ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297442/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: L.Dz./K-dzpz/382-10/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 76404,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozdział 3 SWZ:
3.1. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego „Symulacja medyczna w PWSZ w Tarnowie – program rozwojowy uczelni, realizowany przy ścisłej współpracy z wiodącym podmiotem leczniczym, ukierunkowany na podniesienie jakości kształcenia na kierunku pielęgniarstwo” realizowany ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Osi priorytetowej V Wsparcie dla obszaru zdrowia Działania nr 5.3 Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych, umowa o dofinansowanie projektu nr POWR.05.03.00-00-0090/17-00 z dnia 14.12.2017 r.
3.2. Przedmiot zamówienia w części 1 obejmuje:
Część 1 – Fantomy i trenażery dla Katedry Pielęgniarstwa:
1) Fantom niemowlęcia do podstawowych zabiegów pielęgnacyjnych – 1 szt.
2) Trenażer do nauki zakładania dostępu naczyniowego u noworodka (model główki) – 1 szt.
3) Trenażer dostępu donaczyniowego (trenażer do i.v. w postaci ramienia dziecka) – 1 szt.
4) Trenażer dostępu donaczyniowego (trenażer do wkłuć dożylnych w postaci dłoni osoby dorosłej) – 1 szt.
5) Trenażer do nauki zabezpieczania dróg oddechowych u dorosłego– 1 szt.
6) Trenażer do nauki zabezpieczania dróg oddechowych u niemowlęcia– 1 szt.
7) Trenażer do nauki zabezpieczania dróg oddechowych u dziecka– 1 szt.
8) Trenażer w postaci torsu z zaawansowanym ramieniem (umożliwiające założenie portu naczyniowego -1szt.
9) Trenażer dializy otrzewnowej– 1 szt.
10) Trenażer do wykonywania lewatywy– 1 szt.
11) Trenażer do podciśnieniowego leczenia ran– 1 szt.
12) Zestaw do pozoracji ran– 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A.
Przedmiot zamówienia według kodów CPV:
38970000-5 – Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne.
39162100-6 – Pomoce dydaktyczne
3.4 Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach i standardach jakościowych, jak wskazane w Załączniku 1A. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych parametrów technicznych będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Wykonawca dołącza do oferty potwierdzenie posiadanych parametrów zgodnie z formularzem OPZ.
3.5 Zamawiający wymaga zaoferowania produktów oryginalnych, fabrycznie nowych, wysokiej jakości, sprawnych technicznie, wolnych od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych, posiadających dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, nie obciążonych jakimikolwiek ciężarami lub prawami na rzecz osób trzecich.
3.6 Przedmiot zamówienia musi być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, w sposób zabezpieczający przed przypadkowym uszkodzeniem.
3.7 Przedmiot zamówienia obejmuje również:
Część 1:
a) dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca użytkowania, rozpakowanie, montaż, sprawdzenie poprawności działania, przekazanie do użytku oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego obecnych przy odbiorze z zakresu prawidłowego użytkowania, przeglądów i konserwacji przedmiotu zamówienia - zgodnie z wytycznymi w instrukcji producenta.
3.8 Gwarancja na przedmiot zamówienia:
Część 1: minimum 12 miesięcy.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert dla poszczególnych części wg rozdz. 20 SWZ.
3.9 Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta ma na celu określenie klasy funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
3.10 Rozwiązania równoważne:
1) W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
2) Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest udowodnić w ofercie, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca załącza do oferty sposób wykazania rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami potwierdzających, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1A.
3) W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z udowodnieniem, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1A spoczywają na Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38970000-5 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 61557,51 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozdział 3 SWZ:
3.1. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego „Symulacja medyczna w PWSZ w Tarnowie – program rozwojowy uczelni, realizowany przy ścisłej współpracy z wiodącym podmiotem leczniczym, ukierunkowany na
podniesienie jakości kształcenia na kierunku pielęgniarstwo” realizowany ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Osi priorytetowej V Wsparcie dla obszaru zdrowia Działania nr 5.3 Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych, umowa o dofinansowanie projektu nr POWR.05.03.00-00-0090/17-00 z dnia 14.12.2017 r.
3.2. Przedmiot zamówienia w części 2 obejmuje:
Część 2 – Dostawa pomp infuzyjnych dla Katedry Pielęgniarstwa:
1) Pompa infuzyjna strzykawkowa– 1 szt.
2) Pompa infuzyjna objętościowa– 1 szt.
3) Pompa do żywienia jelitowego (obrotowa) – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1B.
Przedmiot zamówienia według kodów CPV:
33194110-0 Pompy infuzyjne
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
3.4 Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach i standardach jakościowych, jak wskazane w Załączniku 1B. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych parametrów technicznych będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Wykonawca dołącza do oferty potwierdzenie posiadanych parametrów zgodnie z formularzem OPZ.
3.5 Zamawiający wymaga zaoferowania produktów oryginalnych, fabrycznie nowych, wysokiej jakości, sprawnych technicznie, wolnych od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych, posiadających dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, nie obciążonych jakimikolwiek ciężarami lub prawami na rzecz osób trzecich.
3.6 Przedmiot zamówienia musi być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, w sposób zabezpieczający przed przypadkowym uszkodzeniem.
3.7 Przedmiot zamówienia obejmuje również:
Część 2:
a) dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca użytkowania, rozpakowanie, montaż, sprawdzenie poprawności działania, przekazanie do użytku oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego obecnych przy odbiorze z zakresu prawidłowego użytkowania, przeglądów i konserwacji przedmiotu zamówienia - zgodnie z wytycznymi w instrukcji producenta.
3.8 Gwarancja na przedmiot zamówienia:
Część 2: minimum 12 miesięcy.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert dla poszczególnych części wg rozdz. 20 SWZ.
3.9 Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta ma na celu określenie klasy funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
3.10 Rozwiązania równoważne:
1) W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
2) Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest udowodnić w ofercie, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca załącza do oferty sposób wykazania rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami potwierdzających, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik 1B.
3) W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z udowodnieniem, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1B spoczywają na Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33194110-0 - Pompy infuzyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 11044,44 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozdział 3 SWZ:
3.1. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego „Symulacja medyczna w PWSZ w Tarnowie – program rozwojowy uczelni, realizowany przy ścisłej współpracy z wiodącym podmiotem leczniczym, ukierunkowany na podniesienie jakości kształcenia na kierunku pielęgniarstwo” realizowany ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Osi priorytetowej V Wsparcie dla obszaru zdrowia Działania nr 5.3 Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych, umowa o dofinansowanie projektu nr POWR.05.03.00-00-0090/17-00 z dnia 14.12.2017 r.
3.2. Przedmiot zamówienia w części 3 obejmuje:
Część 3 – Dostawa respiratora dla Katedry Pielęgniarstwa:
1) BIPAP (Respirator do wentylacji nieinwazyjnej) – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1C.
Przedmiot zamówienia według kodów CPV:
44611200-8 Respiratory
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
3.4 Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach i standardach jakościowych, jak wskazane w Załączniku 1C. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych parametrów technicznych będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Wykonawca dołącza do oferty potwierdzenie posiadanych parametrów zgodnie z formularzem OPZ.
3.5 Zamawiający wymaga zaoferowania produktów oryginalnych, fabrycznie nowych, wysokiej jakości, sprawnych technicznie, wolnych od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych, posiadających dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, nie obciążonych jakimikolwiek ciężarami lub prawami na rzecz osób trzecich.
3.6 Przedmiot zamówienia musi być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, w sposób zabezpieczający przed przypadkowym uszkodzeniem.
3.7 Przedmiot zamówienia obejmuje również:
Część 3:
a) dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca użytkowania, rozpakowanie, montaż, sprawdzenie poprawności działania, przekazanie do użytku oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego obecnych przy odbiorze z zakresu prawidłowego użytkowania, przeglądów i konserwacji przedmiotu zamówienia - zgodnie z wytycznymi w instrukcji producenta.
3.8 Gwarancja na przedmiot zamówienia:
Część 3: minimum 12 miesięcy.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert dla poszczególnych części wg rozdz. 20 SWZ.
3.9 Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta ma na celu określenie klasy funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
3.10 Rozwiązania równoważne:
1) W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
2) Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest udowodnić w ofercie, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca załącza do oferty sposób wykazania rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami potwierdzających, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załączniku nr 1C.
3) W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z udowodnieniem, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1C spoczywają na Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44611200-8 - Respiratory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 3803,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w części 1 - Fantomy i trenażery dla Katedry Pielęgniarstwa nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w części 2 - Dostawa pomp infuzyjnych dla Katedry Pielęgniarstwa, nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3942,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3942,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3942,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MedProf Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384757790

7.3.3) Ulica: Domaniewska 17/19 lok. 133

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-672

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3942,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.