eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szemud › Ochrona ubezpieczeniowa mienia i odpowiedzialności Gminy Szemud i jednostek organizacyjnych oraz OSP



Ogłoszenie z dnia 2022-01-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona ubezpieczeniowa mienia i odpowiedzialności Gminy Szemud i jednostek
organizacyjnych oraz OSP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szemud

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675422

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kartuska 13

1.5.2.) Miejscowość: Szemud

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-217

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szemud.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szemud.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szemud.pl/rejestr-rok-2021.html?

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona ubezpieczeniowa mienia i odpowiedzialności Gminy Szemud i jednostek
organizacyjnych oraz OSP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a48da89-56a4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039759

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000106/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Ochrona ubezpieczeniowa mienia i odpowiedzialności Gminy Szemud i jednostek organizacyjnych oraz OSP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301645/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/25/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 345000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. zamówienia:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Szemud i jednostek organizacyjnych w
zakresie:
- ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,
- ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
- ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego
mienia,
ZAŁOŻENIA DO WSZYSTKICH RODZAJÓW UBEZPIECZEŃ:
1. Zakres opisany w OPZ jest zakresem minimalnym. Jeżeli w ogólnych warunkach ubezpieczeń
znajdują się dodatkowe uregulowania, z których wynika, że zakres ubezpieczeń jest szerszy od
proponowanego poniżej to automatycznie zostają włączone do ochrony ubezpieczeniowej
Zamawiającego.
2. Zapisy w ogólnych warunkach ubezpieczenia, z których wynika, iż zakres ubezpieczenia jest
węższy niż zakres opisany w SWZ, nie mają zastosowania. W kwestiach nieuregulowanych w
SWZ zastosowanie mają ogólne warunki ubezpieczenia.
3. W poszczególnych ryzykach ubezpieczeniowych opisanych w OPZ całe mienie wymienione
do ubezpieczenia w danym ryzyku jest objęte ochroną w zakresie wynikającym z SWZ bez
możliwości stosowania wyłączeń bądź ograniczeń ochrony.
4. W przypadku doubezpieczania, uzupełniania lub podwyższania sumy ubezpieczenia w
okresie ubezpieczenia, zastosowanie będą miały warunki umowy oraz składki/stawki
obowiązujące w umowie o udzielenie zamówienia publicznego.
5. W przypadku wystawiania polis krótkoterminowych składka będzie wyliczana pro rata
temporis za każdy dzień rzeczywiście udzielanej ochrony.
6. W doprowadzeniu do zawarcia umów ubezpieczenia, czynnościach przygotowawczych do
zawarcia umów ubezpieczenia oraz zawieraniu i obsłudze ubezpieczeń ZAMAWIAJĄCEGO na
podstawie posiadanego pełnomocnictwa pośredniczy Bak Broker Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp
z o. o. z siedzibą w Sopocie ul. Gen. Wł. Sikorskiego 4/1. Wykonawca wynagradza prowizyjnie
Brokera według stawek zwyczajowo przyjętych dla firm brokerskich przez cały okres
obowiązywania umowy wynikający z SWZ.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielał pełnomocnikowi Zamawiającego – Bak
Broker Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp. z o. o. informacji na temat bieżącej likwidacji szkód
Zamawiającego.
8. Zamawiający i jednostki organizacyjne Zamawiającego nie będą zobowiązani do pokrywania
strat Wykonawcy poprzez wnoszenie dodatkowej składki (dotyczy Towarzystwa Ubezpieczeń
Wzajemnych).
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: OPZ oraz Załącznik nr 6 Umowa –
Projekt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 187500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego w zakresie:
- Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
- Ubezpieczenia autocasco,
- Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
- Ubezpieczenia Assistance.
ZAŁOŻENIA DO WSZYSTKICH RODZAJÓW UBEZPIECZEŃ:
1. Zakres opisany w OPZ jest zakresem minimalnym. Jeżeli w ogólnych warunkach ubezpieczeń
znajdują się dodatkowe uregulowania, z których wynika, że zakres ubezpieczeń jest szerszy od
proponowanego poniżej to automatycznie zostają włączone do ochrony ubezpieczeniowej
Zamawiającego.
2. Zapisy w ogólnych warunkach ubezpieczenia, z których wynika, iż zakres ubezpieczenia jest
węższy niż zakres opisany w SWZ, nie mają zastosowania. W kwestiach nieuregulowanych w
SWZ zastosowanie mają ogólne warunki ubezpieczenia.
3. W poszczególnych ryzykach ubezpieczeniowych opisanych w OPZ całe mienie wymienione
do ubezpieczenia w danym ryzyku jest objęte ochroną w zakresie wynikającym z SWZ bez
możliwości stosowania wyłączeń bądź ograniczeń ochrony.
4. W przypadku doubezpieczania, uzupełniania lub podwyższania sumy ubezpieczenia w
okresie ubezpieczenia, zastosowanie będą miały warunki umowy oraz składki/stawki
obowiązujące w umowie o udzielenie zamówienia publicznego.
5. W przypadku wystawiania polis krótkoterminowych składka będzie wyliczana pro rata
temporis za każdy dzień rzeczywiście udzielanej ochrony.
6. W doprowadzeniu do zawarcia umów ubezpieczenia, czynnościach przygotowawczych do
zawarcia umów ubezpieczenia oraz zawieraniu i obsłudze ubezpieczeń ZAMAWIAJĄCEGO na
podstawie posiadanego pełnomocnictwa pośredniczy Bak Broker Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp
z o. o. z siedzibą w Sopocie ul. Gen. Wł. Sikorskiego 4/1. Wykonawca wynagradza prowizyjnie
Brokera według stawek zwyczajowo przyjętych dla firm brokerskich przez cały okres
obowiązywania umowy wynikający z SWZ.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielał pełnomocnikowi Zamawiającego – Bak
Broker Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp. z o. o. informacji na temat bieżącej likwidacji szkód
Zamawiającego.
8. Zamawiający i jednostki organizacyjne Zamawiającego nie będą zobowiązani do pokrywania
strat Wykonawcy poprzez wnoszenie dodatkowej składki (dotyczy Towarzystwa Ubezpieczeń
Wzajemnych).
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: OPZ oraz Załącznik nr 6 Umowa –
Projekt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 135000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczej Straży Pożarnej
ZAŁOŻENIA DO WSZYSTKICH RODZAJÓW UBEZPIECZEŃ:
1. Zakres opisany w OPZ jest zakresem minimalnym. Jeżeli w ogólnych warunkach ubezpieczeń
znajdują się dodatkowe uregulowania, z których wynika, że zakres ubezpieczeń jest szerszy od
proponowanego poniżej to automatycznie zostają włączone do ochrony ubezpieczeniowej
Zamawiającego.
2. Zapisy w ogólnych warunkach ubezpieczenia, z których wynika, iż zakres ubezpieczenia jest
węższy niż zakres opisany w SWZ, nie mają zastosowania. W kwestiach nieuregulowanych w
SWZ zastosowanie mają ogólne warunki ubezpieczenia.
3. W poszczególnych ryzykach ubezpieczeniowych opisanych w OPZ całe mienie wymienione
do ubezpieczenia w danym ryzyku jest objęte ochroną w zakresie wynikającym z SWZ bez
możliwości stosowania wyłączeń bądź ograniczeń ochrony.
4. W przypadku doubezpieczania, uzupełniania lub podwyższania sumy ubezpieczenia w
okresie ubezpieczenia, zastosowanie będą miały warunki umowy oraz składki/stawki
obowiązujące w umowie o udzielenie zamówienia publicznego.
5. W przypadku wystawiania polis krótkoterminowych składka będzie wyliczana pro rata
temporis za każdy dzień rzeczywiście udzielanej ochrony.
6. W doprowadzeniu do zawarcia umów ubezpieczenia, czynnościach przygotowawczych do
zawarcia umów ubezpieczenia oraz zawieraniu i obsłudze ubezpieczeń ZAMAWIAJĄCEGO na
podstawie posiadanego pełnomocnictwa pośredniczy Bak Broker Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp
z o. o. z siedzibą w Sopocie ul. Gen. Wł. Sikorskiego 4/1. Wykonawca wynagradza prowizyjnie
Brokera według stawek zwyczajowo przyjętych dla firm brokerskich przez cały okres
obowiązywania umowy wynikający z SWZ.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielał pełnomocnikowi Zamawiającego – Bak
Broker Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp. z o. o. informacji na temat bieżącej likwidacji szkód
Zamawiającego.
8. Zamawiający i jednostki organizacyjne Zamawiającego nie będą zobowiązani do pokrywania
strat Wykonawcy poprzez wnoszenie dodatkowej składki (dotyczy Towarzystwa Ubezpieczeń
Wzajemnych).
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: OPZ oraz Załącznik nr 6 Umowa –
Projekt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

4.5.5.) Wartość części: 22500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177990,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177990,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW Pomorskie Biuro Regionalne Oddział w Wejherowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261033426

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177990,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93522,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93522,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93522,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW Pomorskie Biuro Regionalne Uddział w Wejherowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261033426

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93522,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2024-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8010,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21918,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8010,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW, Pomorskie Biuro Regionalne, Oddział w Wejherowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261033426

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8010,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.