Ogłoszenie z dnia 2021-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00010223/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00039375 z dnia 2021-04-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej – utwardzenie dróg kruszywem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA ŻORY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 25
1.5.2.) Miejscowość: Żory
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-240
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4348245
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.zory.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zory.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury drogowej – utwardzenie dróg kruszywem.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15244967-7676-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039375
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001774/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja infrastruktury drogowej – utwardzenie dróg kruszywem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010223/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utwardzenie dróg z kruszywa o grubości 35 cm po zagęszczeniu – powierzchnia planowanych dróg do utwardzenia około 12.000 m2.Zakres robót: organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana), wykonanie korytowania po trasie nowej nawierzchni utwardzonej drogi, wykonanie nasypów lub wzmocnień istniejącego podłoża z materiału sypkiego niewysadzinowego (w razie konieczności), załadunek i wywóz materiałów z korytowania na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie), profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie utwardzenia nawierzchni drogi tłuczniem kamiennym o średniej szerokości 5,0 m:a) warstwa konstrukcyjna podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (fr. 32-63 mm) o gr. 25 cm;b) warstwa klinująca z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (fr. 0-32 mm) o gr. 10 cm, regulacja pionowa włazów kanałowych studni, zaworów i zasuw (jeśli będzie konieczna), wykonanie przepustu betonowego śr. 400 wraz z murkami czołowymi o długości 9,90 m zgodnie z dokumentacją, pełna obsługa geodezyjna (odtworzenie i okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy), ręczne plantowanie poboczy i porządkowanie terenu, humusowanie i obsianie poboczy trawą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 687047
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1277945,40
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 687047
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kazbud Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272161502
7.3.3) Ulica: ul. Pszczyńska 39
7.3.4) Miejscowość: Warszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-254
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 687047,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ŻOR
- Usługa przygotowania i dostarczenia gorących posiłków uczniom szkoły w roku szkolnym 2024-2025
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 4 o budynek sali gimnastycznej wraz z łącznikiem, przebudowa wiatrołapu w istniejącym budynku oraz budowa rozbiegu do skoku w dal.
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole podstawowej nr 13 w Żorach na os. Pawlikowskiego 40 w Żorach
więcej: przetargi w Żorach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biologiczno-mechanicznej oczyszczalni ścieków w Grabowie w formule zaprojektuj i wybuduj etap II
- "Przebudowa budynku mieszkalnego - gajówka Józefów" - przetarg drugi
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Mieruniszki na terenie byłego PGR-u w gminie Filipów
- Infrastruktura sportowa, turystyczna i rekreacyjna
- "Budowa domu wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Zadanie 4: Dokończenie prac z zakresu drogowego w ramach zamówienia Rozbudowa budynku internatu oraz remont stołówki wraz z łącznikiem Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu Etap VI
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.