eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Remonty nawierzchni drogowych



Ogłoszenie z dnia 2021-04-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00038746 z dnia 2021-04-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty nawierzchni drogowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 240 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty nawierzchni drogowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6797aa20-6c53-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038746

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001209/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remonty nawierzchni drogowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006804/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część numer 1 – Wykonanie rowów przydrożnych wraz z przepustami i ścinaniem poboczyRoboty ziemne mechaniczne- Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami na odkład, grunt kategorii III-IV – 1 000 m3, - Rozplantowanie spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych, do 1·m3 ziemi leżącej wzdłuż krawędzi na długości 1·m wykopu, kategoria gruntu I-IV - 1 000 m- Roboty ziemne koparkami z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 2·km, grunt kategorii III-IV – 1 000 m3- Nakłady uzupełniające za każde dalsze rozpoczęte 0,5·km odległości transportu, ponad 2·km samochodami samowyładowczymi, po terenie lub drogach gruntowych, grunt kategorii III-IV. – 600 m3- Inne prace koparką 0,15-0,25m3 nie ujęte w poz. 1.1 do 1,4 – 250 godzin- Roboty wykonywane równiarkami samojezdnymi – 250 godzinPrzepusty drogowe- Przepusty rurowe pod zjazdami, rury HDPE karbowane Fi 50·cm, łącznie z wykopem pod budowlę i zasypaniem z zagęszczeniem, przy średniej głębokości rowu do 1,00m. – 18 m- Przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe dla rur Fi 50·cm – 10 szt.- Darniowanie, na mur (na rąb) przy wymiarach płatów 30x30·cm/przyczółki darniowe/ - 10 m2- Przepusty rurowe pod zjazdami, rury HDPE karbowane Fi 40·cm, łącznie z wykopem pod budowlę i zasypaniem z zagęszczeniem , przy średniej głębokości rowu do 1,00m. – 18 m- Przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe dla rur Fi 40·cm – 22 szt.- Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, przepust Fi·0,50·m, zamulenie do wysokości 2/3 średnicy. – 40 m Ścinanie poboczy- Ścinanie poboczy mechanicznie, grubości do 10·cm, z transportem urobku na odległość do 2 km – 16 000 m2Zamawiający przewiduje minimalny zakres realizacji w wysokości 70%.Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 91245 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część numer 2 – Remont nawierzchni drogowych tłuczniem i żużlemRemonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowychOskardowanie uszkodzonego miejsca, wywiezienie materiału, oczyszczenie wyboju, wypełnienie mieszanką kamienia łamanego 0-31,5mm, zaklinowanie z polewaniem wodą, zagęszczenie wałem wibracyjnym, miałowanie lub żwirowanie miejsc remontowanych - 840m3Remont nawierzchni drogowych mieszanką kamienia łamanego 4 - 31.5mm- Dostawa kruszywa we wskazane miejsce – 20 m3- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi – 600 m3- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi, zagęszczenie wałem wibracyjnym – 300 m3Remont nawierzchni drogowych tłuczniem 20 - 40mm- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi – 50 m3- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi, zagęszczenie wałem wibracyjnym – 200 m3Remont nawierzchni drogowych tłuczniem 31,5 - 63mm- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi – 440 m3- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi, zagęszczenie wałem wibracyjnym – 700 m3Remont nawierzchni drogowych żużlem- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi – 65 m3- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi, zagęszczenie wałem wibracyjnym – 60 m3- Transport i rozścielenie żużla na istniejącej nawierzchni drogi, materiał inwestora – 60 t- Transport i rozścielenie żużla na istniejącej nawierzchni drogi, zagęszczenie walcem wibracyjnym, materiał inwestora – 790 tMechaniczne profilowanie nawierzchni drogi- Mechaniczne profilowanie nawierzchni drogi przy użyciu koparki – 10 godzin- Mechaniczne profilowanie nawierzchni drogi przy użyciu równiarki – 10 godzinZamawiający przewiduje minimalny zakres realizacji w wysokości 70%Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 290219 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część numer 3 – Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznychRemonty cząstkowe przy użyciu mas bitumicznychWycięcie uszkodzonego miejsca piłą diamentową lub frezarką z nadaniem regularnych kształtów, oczyszczenie uszkodzonego miejsca z wywiezieniem urobku na odległość do 2 km, skropienie uszkodzonego miejsca bitumem, rozścielenie mieszanki wraz z zagęszczeniem, skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie drobnym kruszywem - 30 m3Remonty cząstkowe przy użyciu grysów i emulsji zastosowaniem remonteraOczyszczenie uszkodzonego miejsca wraz z wywozem urobku na odległość do 2 km, rozścielenie mieszanki wraz z zagęszczeniem z zastosowaniem remontera – 60 m3Zamawiający przewiduje minimalny zakres realizacji w wysokości 70%Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 106800 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102028,5

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237746,7

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102028,5

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Koparko-Ładowarką Andrzej Palikij

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8161568750

7.3.3) Ulica: ul. A. Mickiewicza 2/14

7.3.4) Miejscowość: Nowa Sarzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 37-310

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102028,50

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 259 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330285,75

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 573041,01

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 374781

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Rutkowski & Trębacz S.C.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Tadeusz Rutkowski, Małgorzata Trębacz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8160002590

7.3.3) Ulica: ul. Paderewskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Leżajsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 374781,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 259 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102766,5

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162360

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102766,50

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Usług Drogowo-Rolniczych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8160001805

7.3.3) Ulica: Grodzisko Dolne 125C

7.3.4) Miejscowość: Grodzisko Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 37-306

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102766,50

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 259 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.