eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień › Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kamień



Ogłoszenie z dnia 2023-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kamień

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAMIEŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198066

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Diamentowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Kamień

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-113

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kamien.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kamien.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8409bc50-6cbe-11ed-abdb-a69c1593877c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kamień

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8409bc50-6cbe-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00039649

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000515/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kamień

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.5 Promocja niskoemisyjności Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00460567/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.X.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia w ramach zadania pn.: „Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kamień”.
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) etap I – prace projektowe:
- wykonanie wszelkich robót przygotowawczych oraz opracowanie dokumentacji wykonawczej i powykonawczej zgodnie z warunkami PGE Dystrybucja Rejon
Energetyczny Chełm zawartymi w piśmie Nr 6819/5661/RE03/ RM/WR/2022
z dnia 31.05.2022 r.
- opracowanie i uzgodnienie dokumentacji projektowej w zakresie czasowej organizacji ruchu na poszczególnych drogach (jeśli dotyczy),
2) etap II prace budowlano montażowe:
- demontaż 520 szt. istniejących opraw oświetleniowych wraz z osprzętem sieciowym,
- wymiana przewodów wewnątrz-słupowych oraz izolowanych złącz bezpiecznikowych,
- montaż 520 szt. opraw oświetleniowych typu LED na istniejących wysięgnikach i słupach,
- montaż zabezpieczeń dla wszystkich opraw,
- renowacja skorodowanych wysięgników poprzez oczyszczenie i dwukrotne malowanie,
- wykonanie niezbędnych pomiarów instalacji elektroenergetycznej oraz pomiarów natężenia oświetlenia,
- uruchomienie zmodernizowanej instalacji oświetlenia ulicznego,
Wykonawca ponosi wszelkie koszty niezbędnych opinii i uzgodnień oraz opłat w PGE Dystrybucja Rejon Energetyczny Chełm.
Łączna liczba punktów oświetleniowych (słupów) objętych zadaniem wynosi 520 sztuk, modernizacji podlegać będzie 520 opraw oświetleniowych, w tym oprawy LED o mocy 54W - 347 szt, o mocy 50W – 173 szt.
Prace modernizacji oświetlenia ulicznego winne być wykonane zgodnie z warunkami PGE Dystrybucja RE Chełm:
- prace modernizacji oświetlenia na liniach niskiego napięcia muszą być wykonywane wyłącznie w obowiązującej w PGED technologii prac pod napięciem (PPN) tylko przez osoby posiadające wymagane przepisami prawa uprawnienia kwalifikacyjne,
- zdemontowane materiały będące własnością PGE należy przekazać do siedziby Wydziału Utrzymania Urządzeń Rejon Energetyczny Chełm,
- Wykonawca na zamontowanych urządzeniach – lampach winien umieścić naklejki informujące o projekcie i źródle jego dofinansowania, o treści uzgodnionej z Zamawiającym,
- wszelkie obowiązki Zamawiającego zawarte w piśmie Nr 6819/5661/RE03/ RM/WR/2022 z dnia 31.05.2022 r przechodzą na Wykonawcę robót.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu uzgodnioną przez PGE Dystrybucja S.A. Rejon Energetyczny Chełm dokumentację techniczną wykonawczą i dokumentację powykonawczą modernizowanego oświetlenia ulicznego, protokoły badań i pomiarów instalacji oświetleniowej, atesty na wbudowane materiały, audyt powykonawczy dokumentujący uzyskanie parametrów zainstalowanych urządzeń dotyczących ograniczenia zużycia energii oraz spadek emisji gazów cieplarnianych oraz dokumenty potwierdzające uruchomienie oświetlenia.
Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia wszelkich kosztów naprawy oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za konsekwencje szkód i uszkodzeń mienia odbiorców lub urządzeń elektroenergetycznych będących w eksploatacji PGE Dystrybucja SA i Gminy Kamień a będących konsekwencją wykonywania prac przez firmę wykonawczą.
UWAGA
Zamawiający wymaga, aby łączna moc wszystkich opraw oświetleniowych oferowanych do zainstalowania w zakresie modernizacji tj. suma mocy rzeczywistej wszystkich opraw, nie może być większa niż 27,39 kW.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

31210000-1 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

31320000-5 - Kable energetyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 713400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1174650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 713400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linter Energia Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472572184

7.3.3) Ulica: Tadeusza Boya Żeleńskiego

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 713400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.