eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malanów › Dożywianie dzieci i dorosłych w 2023 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dożywianie dzieci i dorosłych w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003730590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Turecka 16

1.5.2.) Miejscowość: Malanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-709

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 48 63 289 20 27

1.5.8.) Numer faksu: 48 63 289 20 27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektorgops@malanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.malanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dożywianie dzieci i dorosłych w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-084b7492-77b2-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00039309

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00488294

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOPS.ZP.221.1.2022.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dowozu do szkół i oddziałów przedszkolnych oraz innych punktów wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Malanów, gorącego posiłku w postaci obiadu jednodaniowego. Posiłki będą dostarczane w dni nauki szkolnej oraz w dni wolne od nauki szkolnej w przypadku osób dorosłych w terminie 3 dni po odrębnym zamówieniu. Przewiduje się zamówienia od 50 do 220 posiłków dziennie ilość ta może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Liczba posiłków: Szkoła Podstawowa w Malanowie - 135 szt, Szkoła Podstawowa w Miłaczewie - 19 szt, Szkoła Podstawowa w Dziadowicach - 50 szt, inne placówki (w tym oddziały przedszkolne) - 16 szt. W okresie obowiązywania umowy przewiduje się około 40 480 szt. wydanych obiadów. Liczba ta może ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego w granicach około 20%.
Posiłki będą dostarczane na podstawie zlecenia na zasadach określonych w umowie z Wykonawcą. Należność za wydane posiłki będzie przekazywana na rachunek bankowy Wykonawcy na zasadach określonych w umowie po przedłożeniu faktury VAT. Posiłki będą transportowane pojazdem przystosowanym do przewozu żywności i zaakceptowanym przez Stacje Epidemiologiczno - Sanitarną. Posiłki muszą być wydane w przeciągu 3 godzin od rozpoczęcia procesu przyrządzenia (gotowania, smażenia, pieczenia, duszenia, itp.) i posiadać temperaturę nie mniejszą niż 70 °C dla zup i 60 °C dla drugiego dania. Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Masa porcji dziennego posiłku nie może być mniejsza niż 400 g. Jadłospis musi przewidywać trzy drugie dania z surówkami i dwie zupy z wkładką mięsną i pieczywem oraz owoc lub warzywo w tygodniu (400 ml). Drugie danie będzie się składać z ziemniaków lub zamiennika (makaron, ryż lub kasza) 200g, mięso 100g i surówki 100g. Drugie danie mogą stanowić również - pierogi, naleśniki, kopytka, makaron z sosem, krokiety, kluski śląskie i fasolka po bretońsku (400g). Zamawiający zastrzega sobie, aby co najmniej raz w tygodniu była podawana porcja ryby, a mięso nie podawane było w dni postne. Kaloryczność każdego posiłku nie powinna być mniejsza niż 500 kcal. Wydawanie posiłków musi się odbywać na naczyniach szklanych z metalowymi sztućcami znajdującymi się na wyposażeniu szkół. Proces wydawania należy przeprowadzić podczas przerw lekcyjnych według harmonogramu ustalonego z Dyrektorami szkół. Wykonawca otrzyma odpłatnie do dyspozycji pomieszczenie w każdej placówce szkolnej, odpowiednio wyposażone, na zasadach określonych w Uchwale nr XXV/177/2009 Rady Gminy Malanów z dnia 11 lutego 2009 roku zmienionej Uchwałą nr XIII/142/2012 Rady Gminy Malanów z dnia 30 października 2012 roku oraz Zarządzeniu nr 237/Z/2022 Wójta Gminy Malanów z dnia 22 września 2022 roku w sprawie określenia stawek czynszu za lokale użytkowe. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia w każdej szkole osób do wydawania posiłków, sprzątania pomieszczeń, zmywania naczyń, odebrania odpadków. Posiłków nie można przygotowywać z surowców z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, z wykorzystaniem sztucznych konserwantów, i wzmacniaczy smaku. Posiłki nie mogą być zamrażane i odgrzewane. Dania w danym miesiącu będą wytwarzane zgodnie z jadłospisem jaki Wykonawca dostarczy Zamawiającemu jeden tydzień przed rozpoczęciem danego miesiąca rozliczeniowego. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą brane pod uwagę przez Wykonawcę. Do oferty Wykonawca przedłoży 2 przykładowe miesięczne jadłospisy. Posiłki wydawane na podstawie odrębnych zamówień innych osób (nie Zamawiającego) i dostarczane razem z posiłkami zamówionymi w ramach niniejszego postępowania, nie będą się różnić składem, wagomiarem i sposobem podania.
Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorami szkół i Dyrektorem Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Malanowie lub osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawców będącą pracownikiem GOPS.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 371606,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 371606,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 371606,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CATERING MALANÓW s.c. Kamilla Gałężewska, Maria Lament

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681929093

7.3.3) Ulica: Parkowa 29

7.3.4) Miejscowość: Malanów

7.3.5) Kod pocztowy: 62-709

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 371606,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-18 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.