Ogłoszenie z dnia 2021-04-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00039231 z dnia 2021-04-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego z kanalizacją deszczową w ul. Grodzieńskiej w Ostrowie Wielkopolskim - etap III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251582677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamenhofa 2b
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627352576
1.5.8.) Numer faksu: 627352664
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzd.osw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mzd.osw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
ezamowienia.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego z kanalizacją deszczową w ul. Grodzieńskiej w Ostrowie Wielkopolskim - etap III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-923afa4c-9089-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039231
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002215/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego z kanalizacją deszczową w ul. Grodzieńskiej w Ostrowie Wielkopolskim - etap III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024504/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Udzielenie zamówienia dotychczasowemu wykonawcy, następuje w okresie do 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (umowa na zamówienie podstawowe nr MZD.268.17.2019.I3 z dnia 04.04.2019r.). Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jakie były przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem. Zamawiający przewidział udzielenie zamówienia w ogłoszeniu o zamówieniu nr 510440-N-2019 z dnia 05.02.2019r. dla zamówienia podstawowego, a jego wartość została uwzględniona przy szacowaniu wartości dla całego zamówienia (wartość dla całego wynosiła 293.281,80 zł netto w tym wartość zamówienia podstawowego - 90.042,53 zł netto oraz wartość zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót - 203.239,27zł netto; łączna wartość zamówienia wyniosła 91.053,85 zł plus wartość zamówienia planowanego wynosi 165.438,05zł netto co w sumie daje 256.491,90 zł netto).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZD.263.6.2021.I3/IK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:- nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej gr. 8cm na podbudowie z betonu cementowego C8/10 gr. 20cm – 110mb- kanał deszczowy z rur PCV S lite śr. 315mm – 51mbOpis przedmiotu zamówienia stanowi: szczegółowe specyfikacje techniczne, kosztorys ofertowy jezdnia, kosztorys ofertowy kanalizacja deszczowa, wzór umowy – stanowiące załącznik do zaproszenia.DROGA: opis techniczny, projekt zagospodarowania terenu 1, projekt zagospodarowania terenu 2, profil podłużny 1, profil podłużny 2, przekrój konstrukcyjny, przekroje poprzeczne 1, przekroje poprzeczne 2 KANALIZACJA DESZCZOWA: opis techniczny, projekt zagospodarowania terenu 1, projekt zagospodarowania terenu 2, profil podłużny 1, profil podłużny 2, profile przykanalików 1, profile przykanalików 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219054,16
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219054,16
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219054,16
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brukarstwo Kasprzak Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211803621
7.3.3) Ulica: D. Cieszyńskiego 10
7.3.4) Miejscowość: Koźmin Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BRUKARSTWO KASPRZAK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"BRUKARSTWO KASPRZAK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219054,16
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
2021-04-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz napraw instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej.
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Wykonanie instalacji klimatyzacji - I/ZUS Kalisz, ul. Konopnickiej 31"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wlkp. oraz Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Ostrowie Wlkp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowie zbiornika retencyjnego w miejscowości Górna Wola, gm. Szadek.
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.