eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Domanice › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Domanice w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-01-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Domanice w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Domanice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 52

1.5.2.) Miejscowość: Domanice

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-113

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugdomanice@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.domanice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Domanice w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5adf259-6321-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039589

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009039/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Domanice w 2022 roku

1.3.2 Odbieranie odpadów komunalnych i zagospodarowanie wybranych frakcji odpadów komunalnych z terenu Gminy Domanice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327888/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.0272.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 552452,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Domanice z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
2. Prognozowana ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania wynosi 513,00 Mg.
3. Usługę odbierania odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny i nieselektywny należy wykonać z podziałem na 6 frakcji (zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na obszarze Gminy Domanice):
1) papier - worek niebieski o pojemności minimalnej 60 l na cztery osoby;
2) tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metal – worek żółty o pojemności minimalnej 60 l na cztery osoby;
3) szkło – worek zielony o pojemności minimalnej 60 l na cztery osoby;
4) odpady ulegające biodegradacji (w tym odpady zielone) - worek brązowy o pojemności minimalnej 60 l na cztery osoby;
5) odpady komunalne niesegregowane (zmieszane) – worek czarny o pojemności minimalnej 60 l na cztery osoby;
6) popiół – worek szary o pojemności minimalnej 60 l na cztery osoby.
4. Odbiór odpadów wskazanych w ust. 3 powinien odbywać się jeden raz w miesiącu w terminach wskazanych w harmonogramie opracowanym przez Wykonawcę.
5. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje także zorganizowanie akcji odbioru następujących rodzajów odpadów:
1) mebli i innych odpadów wielkogabarytowych (np. meble, dywany, wózki dziecięce, materace, pierzyny, kołdry, stolarka okienna i drzwiowa, rowery, zabawki dużych rozmiarów itp.),
2) tekstyliów i odzieży,
3) zużytych opon o średnicy do 120 cm (bez opon z ciągników rolniczych),
4) chemikaliów (np. resztki farb, rozpuszczalników i lakierów oraz opakowań po nich, pozostałości po drobnych remontach wykonanych we własnym zakresie),
5) sprzętu elektrycznego i elektronicznego (RTV, AGD itp.),
6) zużytych akumulatorów, ogniw i wszelkiego rodzaju baterii,
7) przeterminowanych leków,
8) odpadów budowlanych i rozbiórkowych,
9) odpadów niebezpiecznych,
10) materiały izolacyjne,
11) odpadów niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek,
- poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów od właścicieli nieruchomości tj. sprzed posesji w terminie ustalonym przez Zamawiającego z Wykonawcą – częstotliwość zorganizowania mobilnej zbiórki stanowi kryterium oceny ofert.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do Zamawiającego worków do selektywnego zbierania odpadów oraz worków do zbiorki odpadów mieszanych, które będą wydawane mieszkańcom w ilościach zapewniających ciągłość funkcjonowania systemu zbiorki odpadów komunalnych – w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy należy dostarczyć po 100 kompletów worków na odpady segregowane i na odpady zmieszane do Urzędu Gminy Domanice.
7. Worki należy przekazywać na bieżąco właścicielowi nieruchomości w systemie za każdy odebrany napełniony worek danej frakcji odpadów Wykonawca na posesji pozostawia worek pusty.
8. Wykonawca, w dniu odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, ma obowiązek sprawdzić przyjmowane odpady pod kątem selektywnej zbiórki - w przypadku stwierdzenia nieprawidłowej segregacji, Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego.
9. Kryterium wyboru Wykonawcy będzie utworzenie w ciągu 14 dni od podpisania umowy i prowadzenie przez Wykonawcę punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
10. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją zamówienia i sporządzania sprawozdań wymaganych przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
11. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zebranych w sposób selektywny do odpowiednich instalacji, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
12. Wykonawca obowiązany jest do opróżniania pojemników znajdujących się przy wiatach przystankowych oraz innych miejsc użyteczności publicznej na których znajduje się pojemnik na odpady komunalne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 521945,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przez cały czas trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest bez względu na warunki atmosferyczne do odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych powstałych w:
1) Urzędzie Gminy Domanice – adres: Domanice 52, 08-113 Domanice;
2) Wiejskim Domu Kultury w Olszycu Szlacheckim - adres: Olszyc Szlachecki 17C, 08-113 Domanice;
3) Wiejskim Domu Kultury w Przyworach Dużych – adres: Przywory Duże 76A, 08-113 Domanice;
4) Wiejskim Domu Kultury w Czachach – adres: Czachy 17, 08-113 Domanice;
5) Świetlicy wiejskiej w Domanicach, adres: Domanice 36, 08-113 Domanice;
6) Szkole Podstawowej w Olszycu Szlacheckim – adres: Olszyc Szlachecki 25, 08-113 Domanice;
7) Szkole Podstawowej w Domanicach – Kolonii – adres: Domanice – Kolonia 18, 08-113 Domanice,
8) Szkole Podstawowej w Domanicach – Kolonii (Oddziały Przedszkolne w Domanicach) – adres: Domanice 36A, 08-113 Domanice.
2. Wykonawca poda w ofercie cenę za odbiór i zagospodarowanie:
1) pojemnika o objętości 1100 litrów odpadów zmieszanych;
2) pojemnika o objętości 1100 litrów tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych i metalu;
3) pojemnika o objętości 240 litrów szkła;
4) pojemnika o objętości 240 litrów odpadów zmieszanych;
5) pojemnika o objętości 240 litrów tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych i metalu.
3. Odbiór odpadów wskazanych w ust. 1 powinien odbywać się zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Wykonawcę (przewidującym minimum jeden termin w miesiącu) - Zamawiający ma prawo w tym terminie przekazać Wykonawcy jeden lub więcej pojemników odpadów
4. Zamówienie obejmuje także transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych od podmiotów wskazanych w ust. 1 do instalacji komunalnej, instalacji odzysku lub instalacji unieszkodliwiania odpadów.
5. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją zamówienia.
6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszystkie zniszczenia, uszkodzenia i szkody w majątku u Zamawiającego lub właścicieli nieruchomości powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zebranych w sposób selektywny do instalacji, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
8. Przed rozpoczęciem realizacji umowy Wykonawca wskaże Zamawiającemu na piśmie koordynatora (osobę odpowiedzialną tj. imię i nazwisko, telefon i adres e-mail), do bezpośredniego kontaktu z Zamawiającym, który będzie odpowiadał za nadzorowanie wykonania przedmiotu umowy.
9. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem) w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania zawiadomienia telefonicznie lub pisemnie od Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 30506,93 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 559213,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 602316,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 602316,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUK Serwis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212239709

7.3.3) Ulica: Brzeska

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 602316,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6730,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32050,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6730,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECOGLOBE T. Wyglądała Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372653764

7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 21-560

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6730,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.